Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizar a comunicación audiovisual. |
A5 |
Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Analizar e comprender ao personaxe |
A1 A4 A5 A7 A8
|
B8 B9
|
C3
|
Aprender a traspasar a psicologia do personaxe mediante a animación dixital. |
A2 A12
|
|
C2 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
El análisis del personaje |
O deseño da identidade a través da performance. |
La psicología del movimiento físico |
A linguaxe corporal e facial. Emocións que provocan accións físicas. |
Negociaciones dentro de una escena |
Roles, influencia e actitudes entre personaxes. |
Representar acciones, perseguir objetivos |
Dimensión psicolóxica e sociolóxica do personaxe animado. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 A4 B8 B6 B5 B4 B3 B2 B1 |
0 |
98 |
98 |
Obradoiro |
A8 C2 C4 |
32 |
0 |
32 |
Sesión maxistral |
A5 A7 A12 B9 C1 C3 |
16 |
0 |
16 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Desenvolvemento de diferentes actividades de carácter práctico cuxo obxecto é pór en xogo todos aqueles coñecementos que, sobre a interpretación de personaxes animados, foron tratados durante as clases expositivas. A entrega de ditas prácticas efectuarase no tempo e na forma fixado pola profesora. |
Obradoiro |
Realización de diferentes actividades prácticas que poñen en xogo os coñecementos sobre a interpretación de personaxes animados aprendidos nas clases teóricas. A entrega destas prácticas realizarase de acordo co prazo e formato establecido pola profesora. |
Sesión maxistral |
Análise dos compoñentes da interpretación de personaxes animados e as súas posibilidades expresivas corporais e faciais en diversos xéneros e formatos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Titorización ao estudante |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 A4 B8 B6 B5 B4 B3 B2 B1 |
De realización individual, desenvolveranse diferentes actividades de carácter práctico e teórico cuxo obxecto é pór en xogo todos aqueles coñecementos que, sobre a interpretación de personaxes animados, foron tratados durante as clases expositivas. A entrega de ditas prácticas efectuarase no tempo e na forma fixado pola profesora. Para o cómputo dos traballos tutelados o/a estudante ten que entregar polo menos o 80% das prácticas da materia (grupo mediano).
|
100 |
|
Observacións avaliación |
- Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts 2.3;3.b2 4.5) (29/5/212).
- A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Giesen, Rolf; Khan, Anna (2017). Acting and Character Animation: The Art of Animated Films, Acting and Visualizing. CRC Press
Hayes, Derek (2013). Acting and performance for animation. Routledge
Hooks, Ed (2023). Acting for animators. Abingdon : Routledge
Kundert-Gibbs, John; Kundert-Gibbs, Kristin (2009). Action! acting lessons for CG animators. Sybex
Beiman, Nancy (). Animated Performance: Bringing Imaginary Animal, Human and Fantasy Characters to Life. . Bloomsbury Academic USA
Richard Williams (). Animation survival kit. Faber & Faber
Culhane, Shamus (1990). Animation: From Script to Screen. St Martin's Press
Preson Blair (). Cartoon animation. Walter Foster
Goldberg, Eric (2008). Character Animation Crash Course! . Silman-James Press,U.S
Peter Brook (). El espacio vacío. Edicones Península.
Michael Chejov (). Sobre la técnica de actuación. Edición Artes Escénicas
Purves, Barry (2007). Stop Motion: Passion, Process, and Performance. Focal Press
Eadweard Muybridge (). The Human and Animal Locomotion Photographs . Taschen
Thomas, Frank; Johnston, Ollie (1995). The Illusion of Life: Disney Animation. DISNEY PR
Philippe Gauler (). The Tormentor. Ediciones Filmiko. |
|
Bibliografía complementaria
|
Meisner, Sanford (1987). On Acting. Vintage
Uhrig, Meike (2018). Emotion in Animated Films. Routledge
Batkin, Jane (2017). Identity in Animation: A Journey into Self, Difference, Culture and the Body. Routledge
Chekhov, Michael (1993). On the Technique of Acting. Harper Paperbacks
Beiman, Nancy (2017). Prepare to Board! Creating Story and Characters for Animated Features and Shorts. CRC Press
Parr, Peter (2018). Sketching for Animation. Developing Ideas, Characters and Layouts in Your Sketchbook. Bloomsbury Academic |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Infografía 3D-1/616G01024 | Infografía 3D-2/616G01026 | Animación 3D-1/616G01032 | Animación 3D-2/616G01033 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|