Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A8 |
Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Referir unha historia, ou o argumento dunha película, dun libro... e expresar ao respecto reaccións persoais. |
A8 A10 A15
|
B4 B5 B7 B8
|
C2
|
Escribir un texto sinxelo e coherente (breves ensaios, cartas, correos electrónicos...) sobre temas de interese académico ou persoal, describindo experiencias e opinións. |
A8 A10 A15
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8
|
C2
|
Buscar información específica e comprender textos sinxelos redactados nunha lingua estándar. |
A8 A15
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8
|
C2
|
Facer fronte á maioría das situacións cotiás que implicaría a estancia nun país francófono. |
A8 A15
|
B4 B8
|
C2
|
Comprender a descrición de acontecementos, a expresión de sentimentos e desexos en textos persoais. |
A8 A15
|
B3 B4 B5 B6 B7 B8
|
C2
|
Participar espontaneamente (isto é, sen preparación previa) nunha conversa sobre asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou sobre temas de interese persoal ou académico. |
A8 A10 A15
|
B4 B5 B7 B8
|
C2
|
Expresar de maneira sinxela mais cohesionada experiencias, desexos, opinións, proxectos... e dar razóns e explicacións sobre eles. |
A8 A10 A15
|
B4 B5 B7 B8
|
C2
|
Comprender os puntos esenciais dun discurso oral cando se utiliza unha lingua clara e estándar e cando se tratan asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou temas de interese persoal ou académico. |
A8 A15
|
B4 B8
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A. Gramática |
1. Normas xerais de ortografía. A elisión. H "muet" e "aspiré".
2. O sustantivo: xénero e número.
3. O adxectivo calificativo: xénero e número.
4. O artigo: definido, definido contracto, indefinido, partitivo. Formas negativas do artigo.
5. Os adxectivos e os pronomes posesivos.
6. Os adxectivos e os pronomes demostrativos.
7. Os pronomes persoais: suxeito, reflexivos, tónicos.
8. A negación con "ne ... pas".
9. A interrogación directa total e parcial: a estrutura "est-ce que", a inversión simple e complexa.
10. O verbo: "avoir", "être"; as 3 conxugacións; os verbos pronominais; a negación das formas verbais; os tempos verbais simples ("présent", "imparfait", "futur simple", "conditionnel présent", "impératif"); os tempos verbais compostos ("passé composé"); uso dos auxiliares e casos xerais de concordancia do participio.
11. Os pronomes relativos "qui", "que".
12. A comparación.
13. Principais adverbios e preposicións. |
B. Obxectivos comunicativos |
1. Normas xerais de pronuncia.
2. Presentarse, presentar, saúdar.
3. Falar do entorno persoal.
4. Expresar opinións, gustos, desexos, sentimentos, sensacións.
5. Expresar obligacións e prohibicións.
6. Pedir e dar informacións e explicacións.
7. Utilizar o teléfono e o computador.
8. A identificación.
9. A cuantificación.
10. A caracterización.
11. A calificación.
12. A localización temporal.
13. A localización espacial. |
C. Léxico. |
1. O alfabeto. Principais abreviaturas, signos ortográficos e de puntuación.
2. Os países e as nacionalidades.
3. As profesións.
4. A familia.
5. Os números.
6. O tempo: o calendario e a hora.
7. A alimentación (1), os comercios e as compras.
8. O corpo (1).
9. A descrición física e do carácter.
10. Os obxectos persoais e cotiáns.
11. Ecofeminismo |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A8 A10 A15 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 |
20 |
10 |
30 |
Lecturas |
A15 A8 B1 B3 B5 B7 B8 |
0 |
14 |
14 |
Proba obxectiva |
A8 A10 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 |
5 |
10 |
15 |
Proba oral |
A8 B3 B6 B7 B8 C2 |
2 |
10 |
12 |
Sesión maxistral |
A8 A10 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 |
20 |
10 |
30 |
Actividades iniciais |
A8 A10 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 |
8 |
10 |
18 |
Solución de problemas |
A8 A10 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 |
5 |
20 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Nesta materia chámase discusión dirixida as aulas e actividades relacionadas coa práctica das destrezas orais (expresión oral, comprensión oral e interacción oral). Estas actividades lévanse a cabo en grupos pequenos e están a cargo do-da profesor-a lector-a.
MOI IMPORTANTE: a realización e o aproveitamento destas actividades é fundamental nesta materia, pois é nelas onde se aplican efectivamente as destrezas e os coñecementos adquiridos. Ademáis das actividades que se leven a cabo durante as clases, normalmente por cada sesión presencial de clase o alumnado deberá realizar unha actividade.
