PRIMEIRA OPORTUNIDADE
Para superar a materia é obrigatorio:
- Unha NOTA MÍNIMA de 2,5 (sobre 5) na proba obxectiva.
- Unha NOTA MÍNIMA de 1 (sobre 2) nos traballos tutelados.
- Unha NOTA MÍNIMA de 1,5 (sobre 3) nas prácticas de laboratorio.
De non obter a nota mínima na proba obxectiva, nos traballos tutelados ou nas prácticas de laboratorio, a nota máxima global da materia non será superior a un 4.
Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non realice a proba obxectiva.
SEGUNDA OPORTUNIDADE
Poderán presentarse á segunda oportunidade UNICAMENTE aqueles/as estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade.
A recuperación de cada unha das partes farase de forma similar á primeira oportunidade, mantendo os mesmos baremos e notas mínimas.
Se un/unha estudante decide non realizar a recuperación dalgunha das partes, conservará a nota obtida na primeira oportunidade nesa parte.
Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que opte por non recuperar ningunha das partes.
DISPENSA ACADÉMICA
Aqueles/as estudantes con matrícula a tempo parcial e dispensa académica que lles exima da asistencia ás clases serán avaliados en horario fóra de clases convido entre o profesorado e o/a estudante.
IMPLICACIÓNS DO PLAXIO
A realización fraudulenta de probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, supoñerá directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/o alumno/para será cualificado/a con "suspenso" (cualificación numérica 0) na correspondente convocatoria do curso académico, tanto se a infracción cométese na primeira oportunidade como na segunda. Para iso, modificarase a súa cualificación na acta da primeira oportunidade, en caso de ser necesario.
OUTRAS OBSERVACIÓNS
- Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)
- Traballarase para identificar e modificar prexuízos e #actitude sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
- Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.