Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
B1 |
CB1-Comprender coñecementos na área de estudo que parte da base da educación secundaria general, que apóiandose en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B2 |
CB2-Saber aplicar os coñecementos ao seu traballo dunha forma profesional e posuír as competencias que adoitan desmostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de traballo |
B3 |
CB3-Saber reunir e interpretar datos relevantes da área de estudo para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
CB4-Transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
CB5-Desenvolver habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
CG1-Saber desempeñar labores de xestión, asesoramento e avaliación nas organizacións empresariais |
B7 |
CG2-Saber manexar os conceptos e técnicas empregados nas diferentes áreas funcionais da empresa, así como entender as relacións que existen entre elas e cos obxectivos xerais da organización |
B8 |
CG3-Saber tomar decisións, e, en xeral, asumir tarefas directivas. |
B9 |
CG4-Saber identificar e anticipar oportunidades, asignar recursos, organizar a información, seleccionar e motivar as persoas, tomar decisións en condicións de - incerteza, alcanzar os obxectivos propostos e avaliar resultados |
B10 |
CG5-Respectar os dereitos fundamentais e de igualdade entre homes e mulleres, respectar a promoción dos Dereitos Humanos e os principios de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
- Contribuir á formación integral complementando a aprendizaxe teórica e práctica.
- Facilitar o coñecemento da metodoloxía de traballo adecuada á realidade profesional.
- Favorecer o desenvolvemento de competencias técnicas, metodolóxicas, persoais e participativas.
- Obter unha experiencia práctica que facilite a inserción no mercado de traballo.
- Favorecer os valores da innovación, a creatividade e o emprendimento.
|
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10
|
C1 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os contidos a desenvolver polo alumnado fixaranse de común acordó co titor da empresa |
Os contidos a desenvolver polo alumnado fixaranse de común acordó co titor da empresa |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Resumo |
B1 |
0 |
60 |
60 |
Traballos tutelados |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
300 |
75 |
375 |
|
Atención personalizada |
|
15 |
0 |
15 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Resumo |
O alumnado deberá facer un resumo ou memoria das actividades realizadas durante o periodo de prácticas. |
Traballos tutelados |
A metodoloxia desenvolvida nas prácticas externas corre a cargo da empresa, en función do Plan Formativo e das características e organización da mesma. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
As prácticas son titorizadas por un membro da organización onde se realizan e faise un seguimento por parte do profesorado designado polo centro. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
1) Informe do titor profesional: 60%
2) Nota media do expediente a recepción do informe do titor profesional: 20%
3) Asistencia a os eventos que ao largo do curso sexan convocados polo vicedecanato de prácticas externas: 20% |
100 |
|
Observacións avaliación |
Para o recoñecemento da calificación por asistencia a eventos, o Decanato facilitará unha relación de matriculados que deberá asinarse no acto celebrado. Aquel alumnado que non puidera asistir, por unha causa debidamente xustificada, deberá achegar os documentos que acrediten dita xustificación. A data límite para facelo será dunha semana a partires da celebración do evento. O número de eventos non será superior a 12 nin inferior a 4, ao longo de todo o curso académico. Para o cómputo da cualificación elixiranse aleatoriamente 4 das probas celebradas, tendo prioridade as presenciais. Cada unha das 4 probas seleccionadas puntuará 0,5 puntos, polo que a asistencia a todas elas garante unha calificación de 2 puntos, o que supón o 20% da nota máxima alcanzable. Facilitarase a plena integración do estudantado que, por razóns físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimentan dificultades para un acceso adecuado á vida universitaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Poden consultarse as referencias bibliográficas máis relacionadas cos estudos de Grao.
|
Bibliografía complementaria
|
|
Catmull, Ed, Amy Wallace, and Amy Wallace. Creatividad S.A.: cómo llevar la inspiración hasta el infinito y más allá. Madrid: Conecta, 2014. Covey, Stephen R. The 7 Habits of Highly Effective People Restoring the Character Ethic. 1st ed. London: Simon & Shuster, 1992. Epstein, David J. Range: Why Generalists Triumph in a Specialized World. New York: Riverhead Books, 2019. Goleman, Daniel, David González Raga, and Fernando Mora. Inteligencia emocional. 44a ed. Barcelona: Kairós, 2001. Kawasaky, Guy. El arte de empezar: una guía infalible para empezar cualquier cosa. S.l: Ilustrae, 2010. Ries, Eric. The Lean Startup?: How Constant Innovation Creates Radically Successful Businesses. London: Portfolio Penguin, 2011. Vallejo-Nájera, Juan Antonio. Aprender a hablar en público hoy. Barcelona: Planeta, 2005. Vandermeulen, David, Yuval Noah. Harari, and Daniel Casanave. Sapiens: [una historia gráfica]. Barcelona: Debate, 2020. Zweig, Stefan. Magallanes el hombre y su gesta. 6a ed. Barcelona: Juventud, 1983. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
-
Débese facer un uso sostible dos recursos co fin de evitar impactos negativos
sobre o medio natural. -
O comportamento persoal e profesional debe guiarse por principios éticos. -
Terase en conta na medida do posible a perspectiva de xénero. - Traballarase para identificar e modificar
prexuízos e actitudes sexistas e promover valores de respecto e igualdade. -
Se se detectan situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse
actuacións e medidas para corrixilas. -
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas,
sensoriais, psíquicas ou socioculturais experimente dificultades para acceder a
unha vida universitaria adecuada, igualitaria e beneficiosa. |
|