Estas actividades teñen asignada unha porcentaxe moi importante da nota final da materia (ver apartado Avaliación). |
Lecturas |
Ademáis da lectura de textos (literarios, de revistas, de xornais...) nesta materia entendemos por lectura todo o material que o alumnado deberá ler/consultar fóra da aula para a adquisición e asimilación dos contidos e para a realización das actividades da materia. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Permitirá avaliar coñecementos, capacidades, rendemento, aptitudes, actitudes, etc. en todas as destrezas. Esta proba obxectiva combinará distintas tipoloxías de preguntas. |
Proba oral |
Proba en que se avalían as competencias comunicativas do alumnado mediante unha pequena conversa ou entrevista individual. Os-as estudantes terán tamén que ler un texto en voz alta e improvisar situacións suxeridas polo-a profesor-a responsable da proba, que poderá usar textos ou material audiovisual de apoio. |
Sesión maxistral |
Exposición por parte do profesorado dos contidos relativos a cada un dos temas e subtemas, co apoio de medios audiovisuais e documentación adicional. |
Actividades iniciais |
Primeira toma de contacto coa materia, na que se desenvolven actividades destinadas a obter información relevante sobre o alumnado e sobre as súas competencias de partida en lingua francesa, co fin de articular a docencia de xeito que se favorezan aprendizaxes eficaces e significativas, que partan dos saberes previos e intereses do alumnado. |
Solución de problemas |
Nesta materia chámase solución de problemas as aulas e actividades relacionadas coa gramática e coa práctica da comprensión lectora e da expresión escrita.
MOI IMPORTANTE: a realización e o aproveitamento destas actividades é fundamental nesta materia, pois é nelas onde se aplican efectivamente as destrezas e os coñecementos adquiridos. Ademáis das actividades que se leven a cabo durante as clases, normalmente por cada sesión presencial de clase o alumnado deberá realizar unha actividade (exercicio de gramática, redacción, resumo, tradución…).
Estas actividades teñen asignada unha porcentaxe moi importante da nota final da materia (ver apartado Avaliación). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Proba oral |
Proba obxectiva |
Sesión maxistral |
Lecturas |
Discusión dirixida |
|
Descrición |
A atención personalizada será unha constante nesta materia, na que prima a aplicación dos coñecementos adquiridos. O profesorado fará un seguimento particular de cada estudante, e prestará especial atención á súa adicación, ao seu interese por aprender e ao seu compromiso coa materia e co grupo.
O profesorado poderá atender puntualmente e de forma individualizada aos-ás estudantes cando a actividade encomendada ou o seu desempeño así o aconsellen.
Os-as estudantes poden acudir en horario de titorías e aulas ao profesorado para tratar todas as cuestións relacionadas coa materia que estimen pertinentes.
Os horarios de titorías do profesorado da materia pódense consultar no taboleiro de horarios ou na páxina web da facultade.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A8 A10 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 |
Actividades da parte teórico-práctica (contidos gramaticais, expresión escrita e comprensión lectora).
Inclúe a valoración da asistencia ás aulas.
Ver: Observacións avaliación. |
30 |
Proba oral |
A8 B3 B6 B7 B8 C2 |
Proba oral que o-a estudante realizará ao rematar o cuadrimestre.
Ver: Observacións avaliación. |
12 |
Proba obxectiva |
A8 A10 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 |
Probas escritas da parte práctica e da parte teórico-práctica que o-a estudante realizará nas datas oficiais marcadas polo centro ao rematar o cuadrimestre.
Ver: Observacións avaliación. |
42 |
Discusión dirixida |
A8 A10 A15 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 |
Actividades da parte práctica (léxico, expresión oral, comprensión oral, interacción oral).
Inclúe a valoración da asistencia ás aulas.
