Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Prácticas en Empresas Código 611G01045
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao Anual
Cuarto Optativa 18
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Dereito Privado
Economía
Empresa
Coordinación
Abeal Vazquez, Jose Pablo
Correo electrónico
j.abeal@udc.es
Profesorado
Abeal Vazquez, Jose Pablo
Barreiro Viñan, Jose Manuel
Estevez Mengotti, Carlos Benigno
Lado González, Eva Mª
Longarela Ares, Ángeles María
Lopez Martinez, Ivan
Correo electrónico
j.abeal@udc.es
jose.barreiro.vinan@udc.es
c.mengotti@udc.es
eva.lado@udc.es
angeles.maria.longarela.ares@udc.es
ivan.lopezm@udc.es
Web http://https://fee.udc.es/pag/practicas-academicas-externas/
Descrición xeral A información relativa a esta materia pode consultarse en detalle a través da normativa vixente que regula as prácticas académicas. Trátase dunha actividade formativa supervisada pola Universidade que ten como principal obxectivo a aplicación práctica dos coñecementos adquiridos polo estudantado durante o seu período de formación académica e o desenvolvemento de diferentes destrezas que lle faciliten a súa actividade profesional, empregabilidade e aptitude emprendedora.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
- Contribuir á formación integral complementando a aprendizaxe teórica e práctica - Facilitar o coñecemento da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional. - Favorecer o desenvolvemento de competencias técnicas, metodolóxicas, persoais e participativas. - Obter unha experiencia práctica que facilite a inserción no mercado de traballo. - Favorecer os valores da innovación, a creatividade e o emprendimento. A1
A3
A4
A6
A7
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Os contidos a desenvolver polo alumnado fixaranse de común acordó co titor da empresa Os contidos a desenvolver polo alumnado fixaranse de común acordó co titor da empresa

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Resumo A1 A3 A4 A6 A7 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 1 60 61
Traballos tutelados A1 A3 A4 A6 A7 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 300 74 374
 
Atención personalizada 15 0 15
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Resumo O alumno deberá facer un resumo ou memoria das actividades realizadas durante a o periodo de prácticas
Traballos tutelados A metodoloxia desenvolvida nas prácticas externas corre a cargo da empresa, en función do Plan Formativo e das características e organización da mesma.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
As prácticas son titorizadas por un membro da organización onde se realizan e faise un seguimento por parte dun profesor do centro.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A1 A3 A4 A6 A7 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 1) Informe do titor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do tutor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo vicedecanato de prácticas externas: 20%
100
 
Observacións avaliación
Para o recoñecemento da calificación por asistencia a eventos, o
Decanato facilitará unha relación de matriculados que deberá asinarse no acto
celebrado. Aqueles alumnos que non puideran asistir por unha causa debidamente
xustificada deberán achegar os documentos que acrediten dita xustificación. A
data límite para facelo será dunha semana a partires da celebración do
evento.
  


O número de eventos non será superior a 12 nin inferior a 4, ao
longo de todo o curso académico.  

Para o cómputo da cualificación elixiranse
aleatoriamente 4 das probas celebradas, tendo prioridade as presenciais. Cada
unha das 4 probas seleccionadas puntuará 0,5 puntos, polo que a asistencia a
todas elas garante unha calificación de 2 puntos, o que supón o 20% da nota
máxima alcanzable.

Facilitarase a plena
integración do estudantado que, por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou
socioculturais, experimentan dificultades para un acceso adecuado á vida
universitaria.

Fontes de información
Bibliografía básica

Poden consultarse as referencias bibliográficas máis relacionadas cos estudos de Grao.

Bibliografía complementaria

Catmull, Ed, Amy Wallace, and Amy Wallace. Creatividad S.A.: cómo llevar la inspiración hasta el infinito y más allá. Madrid: Conecta, 2014.

Covey, Stephen R. The 7 Habits of Highly Effective People Restoring the Character Ethic. 1st ed. London: Simon & Shuster, 1992.

Epstein, David J. Range: Why Generalists Triumph in a Specialized World. New York: Riverhead Books, 2019.

Goleman, Daniel, David González Raga, and Fernando Mora. Inteligencia emocional. 44a ed. Barcelona: Kairós, 2001.

Kawasaky, Guy. El arte de empezar: una guía infalible para empezar cualquier cosa. S.l: Ilustrae, 2010.

Ries, Eric. The Lean Startup?: How Constant Innovation Creates Radically Successful Businesses. London: Portfolio Penguin, 2011.

Vallejo-Nájera, Juan Antonio. Aprender a hablar en público hoy. Barcelona: Planeta, 2005.

Vandermeulen, David, Yuval Noah. Harari, and Daniel Casanave. Sapiens: [una historia gráfica]. Barcelona: Debate, 2020.

Zweig, Stefan. Magallanes el hombre y su gesta. 6a ed. Barcelona: Juventud, 1983.


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

- Débese facer un uso sostible dos recursos co fin de evitar impactos negativos sobre o medio natural.

- O comportamento persoal e profesional debe guiarse por principios éticos.

- Terase en conta na medida do posible a perspectiva de xénero.

- Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e promover valores de respecto e igualdade.

- Se se detectan situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse actuacións e medidas para corrixilas.

- Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais experimente dificultades para acceder a unha vida universitaria adecuada, igualitaria e beneficiosa.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías