Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A10 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
B7 |
CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
B12 |
CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C4 |
CT4 - Traballar de forma colaborativa |
C6 |
CT6 - Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito turístico |
C7 |
CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Ser capaz de realizar unha aplicación con Microsoft PowerApps |
AP7 AM1
|
BM7 BM12
|
CM3 CM6 CM7
|
Ser capaz de realizar un análisis de sentimiento da red con Microsoft PowerApps |
AP7 AM1
|
BM7
|
CM3 CM6 CM7
|
Se quen de deseñar contidos para experiencias virtuais no turismo. |
AP7 AM1
|
BM7 BM12
|
CM3 CM4 CM6
|
Coñecer e ser quen de desenvolver contidos con ferramentas de intelixencia artificial. |
AP7 AM1
|
BM7 BM12
|
CM3 CM4 CM6 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Low coding |
Microsoft PowerApps
Análise do sentimento |
Introdución á realidade virtual |
Ferramentas de desenvolvemento para experiencias virtuais no turismo |
Introdución á intelixencia artificial |
Conceptos previos.
Xeración de contidos con IA. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A7 B7 B12 C3 C7 C6 |
12 |
18 |
30 |
Prácticas de laboratorio |
A7 A10 B7 B12 C3 C4 C7 C6 |
30 |
89 |
119 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Sesións expositivas nas que o profesor fará unha introdución de cada tema dos que consta o programa, amosando os aspectos máis relevantes que o alumnado debe ter en conta coa finalidade de preparar os traballos de materia. |
Prácticas de laboratorio |
Sesións interactivas nas que o alumnado desenvolverá exercicios vinculados ás diferentes competencias tecnolóxicas propostas nos contidos da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Durante as prácticas de laboratorio, o profesor realizará exercicios que o alumnado realizará ao mesmo tempo. Se precisaran axuda, o profesor axudaraos.
O profesor tamén propoñerá exercicios para que os alumnos fagan semiautónomamente, xa que contarán coa axuda do profesor para as súas dúbidas.
Durante as presentacións, o profesor pode apoiar a presentación do alumno con explicacións ou outros exemplos relevantes.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A7 A10 B7 B12 C3 C4 C7 C6 |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE:
O alumnado debe presentar tres traballos.
- Aplicación con Microsoft PowerApps (PA)
- Realización de una visita virtual (RV)
- Xeración de contidos con IA (IA)
As porcentaxes adxudicadas a cada traballo en relación coa nota global son as seguintes:
- PA: 0.5
- RV: 0.3
- IA: 0.2
Para superar a materia o alumnado deberá cumprir estas tres condicións:
- Unha vez feita a seguinte ponderación: (PAx0.5) + (RVx0.3) + (IAx0.2), a nota final debe ser de polo menos un 5.
- Deberanse entregar os 3 traballos.
- A nota de cada un dos traballos debe ser como mínimo de 4 (sobre 10). De non se cumprir esta condición, a puntuación máxima global será, como máximo, de 4,5.
SEGUNDA OPORTUNIDADE:
Para pasar a materia na segunda oportunidade, deberán presentarse os mesmos tres traballos, coas mesmas porcentaxes na nota global.
Os traballos aprobados na primeira oportunidade quedan liberados e, polo tanto, só se deben entregar os que non se superaron. |
100 |
|
Observacións avaliación |
Un estudante considérase NON PRESENTADO se non entrega ningunha das prácticas.
FRAUDE ACADÉMICO A
comisión de fraude académico será penalizada de acordo co establecido
nas "NORMAS DE AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DOS
ESTUDOS DE GRAO E MESTRADO UNIVERSITARIO" e no "REGULAMENTO DISCIPLINAR
DO ESTUDANTADO" da UDC.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Perspectiva de xénero: Segundo
se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia
universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia
(uso de linguaxe non sexista...). Traballarase para identificar e
modificar prexuízos e actitudes sexistas e influir na contorna para
modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Tratarase de
detectar situacións de discriminación por razón de xénero e de propor
accións e medidas para corrixilas.
Atención á diversidade: "A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa tutora ADI da Facultade de Turismo". |
|