Ver: Observacións avaliación. |
16 |
|
Observacións avaliación |
<p class="MsoNormal">A materia poderá ser adaptada ao estudantado que
precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade
(física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa
saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis
na UDC/no Centro: nos prazos oficiais
estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade
de
Atención á Diversidade (<a href="https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/" target="_blank">https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/</a>); no seu
defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo
electrónico: pat.filoloxia@udc.gal).</p><p class="MsoNormal"> O alumnado ten dúas
oportunidades para superar a materia: a primeira ao remate do primeiro
cuadrimestre e a segunda no mes de xullo. </p><p class="MsoNormal"><b>1. Avaliación da
primeira oportunidade:</b></p><p class="MsoNormal"><b>1.1.</b> Para superar a materia na primeira oportunidade é
obrigatorio realizar e aprobar (5) a <b>proba final escrita</b> na que se
avaliarán os contidos gramaticais, o léxico, a comprensión lectora, a expresión
escrita e a comprensión auditiva.</p><p class="MsoNormal">A data, horario e
ubicación da proba escrita deben ser contrastados polo alumnado na páxina web
da facultade.</p><p class="MsoNormal"> <b>1.2.</b> Será ademáis obrigatorio realizar e aprobar (5)
unha <b>proba oral final</b> na que se avaliarán a expresión, a comprensión e a
interacción oral.</p><p class="MsoNormal">A profesora comunicará en
Moodle coa suficiente antelación a data, hora, lugar, quendas e outras
indicacións relativas á realización da proba oral.</p><p class="MsoNormal"> <b>1.3.</b> É obrigatorio realizar ao longo do cuadrimestre
un conxunto de <b>exercicios ou tarefas</b> de práctica de todas as destrezas e
contidos da materia, organizados en dous bloques:</p><p class="MsoNormal"><b>Bloque A</b> ["Solución de problemas"]: actividades
de práctica dos contidos gramaticais, do léxico, da expresión escrita e da
comprensión lectora.</p><p class="MsoNormal"><b>Bloque B</b> ["Discusión dirixida"]: actividades de
práctica da produción, comprensión e interacción oral (nestas actividades
valóranse asimesmo a norma gramatical e o léxico).</p><p class="MsoNormal">Ademáis das actividades
presenciais que se realicen durante as aulas, normalmente por cada sesión
presencial o alumnado deberá realizar unha tarefa non presencial.</p><p class="MsoNormal">Agás causa debidamente
xustificada e sempre coa autorización previa e expresa da profesora, non se
admitirán as actividades entregadas fóra do prazo determinado para cada unha
delas.</p><p class="MsoNormal">Para que estas
actividades poidan ser tidas en conta na cualificación final é preciso ter
realizado e aprobado, antes dos exames escrito e oral da primeira oportunidade,
o 80% das actividades programadas en cada bloque e obter unha nota media mínima
de 5 sobre 10 en cada bloque.</p><p class="MsoNormal"><b>1.4.</b> Tendo en conta o anteriormente exposto, a cualificación final do
alumnado responderá ao seguinte reparto porcentual:</p><p class="MsoNormal"><b>a.</b> Un <b>45%</b> valorará o <b>exame escrito</b>,
coas seguintes porcentaxes:</p><p class="MsoNormal">Contidos gramaticais,
léxico, expresión escrita, comprensión lectora: <b>35%</b></p><p class="MsoNormal">Comprensión auditiva: <b>10%</b></p><p class="MsoNormal"><b>b.</b> Un <b>15%</b> valorará a <b>proba oral</b>.</p><p class="MsoNormal"><b>c.</b> Un <b>40% </b>valorará as <b>actividades</b> de
avaliación continua organizadas en dous bloques (que deben cumprir os
requisitos do apartado 1.3), coas seguintes porcentaxes:</p><p class="MsoNormal"><b>Bloque A:</b> actividades de gramática, léxico, expresión
escrita e comprensión lectora: <b>25%</b></p><p class="MsoNormal"><b>Bloque B:</b> actividades de produción, comprensión e
interacción oral (nestas actividades valóranse asimesmo a norma gramatical e o
léxico): <b>15%</b></p><p class="MsoNormal">A materia considérase
aprobada se a suma dos apartados a, b, c é igual ou superior a 5 sobre 10.</p><p class="MsoNormal">Os contidos e destrezas
dos apartados a, b, c son recuperables, coas mesmas porcentaxes, na segunda
oportunidade de avaliación. Os apartados aprobados na primeira oportunidade
consérvanse para a segunda.</p><p class="MsoNormal">Para as implicacións da
realización fraudulenta ou irregular das probas escritas e orais e das
actividades, ver apartado 6.</p><p class="MsoNormal"> <b>2.</b> <b>Avaliación da segunda oportunidade:</b></p><p class="MsoNormal"> <b>2.1.</b> De suspender a materia na primeira oportunidade
por non acadar a puntuación mínima na <b>proba escrita</b> e/ou na <b>proba
