Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Temas Emerxentes e Emprendemento en IA Código 614544027
Titulación
Máster Universitario en Intelixencia Artificial
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Segundo Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinación
Pazos Sierra, Alejandro
Correo electrónico
alejandro.pazos@udc.es
Profesorado
,
Correo electrónico
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A8 CE07 - capacidade para entender as implicacións do desenrolo dun sistema intelixente explicable e interpretable
A9 CE08 - capacidade para deseñar e desenvolver sistemas intelixentes seguros, en términos de integridade, confidencialidade e robustez
A10 CE09 - capacidade para ter un coñecemento profundo dos principios fundamentáis e modelos da computación cuántica e sabelos aplicar para interpretar, seleccioar, valorar, modelar, e crear novos conceptos, teorías, usos e desenrolos tecnolóxicos relacionados coa intelixencia artificial
A14 CE13 - coñecemento das ferramentas informáticas no campo do análisis dos datos e modelización estadística, e capacidade para seleccionar as máis axeitadas para a resolución de problemas
A15 CE14 - Comprensión e dominio das principáis técnicas de aprendizaxe automática, incluíndo as dedicadas ao tratamento de grandes volúmenes de datos. Compresión e dominio de fundamentos e técnicas básicas para a búsqueda e o filtrado de información en grandes coleccións de datos
A16 CE15 - coñecemento das ferramentas informáticas no campo da aprendizaxe automática, e capacidade para seleccionar a máis axeitad para a resolución dun problema
A20 CE19 - coñecemento de diferentes ámbitos de aplicación das tecnologías basadas en IA e a súa capacidade para ofrecer un valor engadido diferenciador
A21 CE20 - capacidade de combinar e adaptar diferentes técnicas, extrapolando coñecementos entre diferentes ámbitos de aplicación
A22 CE21 - coñecemento das técnicas que facilitan a organización e xestión de proxectos en IA en entornos reais, a xestión dos recursos e a planificación de tarefas dun xeito eficiente, tendo en conta conceptos de diseminación do coñecemento e ciencia aberta
A23 CE22 - coñecemento de técnicas que facilitan a seguridade dos datos, aplicacións e as comunicacións e as súas implicacións en diferentes ámbitos de aplicación da IA
A28 CE27 - Comprensión da importancia da cultura emprendedora e coñecemento dos medios ao alcance das persoas emprendedoras
A29 CE28 - coñecemento adecuado do concepto de empresa, a súa organización e xestión, e os distintos sectores empresariáis có obxectivo de facilitar solucións dende a intelixencia Artificial
A30 CE29 - Ser capaz de aplicar os coñecementos, capacidades e actitudes á realidade empresarial e profesional, planificando, xestionando e evaluando proxectos no ámbito da intelixencia artificial
A31 CE30 - Ser capaz de plantexar, modelar e resolver problemas que requiran a aplicación de métodos, técnicas e tecnoloxías de intelixencia artificial
B1 CG01 - Manter e extender os plantexamentos teóricos fundados para permitir a introducción e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas no eido da Intelixencia Artificial
B2 CG02 - Abordar con éxito todas as etapas dun proxecto de Intelixencia Artificial
B5 CG05 - Traballar en equipo, especialmente de carácter multidisciplinar, e ser hábiles na xestión do tempo, persoas e toma de decisións
B6 CB01 - Poseer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixináis no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B7 CB02 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e posúan capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacioados coa su área de estudo
B9 CB04 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigu?idades
B10 CB05 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo
C2 CT02 - Dominar a expresión e comprensión, de xeito oral e escrito, dun idioma extranxeiro
C4 CT04 - Desenvolverse para o exercicio dunha una cidadanía respetuosa coa cultura democrática, os dereitos humáns e la perspectiva de xénero
C5 CT05 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
C6 CT06 - Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Comprender a importancia da innovación como factor clave de éxito para crear valor, crecemento e sostibilidade AM7
AM8
AM9
AM13
AM14
AM15
AM19
AM20
AM21
AM22
AM27
AM28
AM29
AM30
BM1
BM2
BM5
BM6
BM7
BM9
BM10
CM2
CM4
CM5
CM6
Coñecer as ferramentas e experiencias necesarias para a creación de novas empresas AM7
AM8
AM9
AM13
AM14
AM15
AM19
AM20
AM21
AM22
AM27
AM28
AM29
AM30
BM1
BM2
BM5
BM6
BM7
BM9
BM10
CM2
CM4
CM5
CM6
Entender o valor da cultura emprendedora e a súa repercusión na sociedade AM7
AM8
AM9
AM13
AM14
AM15
AM19
AM20
AM21
AM27
AM28
AM29
AM30
BM1
BM2
BM5
BM6
BM7
BM9
BM10
CM2
CM4
CM5
CM6
Evaluar a viabilidade económico-financeira dun novo proxecto empresarial AM7
AM8
AM9
AM13
AM14
AM15
AM19
AM20
AM21
AM22
AM27
AM28
AM29
AM30
BM1
BM2
BM5
BM6
BM7
BM9
BM10
CM2
CM4
CM5
CM6
Coñecer as oportunidades de financiación dispoñibles AM7
AM8
AM9
AM13
AM14
AM15
AM19
AM20
AM21
AM22
AM27
AM28
AM29
AM30
BM1
BM2
BM5
BM6
BM7
BM9
BM10
CM2
CM4
CM5
CM6
Saber aplicar modelos de innovación dependendo das condicións do mercado AM7
AM8
AM9
AM13
AM14
AM15
AM19
AM20
AM21
AM22
AM27
AM28
AM29
AM30
BM1
BM2
BM5
BM6
BM7
BM9
BM10
CM2
CM4
CM5
CM6
Coñecer e valorar as solucións tecnolóxicas baseadas en Intelixencia Artificial con maior potencial innovador. AM7
AM8
AM9
AM13
AM14
AM15
AM19
AM20
AM21
AM22
AM27
AM28
AM29
AM30
BM1
BM2
BM5
BM6
BM7
BM9
BM10
CM2
CM4
CM5
CM6

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A8 A10 A14 A16 A22 A23 A28 B6 B10 12 12 24
Prácticas a través de TIC A9 A21 A31 A30 B2 B5 B7 B9 8 16 24
Proba obxectiva A8 A9 A10 A14 A15 A16 A20 A21 A22 A23 A28 A29 A31 A30 B1 B2 B5 B6 B7 B9 B10 1 15 16
Seminario A8 A10 A15 A20 A29 B1 C2 C4 C5 C6 5 5 10
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral
Prácticas a través de TIC
Proba obxectiva
Seminario

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Sesión maxistral
Prácticas a través de TIC
Proba obxectiva
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A8 A10 A15 A20 A29 B1 C2 C4 C5 C6 20
Prácticas a través de TIC A9 A21 A31 A30 B2 B5 B7 B9 50
Proba obxectiva A8 A9 A10 A14 A15 A16 A20 A21 A22 A23 A28 A29 A31 A30 B1 B2 B5 B6 B7 B9 B10 30
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías