Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Desenvolvemento de Videoxogos 2 Código 616G02040
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Coordinación
Rogel Pernas, David
Correo electrónico
david.rogel.pernas@udc.es
Profesorado
Rogel Pernas, David
Correo electrónico
david.rogel.pernas@udc.es
Web
Descrición xeral O alumno avanzará no uso dos distintos compoñentes dun motor de videoxogos, cos que aprenderá a desenvolver distintos sistemas de xogo, mecanismos de interacción en pantalla, xestión de niveis e secuencias cinemáticas, así como mellorar a experiencia de usuario

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O alumno avanzará no uso dos distintos compoñentes dun motor de videoxogos, cos que aprenderá a desenvolver distintos sistemas de xogo, mecanismos de interacción en pantalla, xestión de niveis e secuencias cinemáticas, así como mellorar a experiencia de usuario. A10
A23
A27
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
C1
C3
C4
C6
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
Desenvolvemento de interfaces de usuario. Pantalla. HUD
Presentación de información dinámica. Sistemas de saúde, armamento, puntuación, etc.
Sistemas de inventario. Inventario.
Cinemáticas. Cinemáticas.
Xestión de niveis. Carga síncrona e asíncrona.
Compilación e empaquetado. Compilación e empaquetado.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral A10 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 C7 C8 26 0 26
Solución de problemas A10 A23 A27 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 C1 C3 C7 C8 C9 10 35 45
Traballos tutelados A10 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 14 60 74
Presentación oral B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C9 1 3 4
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe da materia.
Solución de problemas Exporanse casos prácticos nos que o alumno terá que aplicar os coñecementos expostos nas sesións maxistrais para resolver os problemas e lograr así o resultado esperado.
Traballos tutelados Coa supervisión do profesorado, e principalmente co traballo persoal non presencial, os alumnos terán que desenvolver os contidos que se propoñan.
Presentación oral Presentarase o proxecto realizado ao longo da asignatura.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Solución de problemas
Descrición
O alumno resolverá nas titorías os problemas que se atope durante o traballo non presencial e que lle impidan avanzar no desenvolvemento das súas tarefas.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A10 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Demoreel(10)
Memoria(20)
Prototipo(20)
50
Solución de problemas A10 A23 A27 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 C1 C3 C7 C8 C9 P1(5)
P2(10)
P3(15)
P4(10)
40
Presentación oral B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C9 Presentación (10) 10
 
Observacións avaliación
  • Para poder aprobar a materia é necesario alcanzar unha cualificación maior ou igual ao 50% na suma dos tres apartados: prácticas avaliación continua + traballo tutelado + presentación oral.
  • Coa entrega do traballo tutelado non basta para aprobar a materia.
  • A presentación oral será de carácter optativo para o alumno.
  • En caso de suspender o curso na primeira convocatoria volverán entregar as prácticas presentadas con cualificación menor ao 50% así como o traballo tutelado correspondente na segunda convocatoria. 
  • Os criterios e actividades de avaliación para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica (exención de asistencia) será o mesmo que para o resto do alumnado.
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Fontes de información
Bibliografía básica Unreal Engine Documentation (). https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/.
Unreal Online Learning (). https://www.unrealengine.com/en-US/academy.
Vallejo Fernández, David (2019). Programación de Videojuegos con Unreal Engine 4.

Bibliografía complementaria Lengyel, Eric (2016). Mathematics. Linconln, California : Terathon Software LLC


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Desenvolvemento de Videoxogos 1/616G02039

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Desenvolvemento de Personaxes/616G02041
Proxecto de Videoxogo/616G02042

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías