Identifying Data 2023/24
Subject (*) Interactive Products and Social Network Management Code 614552019
Study programme
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Rodriguez Luaces, Miguel
E-mail
miguel.luaces@udc.es
Lecturers
Garcia Torre, Manuel
Rodriguez Luaces, Miguel
E-mail
manuel.garcia.torre@udc.es
miguel.luaces@udc.es
Web
General description O obxectivo formativo desta materia é a adquisición dos seguintes coñecementos, habilidades, e destrezas:
- CON7. Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación.
- CON9: Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial.
- CON25: Coñecementos sobre Internet e a web; aplicacións web; aplicacións móbiles; introdución á gamificación.
- HAB2: Ser capaz de aplicar o coñecemento na resolución de problemas
- HAB4: Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles.
- DES1: Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A7 CON7-Knowledge about the virtualization of cultural heritage: infographics, augmented reality, 3D visualization, geolocation, photointerpretation
A9 CON9-Knowledge about interactive products and apps applied to dissemination and heritage education
A25 CON25-Knowledge about the Internet and the Web; Web applications; Mobile apps; Introduction to gamification
B2 HAB2-Be able to apply knowledge in problem solving
B4 HAB4-Be able to identify sources of information, collect and analyze data and elaborate syntheses in relation to them
B6 DES1-Be able to handle technological and computer tools applied to the digitization of heritage
C2 CB2. That students know how to apply the knowledge acquired and their problem-solving ability in new or little-known environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their area of ??study
C4 CB4. That students know how to communicate their conclusions –and the knowledge and ultimate reasons that support them– to specialized and non-specialized audiences in a clear and unambiguous way
C5 CB5. That students possess the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous
C8 CG3. Properly use the technological tools necessary for the acquisition, processing, management and dissemination of digital cultural heritage
C10 CG5. Work in interdisciplinary teams in market business and institutional fields of cultural management
C11 CG6. Create original content in the field of cultural heritage combining humanistic and technological knowledge
C12 CT1. Adapt the use and transfer of knowledge to new situations derived from technological change.
C15 CT4. Comprender los valores de la igualdad, sostenibilidad ambiental y el derecho al acceso equitativo a los recursos tecnológicos en el cuidado del patrimonio cultural digital.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Ser capaz de crear un sitio web AJ7
AJ9
AJ25
BJ2
BJ4
BJ6
CJ2
CJ4
CJ5
CJ8
CJ10
CJ11
CJ12
CJ15
Coñecer as características principais das aplicacións web e móbiles para poder xestionar o seu proceso de construcción AJ7
AJ9
AJ25
BJ2
BJ4
BJ6
CJ2
CJ4
CJ5
CJ8
CJ10
CJ11
CJ12
CJ15
Coñecer os aspectos xerais da gamificación para poder incluilos en sitios web, aplicacións e redes sociais AJ7
AJ9
AJ25
BJ2
BJ4
BJ6
CJ2
CJ4
CJ5
CJ8
CJ10
CJ11
CJ12
CJ15
Coñecer as posibilidades e opcións das redes sociais máis adecuadas para difundir, posicionar e promocionar as achegas do patrimonio dixital AJ7
AJ9
BJ2
BJ4
BJ6
CJ2
CJ4
CJ5
CJ8
CJ10
CJ11
CJ12
CJ15

Contents
Topic Sub-topic
Internet e a web
Aplicacións web
Aplicacións móbiles
Introdución á gamificación
Casos de uso e aplicacións no ámbito do patrimonio
Redes sociais

