Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Coñecer o conxunto normativo aplicable, lexislativo e xurisprudencial, e a doutrina aplicables ao mundo da empresa |
A2 |
Identificar, saber interpretar e facer fronte ás diferentes problemáticas xurídico-económicas que afecten á empresa |
A3 |
Coñecer, manexar, elaborar e interpretar os principais documentos de tipo xurídico-económico relacionados co mundo empresarial. |
A4 |
Coñecer e aplicar as técnicas contables, de elaboración e análise de estados financeiros e outros instrumentos de xestión. |
A5 |
Elaborar, comunicar e defender con soltura textos xurídicos, como dictames e informes, memorias ou traballos de investigación |
B1 |
Capacidade para planificar e levar a cabo tarefas xurídicas complexas de modo autónomo |
B2 |
Capacidade para coordinar e desenvolver tarefas de asesoramento técnico (xurídico/xurídico empresarial) no seo dun grupo de traballo |
B3 |
Capacidade para estructurar ordenadamente os feitos e as disposicións xurídicas relevantes dun caso |
B4 |
Capacidade para identificar cuestións xurídicas relevantes partindo dun conxunto complexo de feitos non estructurado xurídicamente |
B5 |
Capacidade para identificar e aplicar todas as fontes xurídicas relevantes nunha cuestión concreta |
B7 |
Capacidade para encontrar solucións novas ou imaxinativas no plantexamento dun problema |
B8 |
Capacidade para analizar os problemas xurídicos dende unha pluralidade de enfoques e elexir o máis idóneo no caso concreto. |
B10 |
Capacidade para estructurar e redactar con fluidez textos xurídicos elaborados, empregando a terminoloxía técnicamente apropiada. |
B14 |
Capacidade para traballar en equipos interdisciplinares como experto en dereito e contribuir efectivamente ás súas tarefas |
B15 |
Capacidade para asesorar sobre as posibles resolucións dun caso |
B16 |
Capacidade para deseñar estratexias alternativas conducentes ás distintas solucións |
B17 |
Destreza no uso dos recursos informáticos máis relevantes |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Contextualización de organizacións empresariais nun escenario global e presidido por tecnoloxías da información e comunicación, onde as economías deben actuar segundo os principios de sustentabilidade e responsabilidade social. |
AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5
|
|
|
Adquirir os coñecementos e habilidades necesarios para desenvolver unha actividade profesional exitosa no campo da asesoría xurídica empresarial. Aprender a delimitar e identificar con claridade as distintas situacións xurídicas ás que se enfronta a empresa e determinar o ordenamento xurídico de pertinente aplicación en cada caso. Coñecer a aplicación práctica dos coñecementos xurídicos, en diversos ámbitos multidisciplinares. Coñecer o conxunto normativo aplicable, lexislativo e xurisprudencial, e a doutrina aplicables ao mundo da empresa. Identificar, saber interpretar e facer fronte ás diferentes problemáticas xurídico-económicas que afecten á empresa. Coñecer, manexar, elaborar e interpretar os principais documentos de tipo xurídico-económico relacionados co mundo empresarial. Elaborar, comunicar e defender con soltura textos xurídicos, como ditames e informes, memorias ou traballos de investigación. |
AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ15 BJ16
|
CJ4 CJ8
|
Desenvolver actitudes proactivas na resolución de problemas xurídico-empresariais, conformes ás prácticas deontolóxicas. Saber coordinar e dirixir grupos de traballo. Desenvolver habilidades para redactar, presentar e defender informes conforme ás distintas áreas do dereito relacionadas coa empresa. Desenvolver capacidades de alto nivel para a práctica profesional independente ou como profesional dentro dunha organización empresarial |
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 BJ8 BJ15 BJ16 BJ17
|
CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ8
|
Fomentar a actitude crítica e transmitir os valores do esforzo, do traballo, da formación continua, así coma do respeto á diversidade, facendo fincapé na importancia, por exemplo, da igualdade de xénero e no coidado da linguaxe. |
|
BJ7 BJ8 BJ10 BJ14
|
CJ4 CJ5 CJ7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
A EMPRESA NA REDE |
Ámbitos xerais de regulación da red: web 2.0
Dereitos fundamentais en Internet
Reglamento xeral de protección de dato |
A ASESORÍA EMPRESARIAL/COMPLIANCE LEGAL |
Saídas profesionais da abogacía na empresa
Compliance y funcións do compliance officer
|
RESPONSABILIDADE SOCIAL (RS) DA EMPRESA |
¿Qué é unha empresa socialmente responsable?
