Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Traballo de Fin de Máster Código 614544030
Titulación
Máster Universitario en Intelixencia Artificial
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 12
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Cabalar Fernandez, Jose Pedro
Correo electrónico
pedro.cabalar@udc.es
Profesorado
Cabalar Fernandez, Jose Pedro
Correo electrónico
pedro.cabalar@udc.es
Web
Descrición xeral O Traballo Fin de Máster é un exercicio orixinal a realizar individualmente e que para a súa superación será presentado e defendido ante un tribunal universitario, consistente nun proxecto no ámbito da Intelixencia Artificial no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nas ensinanzas.

Competencias do título
Código Competencias do título
A30 CE29 - Ser capaz de aplicar os coñecementos, capacidades e actitudes á realidade empresarial e profesional, planificando, xestionando e evaluando proxectos no ámbito da intelixencia artificial
A31 CE30 - Ser capaz de plantexar, modelar e resolver problemas que requiran a aplicación de métodos, técnicas e tecnoloxías de intelixencia artificial
B1 CG01 - Manter e extender os plantexamentos teóricos fundados para permitir a introducción e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas no eido da Intelixencia Artificial
B2 CG02 - Abordar con éxito todas as etapas dun proxecto de Intelixencia Artificial
B3 CG03 - Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo
B4 CG04 - Elaborar axeitadamente e con certa orixinalidade composicións escritas ou argumentos motivados, redactar plans, proxectos de traballo, artigos científicos e formular hipóteses razoables no campo
B5 CG05 - Traballar en equipo, especialmente de carácter multidisciplinar, e ser hábiles na xestión do tempo, persoas e toma de decisións
B7 CB02 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e posúan capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacioados coa su área de estudo
B8 CB03 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuízos a partiren dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociáis e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B9 CB04 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigu?idades
C2 CT02 - Dominar a expresión e comprensión, de xeito oral e escrito, dun idioma extranxeiro
C3 CT03 - Utilizar as ferramientas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C4 CT04 - Desenvolverse para o exercicio dunha una cidadanía respetuosa coa cultura democrática, os dereitos humáns e la perspectiva de xénero
C6 CT06 - Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables
C7 CT07 - Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenrolo sostible ambiental, económico, político e social
C8 CT08 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenrolo tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C9 CT09 - Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer plazos e cumplilos

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aplicar correctamente los conocimientos y competencias adquiridas a un proyecto en el ámbito de la inteligencia artificial AM29
AM30
BM1
BM2
BM3
BM4
BM5
BM7
BM8
BM9
CM2
CM3
CM4
CM6
CM7
CM8
CM9
Presentar y defender los desarrollos, resultados y conclusiones del trabajo realizado ante un público especializado. AM29
AM30
BM1
BM2
BM3
BM4
BM5
BM7
BM8
CM2
CM3
CM4
CM6
CM7
CM8
CM9

Contidos
Temas Subtemas
Elaboración individual dun traballo fin de máster Elaboración individual dun traballo fin de máster

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A31 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 25 240 265
Seminario A31 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 5 20 25
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Non se formula a realización de clases teóricas ou prácticas, polo tanto as actividades presenciais limítanse e as actividades formativas estrutúranse arredor do traballo tutelado da/o estudante
Seminario Organizaranse seminarios para a axuda da elaboración e redacción do traballo fin de máster

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Levaranse a cabo titorías personalizadas co/a director/a ou directores/as do traballo para orientar a elaboración, a redacción e presentación do Traballo Fin de Máster

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A31 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 O Traballo Fin de Grao será defendido diante dun tribunal e na súa valoración terase en conta:

- Calidade e alcance do traballo realizado

- Valoración da memoria

- Presentación oral
100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

A bibliografía e fontes de información serán proporcionadas polo director/a do TFM en función do tema elixido.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Para a defensa, a/o estudante debeu superar todos os créditos da titulación agás os do Traballo Fin de Máster.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías