Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
CE1 - Que os estudantes coñezan os principios da planificación e a xestión sustentable |
A6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A8 |
CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector |
A10 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
A11 |
CE2 - Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do turismo para o desenvolvemento integral das sociedades receptoras |
A12 |
CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B7 |
CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
B11 |
CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
C1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
C2 |
CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C4 |
CT4 - Traballar de forma colaborativa |
C8 |
CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AP1 AP6 AP7 AI1 AM1 AM2 AM3
|
|
|
|
|
BM1 BM2 BM3 BM7 BM11
|
|
|
|
|
CM1 CM2 CM3 CM4
|
|
AP6
|
BM11
|
CM2 CM3 CM4 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
BLOQUE I: INTRODUCCIÓN AO TURISMO ESPIRITUAL |
O Turismo Relixioso e o Turismo Espiritual. Conceptualización e contextualización do Turismo Espiritual |
BLOQUE II: FUNDAMENTOS SOBRE O TURISMO ESPIRITUAL |
Evolución da actividade viaxera relacionada co Turismo Espiritual e a súa evolución en España.
Iniciativas internacionais; Iniciativas en España |
BLOQUE III: APLICACIÓN DO MARKETING DE DESTINOS AO TURISMO ESPIRITUAL |
As Organizacióons de Marketing de Destinos (OMD) e a súa relación co Turismo Espiritual
Promoción e Comercialización do Turismo Espiritual |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A11 A12 A7 B1 B7 C3 |
23 |
0 |
23 |
Traballos tutelados |
A6 A10 A8 B2 B3 B11 C1 C4 |
15 |
28 |
43 |
Presentación oral |
C2 C8 |
6 |
0 |
6 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Desenrolo dos contenidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada por presentacións multimedia
Asistencia e participación obrigatoria que se valorarán tendo en conta a implicación dos estudantes en sesións presenciais (modalidade presencial) ou participación activa e razoada en foros / debates, tarefas colaborativas, titorías virtuais, ... (modo on-line) , puntuará un 10% |
Traballos tutelados |
Modalidade presencial:
Preparación dun traballo en grupo (recomendado) ou individual relacionado coa materia en cuestión, onde os estudantes deben poder demostrar os resultados da aprendizaxe segundo o tema presentado; Para iso, na modalidade de grupo deben organizarse en grupos de tres a cinco persoas.
Durante o período de sesións lectivas realizarase a titoría correspondente do traballo a realizar, así como o seguimento da tarefa realizada polos distintos grupos.
Todos os alumnos serán titorizados continuamente e o seu traballo será controlado individual ou colectivamente segundo corresponda. Poderán presentar o seu traballo empregando os recursos dispoñibles para todos.
Modalidade non presencial:
A preparación do traballo será individual, a menos que un alumno queira formar grupos virtuais con outros estudantes da mesma modalidade e con antelación previa ao profesor. Para estes estudantes o traballo terá os mesmos contidos que no caso da modalidade presencial. Estes alumnos tamén serán titorizados continuamente e o seu traballo será controlado individual ou colectivamente segundo corresponda. Poderán presentar o seu traballo empregando a Plataforma Equipos para a presentación e Stream para a súa visualización. |
Presentación oral |
Exposición oral dos proxectos tutoriais finais que deben realizar todos os estudantes, tanto en grupo como en proxectos individuais e tanto para estudantes en liña como presenciais, aspecto que se valorará na nota final. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Os distintos membros do grupo ou os alumnos dun xeito individualizado poderán consultar as dúbidas correspondentes ao desenvolvemento da lectura e o traballo supervisado a través do Campus Virtual ou do correo electrónico c.rodriguezv@udc.es ou do Grupo creado en Teams.
Os Horarios son os seguintes:
Do 4 ao 7 de marzo e o 18 de marzo, de 18:15 a 20:30 horas
Do 11 ao 14 de marzo, de 16:00 a 18:15 horas
As tutorías realizaranse por Teams nas seguintes semanas:
Dous días durante a primeira semana de clase
Dous díaa durante a segunda semana de clase
LUGAR TUTORÍAS:
Espacio habilitado en el Grupo de Teams
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
C2 C8 |
O grupo ou o alumno individual, tanto presencial como en liña, deben presentar o seu traballo supervisado utilizando os medios audiovisuais que están ou están ao seu alcance. É necesario enviar a presentación do traballo en power point ou en calquera outro formato similar.
A presentación representará o 20% da nota final da materia, onde esa porcentaxe será valorada individualmente para cada alumno, tendo en conta os seguintes aspectos:
1) Calidade da presentación
2) Adaptación ao marco teórico
3) Precisión e claridade da exposición
4) Precisión e claridade das respostas
5) Coherencia na presentación
No caso da Modalidade Presencial, realizarase na aula e todos os membros do grupo deberán presentar unha parte do traballo xa que a cualificación da exposición oral será asignada individualmente a cada alumno.
No caso do alumnado Non Presencial, a presentación será realizada por Equipos e todos os membros do grupo deberán presentar unha parte do traballo xa que a nota da exposición oral será asignada individualmente a cada alumno. |
20 |
Traballos tutelados |
A6 A10 A8 B2 B3 B11 C1 C4 |
Avaliación continua do traballo realizado ao longo da materia. O desenvolvemento do traballo en grupo ou individual e na modalidade en liña ou presencial representará o 70% da nota final. Na dita avaliación teranse en conta os seguintes aspectos:
1) Orixinalidade das obras. Utilizarase o programa de detección de plaxio de turnitin e o documento non pode superar o 25% de coincidencia
2) Aplicación de fundamentos teóricos
3) Calidade da redacción e coherencia no formato
4) Uso de fontes bibliográficas pertinentes tanto no documento como na bibliografía
Para superar a materia é necesario acadar unha puntuación mínima do 50% no traballo supervisado. A entrega farase en abril así como a revisión das cualificacións.
