Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A10 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B7 |
CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
B9 |
CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C7 |
CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Que os alumnos coñezan a utilidade dos sistemas de información xeográfica para o sector turístico |
AP6 AP7 AM1
|
BM1 BM7 BM9
|
CM3 CM7
|
Que os estudantes sexan capaces de utilizar sistemas de información xeográfica simples (google maps e google earth) |
AP7 AM1
|
BM1 BM7
|
CM3 CM7
|
Ser capaz de utilizar ferramentas web 2.0 |
AP6 AP7 AM1
|
BM7
|
CM3 CM7
|
Ter coñecementos básicos doutras ferramentas informáticas útiles para o sector turístico |
AP6 AP7 AM1
|
BM1 BM7 BM9
|
CM3 CM7
|
Ser capaz de analizar un sitio web de destinos turísticos |
AP6 AP7 AM1
|
BM1 BM7
|
CM3 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Avaliación e optimización de sitios web |
Criterios de calidade e factores de éxito esenciais para os sitios web de destinos.
Métodos de avaliación e análise dun sitio web de destinos. |
Xestores de Contido (CMS) |
Creación e xestión de Blogs con Wordpress.
Desenvolvemento dun blog de información turística. |
Sistemas de información xeográfica |
Definición e conceptos básicos
Google maps
Google earth |
Outras tecnoloxías |
Microsoft Power Automate
Minería de datos
Cidades intelixentes
Realidade aumentada
Aplicacións para o turismo |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A7 A10 A7 A10 B1 B7 B10 C3 C7 C3 C7 |
20 |
50 |
70 |
Presentación oral |
A6 A7 B1 B9 B7 C3 C7 |
0.5 |
4 |
4.5 |
Prácticas de laboratorio |
A6 A7 A10 B1 B7 C7 C3 |
21.5 |
53.75 |
75.25 |
|
Atención personalizada |
|
0.25 |
0 |
0.25 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Aulas teóricas. Nelas expoñeranse os contidos fundamentais da materia. Consisten en obxectivos, motivación, desenvolvemento conceptual, utilidade e resumo.
|
Presentación oral |
Os alumnos da modalidade presencial presentarán ante o profesor e compañeiros unha tecnoloxía ou un proxecto TIC innovador no ámbito do turismo
|
Prácticas de laboratorio |
No aula, intercalada coas explicacións, os alumnos desenvolverán un exemplo do material explicado.
Os alumnos teñen diferentes materiais de apoio no curso virtual: powerpoints, ligazóns a tutoriais, etc. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Durante as prácticas de laboratorio, o profesor realizará exercicios que o alumno realizará ao mesmo tempo, se precisan axuda o profesor axudaralle.
O profesor tamén propoñerá exercicios para que os alumnos fagan semiautonomamente, xa que contarán coa axuda do profesor para as súas dúbidas.
Durante as presentacións, o profesor pode apoiar a presentación do alumno con explicacións ou outros exemplos relevantes.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A6 A7 A10 B1 B7 C7 C3 |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE:
O alumnado debe presentar catro traballos.
- Avaliación dun sitio web (AW)
- Desenvolvemento dun blog (BLG)
- Desenvolvemento dun mapa (MAP)
- Exposición dunha tecnoloxía ou proxecto TIC innovador no sector turístico (TIC)
As porcentaxes adxudicadas a cada traballo en relación coa nota global son as seguintes:
- AW: 0.3
- BLG: 0.2
- MAP: 0.4
- TIC: 0.1
Para superar a materia o alumnado debe cumprir estas tres condicións:
- A nota =(AWx0.3) + (BLGx0.2) + (MAPx0.4) + (TICx0.1) debe ser de polo menos 5.
- Deberanse entregar os 4 traballos.
- A nota de cada un dos traballos debe ser como mínimo de 4 (sobre 10). Se non se cumpre esta condición, a puntuación máxima global será, como máximo, de 4,5.
SEGUNDA OPORTUNIDADE:
Para pasar a materia na segunda oportunidade, deberán presentarse os mesmos catro traballos, coas mesmas porcentaxes na nota global.
A exposición dunha tecnoloxía ou proxecto TIC innovador substitúese por un traballo escrito.
Os traballos aprobados na primeira oportunidade quedan liberados e, polo tanto, só se deben entregar os que non se superaron.
Se na primeira oportunidade se obtivo entre un 4 e 4.9 nunha práctica, pode optar por entregar unha nova versión da práctica ou non. Se se entrega unha nova versión, a nota que se terá en conta será a da nova versión. |
100 |
|
Observacións avaliación |
Un estudante considérase NON PRESENTADO se non entrega ningunha das prácticas.
FRAUDE ACADÉMICO A
comisión de fraude académico será penalizada de acordo co establecido
nas "NORMAS DE AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DOS
ESTUDOS DE GRAO E MESTRADO UNIVERSITARIO" e no "REGULAMENTO DISCIPLINAR
DO ESTUDANTADO" da UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Google (). Ayuda google earth. https://support.google.com/earth/?hl=es
Google (). Ayuda google maps. https://support.google.com/maps/?hl=es
OMT (2001). Comercio Electrónico y Turismo. . Consejo Empresarial CEOMT
OMT (2005). Evaluación y optimización de sitios web. Consejo Empresarial CEOMT
Óscar Ramos (). Explicación Tema 1.
Óscar Ramos (). Explicación Tema 2.
José R. Paramá (). Explicación Tema 3.
José R. Paramá (). Explicación Tema 4.
Aaron Guilmette (2020). Workflow Automation with Microsoft Power Automate. Packt |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Perspectiva de xénero: Segundo
se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia
universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia
(uso de linguaxe non sexista...). Traballarase para identificar e
modificar prexuízos e actitudes sexistas e influir na contorna para
modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Tratarase de
detectar situacións de discriminación por razón de xénero e de propor
accións e medidas para corrixilas. |
|