Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Traballo Fin de Grao Código 616G02050
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Coordinación
Fariña Lamosa, Ángel José
Correo electrónico
angel.farina@udc.es
Profesorado
Fariña Lamosa, Ángel José
Correo electrónico
angel.farina@udc.es
Web
Descrición xeral Aplicación práctica do aprendido na titulación nun caso real, obtendo un produto de creación dixital no ámbito da animación ou o videoxogo, segundo a normativa de TFG da Facultade de Ciencias da Comunicación.

O Traballo Fin de Grao, en virtude da normativa da UDC considérase un traballo individual do estudante e será calificado como
tal. Non obstante, dadas as características da titulación, dito traballo poderá formar parte dun proxecto máis amplo de carácter grupal; nese caso, a participación do alumno deberá quedar claramente identificada e permitir a súa calificación independente.

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aplicación práctica do aprendido na titulación nun caso real, obtendo un produto de creación dixital no ámbito da animación ou o videoxogo. A10
A20
A31
A38
A42
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
Desenvolvemento dun proxecto Desenvolvemento
Preproducción
Producción
Postproducción

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A42 B1 B2 B3 B4 C1 C2 1 0 1
Traballos tutelados A10 A20 A31 A38 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 0 291 291
 
Atención personalizada 8 0 8
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Presentación ante o tribunal do TFG
Traballos tutelados Desenvolvemento do TFG baixo a titorización dun ou máis directores

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
A atención personalizada que se describe para as actividades que se desenvolverán ao redor destas metodoloxías concíbese como momentos de traballo co equipo docente para a atención e seguimento do traballo individual e o realizado en grupo. Implican unha participación obrigatoria para o alumnado. A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso según o plan de traballo desenvolvido polo equipo docente que dirixe o TFG.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A10 A20 A31 A38 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 Desenvolvemento do TFG baixo a titorización dun ou máis directores 90
Presentación oral A42 B1 B2 B3 B4 C1 C2 Presentación ante o tribunal de TFG 10
 
Observacións avaliación

A avaliación do TFG dividirase daseguinte maneira:

-Producto resultante del TFG,memoria, anexos y evaluación continua => 80% - 90%

-Defensa => 10%-20%

O alumnado que se atope en modalidades específicas de aprendizaxe e apoio á diversidade, se fose necesarioe sempre baixo petición previa do alumnado; realizaranse as adaptaciónsnecesarias para non prexudicar a cualificación do alumnado.

O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académicade exención de asistencia debe poñerse en contacto coa coordinación da materiapara o TFG para acordar as condicións de avaliación.

Os criterios de evaluación para asegunda oportunidade serán os mesmos.

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.

No caso de falta disciplinaria, o/aestudante será cualificado/a con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoriacorrespondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce naprimeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súacualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Proxecto de Videoxogo/616G02042
Proxecto de Animación/616G02021

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida:

      1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 

               1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.  

               1.2.  Realizarase  a  través  de  Moodle,  en  formato  dixital  sen  necesidade  de  imprimilos 

               1.3. De se realizar en papel: 

                    Non se empregarán plásticos. 

                    Realizaranse impresións a dobre cara. 

                    Empregarase papel reciclado. 

                    Evitarase a impresión de borradores. 

     2. Débese  facer  un  uso  sostible  dos  recursos  e  a  prevención  de  impactos  negativos  sobre o medio natural. 

     3. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da  sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. 

Segundo  se  recolle  nas  distintas  normativas  de  aplicación  para  a  docencia  universitaria  deberase  incorporar  a  perspectiva  de  xénero  nesta  materia  (usarase  linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase  a intervención en clase de alumnos e alumnas…). 

Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na  contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. 

Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse  accións e medidas para corrixilas. 

Facilitarase  a  plena  integración  do  alumnado  que  por  razón  físicas,  sensoriais,  psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario  e proveitoso á vida universitaria.

Recoméndase seguir a siguinte estrutura para a elaboración da memoria do TFG:

     1. Portada

     2. Información

     3. Agradecementos

     4. Índice

     5. Introducción e descripción

     6. Estudio previo e documentación

     7. Elaboración do produto

     8. Conclusións

     9. Listado de anexos e apéndices

     10. Bibliografía



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías