Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A32 |
CE32 - Ser capaz de aplicar os coñecementos, capacidades e actitudes á realidade empresarial e profesional, planificando, xestionando e avaliando proxectos no ámbito da ciencia e enxeñaría de datos. |
A33 |
CE33 - Ser capaz de formular, modelar e resolver problemas que requiran a aplicación de métodos, técnicas e tecnoloxías de ciencia e enxeñaría de datos. |
B2 |
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B7 |
CG2 - Elaborar adecuadamente e con certa orixinalidade composicións escritas ou argumentos motivados, redactar plans, proxectos de traballo, artigos científicos e formular hipóteses razoables. |
B8 |
CG3 - Ser capaz de manter e estender formulacións teóricas fundadas para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas no campo. |
B9 |
CG4 - Capacidade para abordar con éxito todas as etapas dun proxecto de datos: exploración previa dos datos, preprocesado, análise, visualización e comunicación de resultados. |
B10 |
CG5 - Ser capaz de traballar en equipo, especialmente de carácter multidisciplinar, e ser hábiles na xestión do tempo, persoas e toma de decisións. |
C1 |
CT1 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C3 |
CT3 - Capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
C5 |
CT5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Integrar os coñecementos e competencias adquiridas para aplicalos a un proxecto no ámbito da Ciencia e Enxeñaría de Datos. |
A32 A33
|
B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10
|
C1 C3 C5
|
Presentar e defender os desenvolvementos, resultados e conclusións do traballo realizado ante un tribunal de avaliación. |
A32 A33
|
B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10
|
C1 C3 C5
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Definición do proxecto |
1.1 Definición de obxectivos e alcance
1.2 Formulación metodolóxica |
2. Realización do proxecto |
2.1 Análise e modelado do problema a resolver
2.2 Aplicación de métodos, técnicas e tecnoloxías de ciencia e enxeñaría de datos.
2.3 Xestión, planificación e seguemento do desenvolvemento do proxecto |
3. Presentación e defensa do traballo |
3.1 Redacción da memoria ou informe final
3.2 Presentación e defensa do traballo realizado |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A32 A33 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C5 |
25 |
270 |
295 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Non se formulan aulas teóricas/prácticas. As actividades formativas estrutúranse en titorías arredor do traballo a realizar por cada alumna/o.
Aínda que a/o docente poida organizar titorías grupais para TFGs de temática similar, a maior parte da atención ao alumnado será personalizada, a demanda da/do alumna/o, en función principalmente das súas necesidades, do tema do traballo, e os seus coñecementos e intereses. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Aínda que a/o docente poida organizar titorías grupais para TFGs de temática similar, a maior parte da atención ao alumnado será personalizada, a demanda da/do alumna/o, en función principalmente das súas necesidades, do tema do traballo, e os seus coñecementos e intereses. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A32 A33 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C5 |
O Traballo de Fin de Grao será defendido ante un tribunal e, de forma orientativa, na súa valoración terase en conta:
1. Traballo desenvolvido (50%)
· Metodoloxía, planificación e, se corresponde, estudo económico.
· Revisión do estado da cuestión e descrición das fontes de datos.
· Corrección técnica dos métodos aplicados e/ou da solución desenvolvida.
· Análise de resultados obtidos.
2. Memoria (25%)
· Estrutura e contidos
· Claridade e redacción
3. Presentación (25%)
· Estrutura e contidos da exposición
· Claridade da exposición
· Adecuación ao tempo establecido
· Respostas ás preguntas da comisión
|
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
La bibliografía y fuentes de información serán seleccionadas por el/la docente y la alumna/o en función del TFG en cuestión. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|