oral</b>, o alumnado deberá facela(s) de novo na segunda oportunidade.</p><p class="MsoNormal">A data, horario e
ubicación da proba escrita deben ser contrastados polo alumnado na páxina web
da facultade.</p><p class="MsoNormal">A data, lugar, hora e
outras indicacións para a realización do exame oral da segunda oportunidade
comunicaranse en Moodle coa suficiente antelación.</p><p class="MsoNormal"> <b>2.2.</b> De suspender a materia na primeira oportunidade
por non acadar a puntuación mínima nas <b>actividades</b> dos bloques A e/ou B,
o alumnado deberá realizar para a segunda oportunidade unha serie de tarefas
sustitutivas.</p><p class="MsoNormal">A profesora fará públicas
en Moodle coa suficiente antelación as instrucións correspondentes (actividades
asignadas, datas de solicitude e entrega...).</p><p class="MsoNormal"> Para as implicacións da
realización fraudulenta ou irregular das probas escritas e orais e das
actividades, ver apartado 6.</p><p class="MsoNormal"> <b>3. </b>Na <b>convocatoria extraordinaria de decembro</b>
o alumnado será avaliado dos seus coñecementos e competencias nas distintas
destrezas da materia mediante unha proba escrita (nota mínima 5 sobre 10; 70%
da nota final) e unha proba oral (nota mínima 5 sobre 10; 30% da nota final).</p><p class="MsoNormal">Para as implicacións da
realización fraudulenta ou irregular da proba escrita ou oral, ver apartado 6.</p><p class="MsoNormal"> <b>4.</b> En cada oportunidade de avaliación o alumnado
recibirá a <b>cualificación NP</b> de se dar simultaneamente estas dúas
situacións: non terse presentado a ningunha das probas de avaliación (escrita e
oral) e se o número de actividades presentadas for igual ou inferior ao 25% das
programadas.</p><p class="MsoNormal"> <b>5.</b> O <b>alumnado con recoñecemento de dedicación a
tempo parcial con dispensa académica</b>,<br />
previa comunicación e acreditación documental de dita situación á profesora, pode, sen asistir ás aulas, realizar e entregar as <br />
actividades de avaliación continua programadas para a primeira oportunidade, segundo o disposto no apartado 1.3. As actividades presenciais serán sustituídas por outras non presenciais equivalentes. <br />
Seranlle de aplicación as demáis metodoloxías avaliables (proba escrita e oral) cos mesmos requisitos e características que para o resto do alumnado.</p><p class="MsoNormal">Para a avaliación da
segunda oportunidade, aplicaráselle o disposto no apartado 2.</p><p class="MsoNormal"> <b>6. </b>Os traballos académicos (entendendo por tal todo o
material que o alumnado presente para ser obxecto de avaliación) deberán ser de elaboración
individual (agás <br />
indicación expresa da profesora) e persoal. A realización
fraudulenta ou irregular das probas e/ou de calquera das actividades de
avaliación continua implicará automaticamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidándose as cualificacións obtidas nas distintas metodoloxías avaliables.</p><p class="MsoNormal">Os traballos presentados polo alumnado poderán ser incorporados ao
Turnitin, ferramenta para a detección do plaxio así como de traballos
previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso polo
mesmo/a alumno/a. En caso de que se produza algunha destas
circunstancias, poderán ser aplicadas as medidas contempladas nas Normas
de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de
grao e mestrado universitario da Universidade da Coruña (artigo 14.4).</p><p class="MsoNormal"><b>7.</b> Nos casos non contemplados anteriormente
aplicarase o disposto nas "Normas de avaliación, revisión e reclamación
das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario" da UDC.</p><p class="MsoNormal">Segundo as distintas normativas que regulan as ensinanzas universitarias, cómpre incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Isto inclúe, entre outras medidas, o uso dunha linguaxe non sexista, bibliografías inclusivas desde a perspectiva de xénero e o fomento da participación de todo o alumnado na clase, independentemente do seu xénero.<br /><br />Prestaremos especial atención en identificar e abordar os prexuízos e as actitudes sexistas. Traballaremos activamente para cambiar este entorno e promover valores de respecto e igualdade.<br /><br />Os nosos esforzos centraranse na detección de casos de discriminación de xénero e na posta en marcha das accións oportunas para corrixir estes casos.<br /><br /></p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
A. BIBLIOGRAFÍA BADY, J.; GREAVES, I.; PETETIN, A. (1996). Grammaire. 350 exercices. Niveau débutant. Paris:
Hachette F.L.E.
BADY, J.; GREAVES, I.; PETETIN, A. (1997).
Conjugaison. 350 exercices. 1 000 verbes à conjuguer. Paris: Hachette F.L.E.
