-Para acceder á avaliación continua, a nota media ponderada das actividades de dentro e fóra de clase deberá ser polo menos de 3 sobre 7 (obradoiro + ensaio). Computada xunto co exame, a nota final ha de ser igual a 5 sobre 10 para poder aprobar a materia. No exame final deberase obter unha nota mínima de 1.1 sobre 3 para poder optar a que se lle somen o resto de cualificacións da avaliación continua.
- Unicamente aqueles estudantes que estean matriculados oficialmente a tempo parcial, tal e como establece a normativa de permanencia desta universidade, e que teñan concedida dispénsaa académica, poderán serán avaliados en calquera oportunidade exactamente igual que aqueles alumnos que se presenten na oportunidade de xullo (datos abaixo).
-Os/s alumnos/as que non preséntense ás probas obxectivas de xaneiro ou xullo obterán unha cualificación de Non presentado, se non entregaron máis do 30% de actividades durante o curso. (Por exemplo, facer poucos exercicios, non facer o exame e non presentar o ensaio implica non presentado.)
-Os traballos deberán entregarse en tempo e forma para evitar ser descualificados automaticamente. En caso de plaxio (i.e. copia) nos traballos tutelados ou exercicios de taller, a presentación oral, ou a proba mixta, os alumnos estarán automaticamente suspensos. Os traballos escritos poden ser revisados a través da aplicación Turnitin que detecta citas incorrectas,plaxio e outros tipos de fraude. Se isto ocorrer, aplicaranse as normas contra o plaxio (Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario). Turnitin recoñece traballos previamente realizados por outras persoas (ou polo/apropio/a estudante) nesta universidade ou noutras, ademais doutros materiais localizados en Internet.
Calquera caso deplaxio ou fraude académico significará un suspenso (0) na materia, tal e como aparece recollido no "Regulamento disciplinar do estudantado da UDC":
Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
-O ensaio será feito en clase un día de decembro anunciado antes.
-A única lingua empregada en clase, os traballos e os exames será o inglés.
-Esixirase en todo momento corrección lingüística e ortotipográfica adecuada ao nivel de estudos. Penalizarase na avaliación a aqueles alumnos que non respecten as normas básicas de corrección.
-As cláusulas sinaladas arriba valen tanto para xaneiro como para xullo.
Os alumnos a tempo parcial ou dispensa farán un exame, ecribirán o ensaio (entregado antes do periodo de exames) e farán unha proba de exercicios o día de exame .
Os alumnos que non asistan a clase e só preséntanse á oportunidade de Xullo serán avaliados da seguinte forma: polo exame (30%), unha proba de exercicios (40%) e por un ensaio (30%), debendo obter un 5 sobre 10 para o aprobado.
A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis naUDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, co a Unidade de Atención á Diversidade ( https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/ );no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal ).
-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas, entre outras medidas).
-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
-Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.