Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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A1 |
Conocimiento de la normativa y la doctrina jurídicas del mundo digital |
A2 |
Conocimiento de la dimensión ética y política de la sociedad digital |
A11 |
Conocimientos y habilidades para comprender y resolver las cuestiones jurídicas propias de la Administración pública electrónica |
A16 |
Conocimientos y habilidades para desarrollar tareas de asesoramiento jurídico a instituciones, profesionales y empresas del entorno digital |
A20 |
Conocimientos y habilidades para elaborar, comunicar y defender con rigor textos jurídicos (dictámenes, informes, memorias, trabajos de investigación |
B1 |
Capacidad para planificar y llevar a cabo tareas jurídicas complejas de modo autónomo |
B4 |
Capacidad para identificar cuestiones jurídicas relevantes partiendo de un conjunto complejo de hechos no estructurado jurídicamente. |
B11 |
Capacidad para leer e interpretar trabajos y textos complejos relacionados con el ámbito técnico-jurídico. |
B13 |
Capacidad para trabajar en equipos interdisciplinares como experto en Derecho y contribuir eficazmente a sus tareas. |
B14 |
Capacidad para asesorar sobre las posibles soluciones de un caso. |
B21 |
Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio CB8 - Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnolgías de la información y de la comunicación (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para su aprendizaje a lo largo de su vida |
C4 |
Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía respetuosa con la cultura democrática, los derechos humanos y la perspectiva de género |
C6 |
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas a los que deban enfrentarse. |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento dos problemas xurídicos que expoñen as novas tecnoloxías nas materias propias da materia |
AP1 AP2 AP11 AP16 AP20
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BP1 BP4 BP11 BP13 BP14 BP21
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CP3 CP4 CP6 CP8
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Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doctrinales) relacionadas coa materia da materia. |
AP1 AP2 AP11 AP16 AP20
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BP1 BP4 BP11 BP13 BP14 BP21
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CP3 CP4 CP6 CP8
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Utilizar as ferramentas básicas das novas tecnoloxías para a resolución de problemas xurídicos. |
AP1 AP2 AP11 AP16 AP20
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BP1 BP4 BP11 BP13 BP14 BP21
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CP3 CP4 CP6 CP8
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Capacidade para comprender e redactar documentos xurídicos relacionados coa materia da materia. |
AP1 AP2 AP11 AP16 AP20
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BP1 BP4 BP11 BP13 BP14 BP21
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CP3 CP4 CP6 CP8
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. e-Administración e acceso electrónico aos servizos públicos |
a. Bases do réxime xurídico da Administración Electrónica
b. Principios xurídicos da Administración electrónica
c. Dereitos dos cidadáns ante a e-Administración
d. Firma electrónica e certificado dixital
e. Sede electrónica
f. Interoperabilidade e seguridade informáticas
g. Procedemento administrativo electrónico
h. Documentación electrónica
i. Rexistros e notificacións telemáticas |
2. Intervención administrativa na sociedade dixital |
a. Acción exterior e Diplomacia dixital
b. A UE ante a intelixencia artificial: a proposta de “Lei de intelixencia artificial”
c. Boa Administración na era dixital
d. Cidadanía e gobernanza dixital |
3. A Administración Pública ante a intelixencia artificial |
Estudo de casos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Presentación oral |
A20 B1 B11 B14 C6 |
3 |
15 |
18 |
Lecturas |
A1 A11 A16 B1 B13 B21 C3 |
10 |
20 |
30 |
Proba obxectiva |
A2 A11 A16 B4 C3 |
2 |
0 |
2 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A20 A2 B13 C4 |
20 |
0 |
20 |
Estudo de casos |
A1 A11 A20 B4 B11 B14 C4 C6 |
46 |
0 |
46 |
Sesión maxistral |
A1 A2 B1 B4 C4 C8 |
30 |
0 |
30 |
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Atención personalizada |
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4 |
0 |
4 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Presentación oral |
Os/as estudantes prepararán un traballo de profundización e expoñerano na clase |
Lecturas |
Proporcionaranse textos aos/ás estudantes para a súa lectura atenta. |
Proba obxectiva |