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 0 25 25
Mixed objective/subjective test A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 0 4 4
Guest lecture / keynote speech A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 11 11 22
Oral presentation A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 0 4 4
ICT practicals A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 10 10 20
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Consiste na realización autónoma dun traballo relacionados co contido da materia, que se entregará ao remate do período lectivo.
Mixed objective/subjective test Consiste nun exame con preguntas relacionadas coa teoría impartida nas sesións maxistrais e nas prácticas a través de TIC
Guest lecture / keynote speech Consiste na exposición por parte do docente dos contidos da materia.
Oral presentation Consiste na defensa por parte do alumno do traballo tutelado.
ICT practicals Consiste na realización durante o periodo docente de prácticas relacionadas co contido da materia.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Se estima que entre o alumnado haberá diferencias notables tanto en canto á sua familiariación con conceptos e termos informáticos, como en canta ás habilidades para o manexo de ferramentas informáticas. Por iso, prevese desenvolver unha atención personalizada para os traballos tutelados. A atención personalizada desenvolverase de forma individual mediante a realización de titorías presenciais ou mediante ferramentas informáticas e Internet (correo electrónico, Moodle o Teams).

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
ICT practicals A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 Avaliarase a solución aplicada polos estudantes ao problema proposto e a interacción entre os membros do grupo. 30
Supervised projects A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 Avaliarase que o traballo realizado cumpre cos criterios descritos no enunciado. 40
Mixed objective/subjective test A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 Proba individual sobre contido teórico-práctico 30
Oral presentation A7 A9 A25 B2 B4 B6 C2 C4 C5 C8 C10 C11 C12 C15 Ao remate dos traballos tutelados, cada alumno realizará unha defensa ante os docentes do seu traballo. O resultado desta defensa ponderará a cualificación obtiva no traballo tutelado de xeito que a súa calificación pode aumentar ou desdecender. 0
 
Assessment comments

PRIMEIRA OPORTUNIDADE

As prácticas a través de TIC se avaliarán de xeito continuo.

Para superar a materia é necesario superar cada unha das prácticas a través de TIC, o traballo tutelado, e a proba mixta. Se non se supera algún destas actividades, a nota máxima global da materia non superará o 4,5.

Todo alumno que non realice a presentación oral ou a proba mixta terá a cualificación de NON PRESENTADO.

SEGUNDA OPORTUNIDADE

Poderán presentarse á segunda oportunidade ÚNICAMENTE aqueles/as estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade. A calificación das actividades superadas manterase na segunda oportunidade. Do mesmo xeito que na primeira oportunidade, para superar a materia é necesario superar cada unha das prácticas a través de TIC, o traballo tutelado, e a proba mixta. Se non se supera algún destas actividades, a nota máxima global da materia non superará o 4,5.

Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non opte á recuperación de ningunha dúas partes.

DISPENSA ACADÉMICA

Dado que a asistencia ás clases presenciais non é obrigatoria, aquel alumnado con matrícula a tempo parcial e con dispensa académica que o exima da asistencia ás clases terán as mesmas condicións que o resto do alumnado.

OPORTUNIDADE ADIANTADA

Utilizaranse os criterios de segunda oportunidade.

IMPLICACIÓNS DO PLAXIO

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.


Sources of information
Basic Sabater Quinto, Federico (2017). Planificación estratégica de la comunicación en redes sociales. Barcelona: Editorial UOC
Tormo Navarro, Marisa (2013). Community manager : gestión y posicionamiento en redes sociales. Madrid : SCLibro

Juan Diego Gauchat. El gran libro de HTML5, CSS3 y JavaScript. MARCOMBO S.A; 3ª edición (2019). ISBN: 8426724639.

Mario Rubiales Gómez. Curso de Desarrollo Web: HTML, CSS y JavaScript. ANAYA MULTIMEDIA (2018). ISBN: 8441539391

G. Zichermann y C. Cunningham. Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps. O'Reilly Media (2011).

Jennifer Niederst Robbins. Learning Web Design 5e: A Beginner's Guide to HTML, CSS, JavaScript, and Web Graphics. O'Reilly Media; 5th edition (2018). ISBN: 1491960205


Complementary Muniz Troyano, Javier y Polo, Juan Diego (2013). Community manager : estrategias de gestión de redes sociales. Tarragona: Altaria


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.