O universo normativo en materia de RS |
PROPIEDADE INTELECTUAL. REXISTRO DUNHA MARCA |
A protección da propiedade intelectual no ámbito da empresa.
A importancia do rexistro dunha marca |
IMPUGNACIÓN DE ACTOS TRIBUTARIOS |
Vías de recurso dos actos administrativos de carácter tributario: aspectos procedimentais/procesuais |
A CONTRATACIÓN DE PERSONAL |
O contrato e precontrato de traballo: pactos típicos e modalidades
Os límites á liberdade empresarial de elección de traballadores
A relación laboral e a protección do traballador |
BLANQUEO DE CAPITAIS E CUMPRIMENTO NORMATIVO |
Cumprimento normativo: conceptos xerais
Marco de prevención de risco penal en personas xurídicas.
PBC/FT: concepto, marco legal e evolución
Principais obrigas externas e internas dos suxeitos obrigados |
INTELIXENCIA CORPORATIVA |
Análise e marco xurídico da función de intelixencia aplicada á empresa
Enfoque de cooperación público-privada
Implicacións potenciais no campo da Seguridade Nacional Económica |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A2 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B14 B15 B17 C3 C7 |
12 |
55 |
67 |
Workbook |
A1 A3 A4 A5 C4 C5 C6 C8 |
0 |
40 |
40 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A4 A5 B3 B16 |
40 |
0 |
40 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Examinase a xurisprudencia de actualidade e interese. O profesor suscita problemas xurídicos e o alumnado busca solucións xurídicas razoadas individualmente e/ ou en grupo. |
Workbook |
O profesor recomenda lectura de libros e artigos económicos e xurídicos relevantes. |
Guest lecture / keynote speech |
Clase na que o protagonismo recae sobre a intervención do profesor. Destacados profesores ou profesionais expoñen temas de actualidade ou importancia. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Case study |
Workbook |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Os profesores están a disposición dos alumnos no horario de titorías para asesoralos na preparación das diversas actividades e resolverlles dúbidas.
Tanto a coordinación do mestrado como do módulo resolverán as dúbidas ou problemas que puntualmente poidan presentarse ao alumnado. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A2 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B14 B15 B17 C3 C7 |
Actividades de avaliación que serán propostas aos alumnos sempre acompañadas do material preciso para realizalas así como da data límite para a súa entrega. |
80 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A4 A5 B3 B16 |
Rexistro da asistencia activa ás sesións presenciais. No caso de non haber docencia, a proba práctica computará o 100% da avaliación. |
20 |
|
Assessment comments |
Os alumnos serán avaliados polo traballo que realicen ao longo do curso, cun sistema de avaliación contínua. Cada alumno adquire o compromiso de participar activa e satisfactoriamente nas actividades obrigatorias, que son as seguintes:
- 1) A asistencia ás clases presenciais e realización das actividades en Moodle. Os alumnos deberán xustificar as ausencias. En calquera caso, non se admitirá unha ausencia superior ao 20% das clases presenciais.
- 2) A realización das actividades encomendadas polos profesores das asignaturas na aula.
- 3) A realización das actividades non presenciais requeridas aos alumnos polo profesorado do máster, que serán evaluadas sempre que se entreguen dentro do prazo sinalado para a realización das mesmas. 4) Os alumnos poderán participar activamente nas actividades complementarias que se ofrecen ao longo do curso. Resérvase unha porcentaxe da nota final para avaliar as diversas actividades complementarias que teña realizado cada alumno. Para a superación do módulo os alumnos deben alcanzar a calificación de 5 ou superior. Polo que respecta ó alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, a avaliación consistirá na proba obxectiva, que terá un valor do 100% tanto en primeira oportunidade como en segunda oportunidade
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Be aware of Moodle Platform |
|