Competencias del título |
Código
|
Competencias del título
|
Resultados de aprendizaje |
Resultados de aprendizaje |
Competencias del título |
Aprendizaje y manejo de tipología literaria derivada de los conceptos de “género” y “modo” -Participación en debates teóricos sobre los conceptos de “género” y “modo” -Conocimiento y análisis de textos teóricos y literarios en lengua inglesas de distintos periodos desde la perspectiva del “género” y el “modo”. |
A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1
|
B1 B1 B1
|
C1
|
Contenidos |
Tema |
Subtema |
1. Teoría y conceptos de género y modo: definición, similitudes y diferencias
2. Formulaciones xenéricas y modalis en la preceptiva literaria en lingua inglesa
3. De la comedia a la á tragedia: géneros y modos en obras de la tradición literaria y fílmica en inglés |
Estudo de fontes (Dryden, Fielding, etc)
Problemas.
Naturalización.
Parodia |
Planificación |
Metodologías / pruebas |
Competéncias |
Horas presenciales |
Horas no presenciales / trabajo autónomo |
Horas totales |
Seminario |
A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 |
7 |
20 |
27 |
Trabajos tutelados |
A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 |
2 |
18 |
20 |
Foro virtual |
A1 A2 A3 A7 A9 B6 |
0 |
10 |
10 |
Sesión magistral |
A7 A9 A11 B6 B7 B9 |
5 |
11 |
16 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías |
Metodologías |
Descripción |
Seminario |
Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa. |
Trabajos tutelados |
Ensaio de 10 folios a dobre espazo |
Foro virtual |
Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios. Foros de debate a través da plataforma virtual. |
Sesión magistral |
Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario. |
Atención personalizada |
Metodologías
|
Trabajos tutelados |
|
Descripción |
Orientación del mismo. |
|
Evaluación |
Metodologías
|
Competéncias |
Descripción
|
Calificación
|
Seminario |
A1 A2 A3 A7 A9 A10 A11 B6 B7 B9 C6 |
Comentarios y debate en clase. |
10 |
Trabajos tutelados |
A1 A3 A7 A9 A10 B6 B7 |
Ensayo escrito de 5 puntos y presentación oral previa del mismo si es factible, en cuyo caso la presentación valdría 4 puntos. Los que no asistan: dos trabajos de 5 puntos cada uno. |
90 |
|
Observaciones evaluación |
Dado o carácter semi-presencial do título, a asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais. Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade de xullo. Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación de Non Presentado. Traballos orixinales, non plaxiados. Usaremos turnitin. Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades.
|
Fuentes de información |
Básica
|
|
Bibliografía básica e complementaria Aristotle. Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The University Press, 1977. Bushnell, Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005. Derrida, Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980): 55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf Fowler, Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982. Genette, Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA: University of California Press, 1992. Lodge, David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of Modern Literature. Cornell University Press, 1977. Stott, Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005. Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, 1990. Wallace, Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. Weitz, Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2009. |
Complementária
|
|
|
Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
|
Asignaturas que continúan el temario |
|
|