BOULARÈS, M. (1997). Grammaire progressive du français
avec 400 exercices. Niveau avancé. Paris: CLE International.
(1997). La Conjugaison pour tous. Dictionnaire de 12
000 verbes. Paris: Hatier.
DELATOUR, Y. (1996). Grammaire. 350 exercices. Niveau
moyen. Paris: Hachette F.L.E.
DELATOUR, Y. (2004). Nouvelle grammaire du français.
Paris: Hachette.
FERNÁNDEZ BALLÓN, M.; MONNERIE-GOARIN, A. (1987). Gramática esencial del francés. Paris-Madrid:
Hachette-SGEL.
GAILLARD, B. (1995). Le français de A à Z. Paris: Hatier.
(1999). Gran diccionario
español-francés/français-espagnol. Paris: Larousse.
(1995). Le Nouveau Petit Robert. Dictionnaire de la
langue française. Paris: Dictionnaires Le Robert.
B. BIBLIOGRAFÍA
COMPLEMENTARIA • ABRY, D. et
alii (1989): Présent, passé, futur. Grammaire des premiers
temps. Grenoble, Presses Universitaires de Grenoble. • L’art de
conjuguer: dictionnaire de 12.000 verbes (1990).
Paris, Hatier. • BADY, J.,
GREAVES, I. et PETETIN, A. (1997): Conjugaison. 350 exercices. 1.000 verbes
à conjuguer. Paris, Hachette F.L.E. • CALLAMAND, M.
(1989): Grammaire vivante du français. Paris,
Larousse. • DELATOUR, Y. et
alii (1991): Grammaire du français.
Paris, Hachette F.L.E. • FERNÁNDEZ
BALLÓN, M. et MONNERIE-GOARIN, A. (1987): Gramática esencial del francés.
Paris-Madrid, Hachette-SGEL. • GAILLARD,
Bénédicte (1995): Le Français de A à Z. Paris,
Hatier. • Gran
Diccionario español-francés/français-espagnol (1999).
Paris, Larousse. • GRÉGOIRE, M.
et THIÉVENAZ, O. (1995): Grammaire progressive du français.
Paris, CLE International. • Le Nouveau
Petit Robert. Dictionnaire de la langue française (1995).
Paris, Dictionnaires Le Robert. • SARAZÁ CRUZ,
P. et MONTAIGU, Ch. (1997): Francés funcional para universitarios.
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Córdoba.
C. RECURSOS WEB http://www.bonjourdefrance.com/ http://fog.ccsf.cc.ca.us/~creitan/grammar.htm http://www.leconjugueur.com/frindex.php http://www.rfi.fr/lffr/statiques/accueil_apprendre.asp http://www.tv5.org/TV5Site/lf/langue_francaise.php http://www.podcastfrancaisfacile.com/ http://www.imagiers.net http://www.onyva.es
D. OUTROS MATERIAIS DE APOIO Tanto nas clases teórico-prácticas
como nas prácticas ofrecerase ao alumnado diverso material (textos,
exercicios...) que completa e complementa o incluido no método utilizado na
materia. Na biblioteca da Centro pódese
atopar a libre disposición dos/das usuarios/as todo tipo de material impreso e
audiovisual relacionado coa lingua francesa en consoancia co nivel e os
intereses do alumnado. É recomendable que se solicite orientación e consello ao
profesorado da materia. |
Bibliografía complementaria
|
|
Ao longo do curso ofreceranse referencias bibliográficas e outros recursos específicos para cada tema. Tanto nas clases teórico-prácticas como nas prácticas facilitarase ao alumnado diverso material complementario. Na biblioteca do centro pódese atopar todo tipo de material impreso e audiovisual relacionado coa lingua francesa en consoancia co nivel e os intereses do alumnado. É recomendable que se solicite orientación e consello ao profesorado da materia. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Idioma Moderno 2: Francés/613G03029 |
|
Observacións |
Recoméndaselle ao alumnado que lea atentamente esta guía docente: nos seus diferentes apartados atopará resposta a moitas preguntas que lle xurdan sobre a concepción, organización e obxectivos do curso. Non dubide en acudir ao profesorado para aclarar calquera cuestión ao respecto.
Debe prestar especial atención aos seguintes aspectos:
• Realice puntualmente as actividades encomendadas. • Procure observarse a si mesmo e autoavaliarse, tomando conciencia das súas carencias e dos seus avances.
• As súas exposicións ou intervencións escritas e orais deben ser adecuadas ao nivel de estudos no que se atopa e á actividade que está a desenvolver. |
|