Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Knowledge of the main legal institutions |
A2 |
Knowledge of the role of law as a regulatory system of social relations |
A4 |
Appreciating the interdisciplinary nature of legal problems |
A5 |
Knowing the constitutional principles and values. |
A7 |
Knowing the national and international legal and political structures. |
A8 |
Basic knowledge of legal argumentation. |
A9 |
Ability to handle legal sources (legal, jurisprudential and doctrinal). |
A10 |
Ability to interpret and critically assess the legal system. |
A11 |
Ability to understand and write legal documents. |
A12 |
Management of legal oratory (ability to express themselves properly in public). |
A13 |
Mastering new technologies applied to law. |
A14 |
Ability to draft legal norms. |
A15 |
Ability to negotiate and mediate. |
B2 |
Ability to know how to apply their knowledge to their work or vocation in a professional way and possess the skills that are usually demonstrated through the elaboration and defense of arguments and the resolution of problems within their area of study. |
B3 |
Ability to gather and interpret relevant data (usually within their area of study) to make judgments that include a reflection on social, scientific or ethical relevant issues. |
B5 |
Acquisition and assessment of those learning skills necessary to undertake further studies with a high degree of autonomy |
B7 |
Effective problem solving. |
B8 |
Critical, logical, and creative thinking. |
B9 |
Working autonomously on own initiative with a lifelong learning approach. |
B10 |
Teamwork and collaboration. |
B11 |
Ethical and social responsibility. |
B13 |
Computing and ICT skills. |
C1 |
Adequate oral and written expression in the official languages. |
C2 |
Mastering oral and written expression in foreign languages. |
C4 |
Exercising an open, educated, critical, committed, democratic and supportive citizenship for the sake of the common good. |
C6 |
Critically assess the knowledge, technology and information available to solve the problems they face. |
C7 |
Assume as a professional and citizen the importance of lifelong learning. |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
A1 Coñecemento das principais institucións xurídicas.
A2 Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais.
A4 Percepción do carácter interdisciplinar dos problemas xurídicos.
A8 Coñecementos básicos de argumentación xurídica.
A9 Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais).
A10 Capacidade de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico.
A11 Capacidade de comprender e de redactar documentos xurídicos.
A12 Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público).
A13 Dominio das novas tecnoloxías aplicadas ao dereito.
A15 Capacidade de negociación e mediación.
Tipo B Código Competencias do título: Básicas / Xerais
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B7 Resolver problemas de forma efectiva, valorando a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
B8 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo, entendendo, tamén, a importancia da cultura emprendedora.
B9 Traballar de forma autónoma con iniciativa tendo en conta a importancia da aprendizaxe ao longo de toda a vida.
B10 Traballar de forma colaborativa.
B11 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B13 Capacidade para utilizar a rede informática (internet) na obtención de información e na comunicación de datos e, en xeral, capacidade para empregar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión.
Tipo C Código Competencias do título: Transversais / Nucleares
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e
|
A1 A2 A4 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A15
|
B7 B8 B9 B10 B11 B13 B2 B3 B5
|
C1 C2 C4 C6 C7 C8
|
A5 Coñecemento dos principios e valores constitucionais.
A7 Coñecemento das estruturas xurídico-políticas de ámbito nacional e internacional.