Para superar a materia é necesario acadar unha puntuación mínima do 50% no traballo supervisado. A entrega farase en abril así como a revisión das cualificacións.
O grupo ou alumno individual debe presentar o seu traballo usando os equipos da plataforma Equipos. É necesario presentar o traballo en power point ou en calquera outro formato similar, tanto para o modo presencial como en liña a través da presentación dun vídeo. |
70 |
Sesión maxistral |
A1 A11 A12 A7 B1 B7 C3 |
Asistencia e participación obrigatoria que se valorarán tendo en conta a implicación dos estudantes en sesións presenciais (modalidade presencial) ou participación activa e razoada en foros/ debates a través da Plataforma Moodle , tarefas colaborativas, titorías virtuais, ... (modo on-line).
|
10 |
|
Observacións avaliación |
<p><b>Nota:</b></p><p>Os estudantes non presenciais poderán formar grupos de traballo con estudantes da mesma modalidade, sempre que notifiquen previamente ao profesor responsable e así o considere oportuno.</p><p>Para a modalidade en liña, é obrigatorio ter unha conversa por equipos entre profesor e estudantes individualmente para comentar o traballo da súa materia e confirmar a autoría do estudante.</p><p> · O alumno debe colgar en Moodle un documento de identidade coa foto onde se recoñeza perfectamente a persoa</p><p>· Unha vez revisados ??os traballos polo profesor, comunicarase unha data para as titorías en liña nas que o alumno debe estar atento á chamada do profesor</p><p>· O profesor fará algúns comentarios e preguntas que o alumno teña que responder para que o profesor asegúrese de que o alumno sexa o autor do traballo.</p><p><b>Segunda oportunidade:</b></p><p>Os teus criterios de avaliación serán os mesmos que a primeira oportunidade.</p><p><b>Cualificación de non presentar:</b></p><p>Corresponde ao alumno cando participa en actividades de avaliación que teñen un peso inferior ou 20% sobre a nota final, independentemente da cualificación acadada.</p><p><b>Estudante con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia</b></p><p>Ademais dos datos aprobados no Consello Escolar para unha proba obxectiva final, para outras probas acordarase un calendario específico de datos, compatible coa dedicación ou inicio do curso.</p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
ALVÁREZ SOUSA, A. (2004). “Cambio social y ocio turístico en el siglo XXI” en VIII Congreso Español de Sociología: transformaciones globales: confianza y riesgo, grupo: Turismo, ocio y deporte, Alicante del 23 al 25 de septiembre COURT, B. y LUPTON, R. (1997). “Customer portofolio development: modeling destination adopters, inactives and rejecters”. Journal of Travel Research. 36, 1, pp. 35-43. Turespaña (2009). Estudio de Productos Turísticos, Turismo de Salud ORGANIZACIÓN MUNDIAL DEL TURISMO (2002). Panorama 2020 – Previsiones mundiales y perfiles de los segmentos de mercado. Consejo Empresarial de la OMT (CEOMT). Madrid Travel and Leisure Magazine, www.travelandleisure.com Oficina de Industrias de Viajes y Turismo de Estados Unidos, http://tinet.ita.doc.gov HUERTAS ROIG, A; SETÓ-PÀMIES, D. y MÍGUEZ-GONZÁLEZ, M.I (2015). “Comunicación de desinos turísicos a través de los medios sociales”. El profesional de la información, enero-febrero, v. 24, n. 1, pp. 15-21 RODRÍGUEZ, C. (2016). Material básico para el seguimiento de las sesiones magistrales. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta
materia: Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. Realizarase a través do Campus Virtual, en formato dixital sen
necesidade de imprimilos. 2. Debe terse en conta a importancia dos principios éticos
relacionados cos valores de sustentabilidade no comportamento persoal e
profesional. 3. Traballarase na identificación e modificación de prexuízos e
actitudes sexistas, e influír no medio para modificalos e promover valores de
respecto e igualdade. 4. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns
físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais experimente dificultades para
acceder á vida universitaria de xeito adecuado, en igualdade e rendibilidade.
https://www.udc.es/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/estudantes/Normativa_ADI.pdf_2063069294.pdf 5. Potenciarase a compatibilidade da actividade académica e
deportiva do alumno que teña o recoñecemento da condición de deportista de alto
nivel (DANUDC) ou deportista de nivel titulado ou similar, facilitando procesos
como cambios de grupos docentes, horarios. ou exames, ao efecto de permitirlle
compatibilizar a súa aprendizaxe coas súas responsabilidades e actividades
deportivas. https://sede.udc.gal/services/electronic_board/EXP2021/006963/document?logicalId=60063477-81aa-4320-84cd-114f4aeae4a7&amp;amp;documentCsv=K5VNMF199EV2JUQLKAR00EQLKAR0</p><p class="MsoNormal" 6. Todo o material elaborado polo profesorado da
materia está suxeito ao dereito de propiedade intelectual. Non poderá ser
utilizado, en ningún caso, sen a autorización expresa dos seus autores. |
|