Os/as estudantes deberán examinarse das diversas lecturas que se lle encarguen. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Organizaranse unhas xornadas ou se impartirá algunha conferencia por un especialista nun tema relacionado coa materia. |
Estudo de casos |
Os/as estudantes traballarán sobre supostos prácticos planteados polo profesorado. |
Sesión maxistral |
Os temas iniciaranse cunha exposición teórica. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Estudo de casos |
Presentación oral |
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Descrición |
O profesorado encargado axudará ás/aos estudiantes na resolución de dúbidas, presentación de exercicios, resolución dos casos, etc. As/os estudantes poderán concertar titorías presenciais ou por Teams no horario que se estableza. |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Estudo de casos |
A1 A11 A20 B4 B11 B14 C4 C6 |
Ao/os estudantes deberán estudiar os casos plantexados na aula seguindo as instrucións indicadas polo profesorado. |
30 |
Presentación oral |
A20 B1 B11 B14 C6 |
As/os estudantes recibirán encargos por parte do profesorado, que deberán realizar e presentar oralmente nás sesións que se sinalen ao efecto. |
30 |
Proba obxectiva |
A2 A11 A16 B4 C3 |
Os/as estudantes realizarán unha ou varias probas obxectivas sobre as lecturas facilitadas para a preparación e estudo da materia. Estas probas deben aprobarse para poder superar a asignatura. |
40 |
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Observacións avaliación |
A cualificación final da materia obterase da suma dos puntos obtidos na avaliación continua e os puntos obtidos na proba obxectiva de final de cuadrimestre. 1º) Avaliación continua (60%): O profesorado avaliará o traballo realizado polos/as estudantes ao longo do cuadrimestre, dentro e fose da aula, cun máximo de 6 puntos. Para iso, os/as estudantes deberán asistir a clase e deberán realizar as actividades encargadas polo profesorado nos prazos e coas condicións que se dispoñan. Para recibir os puntos de avaliación continua esixirase unha asistencia ao 80% das clases, salvo nos casos de estudantes a tempo parcial que obteñan dispensa académica*. 2º) Proba obxectiva (40%): Ao final do cuadrimestre, os/as estudantes deberán realizar unha proba obxectiva sobre os contidos explicados na aula e as lecturas entregadas polo profesorado. Para aprobar a materia é imprescindible aprobar esta proba. *Observacións: Os/as estudantes a tempo parcial con dispensa académica serán cualificados/as de acordo con os mesmos criterios de avaliación, coas seguintes particularidades: A asistencia mínima esixida para recibir os puntos de avaliación continua será do 40%. O profesorado encargará actividades de avaliación continua complementarias, equivalentes en tempo de realización ao 40% da asistencia dispensada”. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso ("0") na materia na oportunidade correspondente.
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Valero Torrijos, Cotino Hueso (2010). Administración electrónica la Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos y los retos jurídicos del e-gobierno en España. Tirant lo Blanch
Martín Delgado, Isaac Moreno Molina, José Antonio (2020). Administración electrónica, transparencia y contratación pública. Iustel Publicaciones
Valero Torrijos, Julián (2013). Derecho, innovación y administración electrónica. Global Law Press
Almeida Cerreda, Marcos Míguez Macho, Luis (2018). La actualización de la Administración electrónica. Andavira Editora
Gómez Puente, Marcos (2019). La Administración electrónica. el procedimiento administrativo digital • Gómez Puente, Marcos. Editorial Aranzadi
Gamero Casado, Valero Torrijos (2010). La Ley de Administración Electrónica comentario sistemático a la Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos. Editorial Aranzadi
Martín Delgado, Isaac Moreno Molina, José Antonio (2017). La reforma de la Administración electrónica. una oportunidad para la innovación desde el Derecho. Instituto Nacional de Administración Pública (INAP).
Linares Gil, Maximinio I. (2016). MEMENTO EXPERTO-Administración electrónica. Ediciones Lefebvre
De la Quadra-Salcedo, T. e Piñar Mañas, J.L. (2018). Sociedad Digital y Derecho. Boe
Rodríguez Gómez, A.A. (2015). “Diplomacia digital, ¿adaptación al mundo digital o nuevo modelo de diplomacia?”. Revista "Opción" vol. 31, nº 2
Baños Bajo, P. (2015). “Geopolítica de la diplomacia: de la clásica a la digital”. Revista "Opinión" nº 60, pp. 915-937 |
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Bibliografía complementaria
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
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