Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A6 |
Conocimientos básicos de macroeconomía. |
A20 |
Capacidades para adecuar los objetivos a los recusos económicos, temporales y humanos. |
A32 |
Capacidades en contribuir al diseño de políticas públicas orientadas a abordar problemas sociales. |
B3 |
Capacidad de análisis y síntesis. |
B4 |
Resolución de problemas. |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Comprender os fundamentos da análise económica e as súas implicacións sociolóxicas. Introducirse no uso de metodoloxías e das diferentes técnicas de análise. |
A20
|
|
C8
|
Adquirir coñecementos básicos de microeconomía e macroeconomía con especial atención á aplicación de políticas económicas. |
A6 A32
|
|
|
Avaliar as capacidades de análise e sintese do/a alumno/a en relación á materia impartida a partir da resolución de problemas e supostos prácticos. |
|
B3 B4
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1) Introdución |
O enfoque económico, historia do pensamento económico, modelos e incentivos. Introdu-ción matemática e gráfica. |
Bloque I: Microeconomía
2) O mercado
|
Oferta, demanda e equilibrio de mercado. Estruturas alternativas de mercado. |
3) O consumidor |
Restrición orzamentaria, preferencias, elección. |
4) O produtor |
Custes, ingresos, elección. |
Bloque II: Macroeconomía
5) Agregados económicos
|
Contabilidade nacional. Outros indicadores económicos. |
6) Renda nacional e flutuacións |
Determinación da renda nacional. Multiplicadores. |
7) O diñeiro |
Sistema bancario e creación de diñeiro. A inflación. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A20 A32 C8 |
35 |
42 |
77 |
Solución de problemas |
B4 |
6 |
18 |
24 |
Proba obxectiva |
A6 B3 B4 |
4 |
40 |
44 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
As actividades de docencia presencial do curso abranguerán clases maxistrais, ademais das clases prácticas. Nas clases maxistrais explicaranse os temas centrais do curso de forma detida, proporcionando toda a información para que o/a alumno/a poda desenvolver o correcto seguimento do curso. A asistencia, de acordo coa guia da titulación, se considera obrigatoria e de fundamental importancia para o correcto seguimento do curso e das actividades propostas polo/a profesor/a. Os/as profesores/as encargados da docencia determinarán as tecnoloxías da información e comunicación que os/as alumnos/as poden utilizar para o desenvolvemento e seguimento das mesmas.
|
Solución de problemas |
Os/as alumnos/as realizarán diferentes traballos sobre temas especificos e supostos prácticos recomendados polo profesor/a. Estes traballos valoraran a capacidade de recompilar e sintetizar, e a aportación que cada alumno/a poda facer en canto ao estilo, enfoque e procedemiento segundo orientación do profesor/a. |
Proba obxectiva |
A materia terá os exames finais ordinarios nas convocatorias e datas programadas pola Facultade. No caso de que os/as alumnos/as superasen os exames e probas parciais programadas ao longo do curso, quedarían exentos da súa realización.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
|
Descrición |
- Podemos ter sesións de titoría ao final das aulas prácticas, no despacho ou de xeito online, a través de Teams. Prégase que se solicite unha cita antes por e-mail, indicando a dispoñibilidade horaria, despois de considerar os horarios de titoría do profesor. Por favor, non use os chats de Teams ou do Campus Virtual. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A6 B3 B4 |
Probas de respuesta múltiple.
|
90 |
Solución de problemas |
B4 |
Exercicios prácticos para entregar en clase.
|
10 |
|
Observacións avaliación |
- Os criterios de avaliación do alumnado con dedicación a tempo parcial
ou dispensa de asistencia poderanse adaptar de xeito que o exame final
pondere un 100% ou poda facer tamén traballos que non estean
relacionados con presencialidade. - En caso de detectarse plaxio nun
traballo ou que se copiou nun exame, obterase a cualificación de
"suspenso" (nota numérica 0) nesa convocatoria, incluso si iso require
modificar as actas da convocatoria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Acemoglu, Daron; David Laibson & John A. List (2017). Economía: un primer curso inspirado en el mundo real . Barcelona: Antoni Bosch
Acemoglu, Daron; David Laibson; John List (2020). Economics, Global Edition (3rd edition). Pearson |
Hai moitos libros sobre Introdución á Economía. Este curso vai seguir este. Por favor, consulte ao profesor si quere mirar outras fontes. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
- Nesta materia trátase de incorporar a perspectiva de xénero e promover valores de respecto e igualdade. Suxírese compartir co profesor e/ou titores do Grao calquera dúbida ou posibilidade de mellora neste senso. - Por favor, use o correo electrónico oficial para contactar co profesor, non o chat de Teams ou do Campus Virtual. |
|