Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A3 |
E03. Aptitud o capacidad para elaborar el material gráfico asociado al levantamiento, análisis, interpretación e intervención del patrimonio arquitectónico |
A5 |
E05. Aptitud o capacidad para la conservación de la obra pesada, mediante la inspección, el análisis, el control de calidad, la definición de las condiciones de mantenimiento, y la estimación de la seguridad de las estructuras de edificación, incluyendo sus posibles cimentaciones, pudiendo igualmente afrontar la redacción de proyectos de reparación y refuerzo, y la dirección de ejecución asociada |
A6 |
E06. Aptitud o capacidad para inspeccionar, analizar, controlar la calidad, definir las condiciones de mantenimiento, e intervenir en las instalaciones de edificación |
A7 |
E07. Aptitud o capacidad para la conservación de la obra gruesa y acabada, cuestión que conlleva la inspección, el análisis, el control de calidad, la definición de las condiciones de mantenimiento, y la intervención en los sistemas constructivos de edificación, incluyendo los elementos de compartimentación interior, las carpinterías y las soluciones de envolvente |
A8 |
E08. Aptitud o capacidad para redactar informes técnicos y proyectos de rehabilitación del patrimonio edificado, incluyendo actividades de asesoramiento y consultoría |
B3 |
CB08. Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
B4 |
CB09.Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
C1 |
T01. Capacidad de análisis y síntesis |
C5 |
T05. Capacidad para la gestión de la información |
C6 |
T06. Resolución de problemas |
C9 |
T09. Creatividad |
C11 |
T11. Visión espacial |
C13 |
T13. Intuición mecánica |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento dos factores físicos que producen movementos e tensións que desencadean procesos patolóxicos nos edificios |
AJ3 AJ5 AJ6 AJ7 AJ8
|
BJ3 BJ4
|
CJ1 CJ5 CJ6 CJ9 CJ11 CJ13
|
Capacidade para comprender os procesos de causa-efecdto nas lesións da edificación e dende ese coñecemento inferir dende as lesións observadas cales teñen sido as causas e concausas que as orixinaron. |
AJ3 AJ5
|
BJ3 BJ4
|
CJ1 CJ5 CJ6 CJ9 CJ11 CJ13
|
Capacidade de deseño integrador para conquerir a coexistencia compatible de todos e cadaún dos sistemas construtivos. |
AJ3 AJ6 AJ8
|
BJ3 BJ4
|
CJ1 CJ5 CJ6 CJ9 CJ11 CJ13
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1.-Análise proxectos de rehabilitación de parlamentos e de corte institucional . |
1.0.-Resumo histórico nacional e internacional
1.1.-Reforma do Parlamento de Galicia. Proxecto
1.2.-Verificación |
2.-Análise proxectos de rehabilitación de edificacións de Réxime. |
2.0.-Resumo histórico nacional e internacional
2.1.-Reforma Audiencia de Lugo
2.2.-Verificación
2.3.-Teatro Colon da Coruña
2.4.-Verificación |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Problem solving |
A3 A5 A7 A8 |
0 |
20 |
20 |
Guest lecture / keynote speech |
A3 A5 A6 A7 A8 B3 B4 C1 C5 C6 C9 C11 C13 |
18 |
18 |
36 |
Supervised projects |
A3 A5 A7 A8 |
3 |
15 |
18 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Problem solving |
Utilizarase o método inductivo, polo que a partir do estudo de casos concretos lograrase establecer pautas de diagnóstico mais acertadas. |
Guest lecture / keynote speech |
Na aula do Máster exporanse os conceptos fundamentais da materia, con apoio de imaxes, esquemas e fichas. Esta información completarase coa lectura dunha bibliografía recomendada. |
Supervised projects |
Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional ou de investigación.
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en esceraios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade polo súa propia aprendizaxe por parte do profesor-tutor.
O traballo tutelado versará sobre os contidos directos da meateria ou que resulten afíns a xuicio do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Traballo Fin de Mestrado, como ocorre no resto das materias da Área de Construción. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Procurarase implicar a cada estudante nas explicacións teóricas, fomentando a participación.
O exercicio práctico será tutelado dende o inicio, con correcións periódicas previamente establecidas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A3 A5 A7 A8 |
O traballo práctico, permitirá verificar os resultados de aprendizaxe acadados por cada alumno, así como a súa capacidade de traballar sectorialmente en grupo sen perder o obxectivo holítico perseguido.
O reparto de cometidos e tarefas, no suposto de traballo grupal, será establecido polo profesor. |
100 |
|
Assessment comments |
Valórase especialmente a capacidade do alumno de indicar aspotencialidades orixinais do
edificio a rehabilitar, asi como os elementos engadidos e sen valor
arquitectónico, que poidan ser eliminados, así como valorarcríticamente
se o novo uso, os nuevos sistemas construtivos e assolucións singulares
son axeitadas ao "espírito" del edificio orixinal. A esixencia
xeral de asistencia non terá efecto có alumnado que teña recoñecida unha
adicación a tempo parcial segundo a Norma que regula o réxime de
adicaciónao estudo e a permanencia e a progresión dos estudantes de grao
e mestrado universitario na UDC. O seguemento do curso e a autoría de
traballos verificarase có cumprimento de titorías obrigatorias.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Eichler;
Friedrich (1973). Patología de la Construcción. Barcelona, Blume
Monjo
Carrió; Juan (1991). Patología de Cerramientos y Acabados arquitectónicos.
Madrid; Munillalería
Díaz, C;
Casado, Natividad (2003). Inspección y Diagnóstico - Pautas para la
intervención en edificios de viviendas. Colegio de Arquitectos de Cataluña-
"Papers Sert" |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|