A14 Capacidade de elaboración de normas. |
A5 A7 A14
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Lección 1. Inmigración e estranxeiría. 1. Concepto de estranxeiro. 2.Tratamento legal das diversas situacións de estranxeiría. 3. Contido do Dereito de estranxeiría 4. A inmigración en España. Diversidade de conxunturas. Lección 2. A libre circulación de persoas. 1. Ámbito de aplicación persoal 2.Contido 3.límites Lección 3. Entrada e permanencia en España de estranxeiros nacionais de terceiros Estados. 1. Entrada en España. 2. As situacións dos estranxeiros. 3.Réxime dos estudantes estranxeiros. 4.Residencia de apátridas, indocumentados e refuxiados. 5. Situación xurídica dos menores estranxeiros. Lección 4. Autorización para traballar en España. 1. Tipo de autorizacións. A) Traballador por conta propia B) Traballador por conta allea C) Situacións especiais 2. Efectos da falta de autorización sobre contrato laboral. 3. Recoñecemento/Homologación de títulos. Lección 5. Dereitos e liberdades dos estranxeiros en España (I). 1. O dereito-deber dos estranxeiros á documentación. 2. liberdades de reunión e manifestación. 3. Dereito de asociación. 4. Dereito á tutela xudicial efectiva. 5. O dereito á educación. Lección 6. Dereitos e liberdades dos estranxeiros en España (II). 1. Dereito á reagrupación familiar. 2. Seguridade social e servizos sociais. 3. Dereito a axuda en materia de vivenda. 4. Dereitos de participación política. Lección 7. Infraccións e sancións. 1. Tipos de infraccións. 2. Tipos de sancións A) Multa B) Expulsión 3. Devolución. 4. Retorno. Lección 8. O Dereito de asilo. 1. Concepto de refuxiado. 2. Solicitude de asilo. 3. Efectos da resolución de asilo 4. Determinación do asilo. 5. Desprazados |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A1 A2 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A15 B7 B8 B9 B13 B3 B5 C6 C7 C8 |
6 |
6 |
12 |
Multiple-choice questions |
A1 A2 A4 A5 A7 A8 A10 B11 B2 C1 |
5 |
68 |
73 |
Case study |
A1 A2 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 B10 C4 |
6 |
18 |
24 |
Directed discussion |
A12 A13 C1 C2 C4 C6 C7 C8 |
10 |
0 |
10 |
Workbook |
A1 A2 A4 A5 A7 A10 A11 A14 B9 B2 |
10 |
0 |
10 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A4 A5 A8 B8 |
21 |
0 |
21 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Desenvolvemento de determinadas tarefas con materia propias do programa, que serán individuais ou colectivos, expostas e sometidas a exame de forma pública na aula. |
Multiple-choice questions |
Constatación dos conceptos obtidos polo alumno. A proba consistirá en 20 preguntas de resposta múltiple, restando 0,20 cada resposta incorrecta. As respostas en branco non resta. |
Case study |
Análise e estudos de supostos prácticos que serán resuletos polo alumno e valorados en exposición pública no alula para coñecemento do resto de compañeiros. |
Directed discussion |
Formulación de temas de actualidade relacionados coa inmigración e estranxeiría que serán obxecto de debate e discusión na aula. |
Workbook |
Proporcionarase aos alumnos unha seria de lecturas programadas que permitan fomentar o espírito crítico. |
Guest lecture / keynote speech |
Desenvolveranse os contidos dos principais puntos do programa, de forma que sirvan de pauta inicial para poder desenvolver os contidos do resto de metodoloxías. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
Case study |
Directed discussion |
|
Description |
O alumno estará informado do funcionamento de cada un dos métodos empregados, de forma que poida desenvolver os labores encomendados sen atopar complicacións.
Coa atención personalizada preténdese a aclaración de todas aquelas dúbidas que poidan orixinarse como consecuencia do desenvolvemento das metodoloxías empregadas |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A4 A5 A8 B8 |
Valoraranse as intervencións que os alumnos poidan realizar ao longo das exposicións do profesor. |
5 |
Supervised projects |
A1 A2 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A15 B7 B8 B9 B13 B3 B5 C6 C7 C8 |
Avaliarase o traballo realizado polo alumno así como a exposición pública. |
5 |
Multiple-choice questions |
A1 A2 A4 A5 A7 A8 A10 B11 B2 C1 |
Avaliarase a asimilación dos conceptos básicos da materia. |
60 |
Case study |
A1 A2 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 B10 C4 |
Valorarase o resultado obtido, así como os comentarios de carácter subxectivo que poidan realizarse. |
15 |
Directed discussion |
A12 A13 C1 C2 C4 C6 C7 C8 |
Valorarase a capacidade de argumentación, o espírito critico, así como a forma de expresión. |
10 |
Workbook |
A1 A2 A4 A5 A7 A10 A11 A14 B9 B2 |
Valorarase a capacidade de síntese dos contidos que o profesor prentende que asimile coas lecturas, así como a súa exposición pública. |
5 |
|
Assessment comments |
Para a superación da materia será requisito
imprescindible acadar, como mínimo, tres puntos en la prueba de respuestas
múltiples e dous puntos da parte práctica. A nota resultante será a suma das
puntuacións. Para a segunda oportunidade do mes de xullo, gardarase a nota
da parte prácica. Os alumnos con recoñecemento de dedicación a tempo parcial
así como os alumnos con dispensa académica de exención de asistencia realizarán
unha proba de resposta múltiple propia e específica atendidas as súas circunstancias
así recoñecidas. A realización práctica da proba de resposta múltiple
adaptarase ás especiais circunstancias que ocasionalmente poidan concorrer nos
alumnos con discapacidade. A realización fraudulenta das probas
ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a
cualificación de suspenso "0" na materia na oportunidade
correspondiente.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Legislación obligatoria: Legislación actualizada de la Ley Orgánica de derechos y libertades de los extranjeros en España y su Reglamento de Ejecución.
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|