Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
E03. Aptitude ou capacidade para elaborar o material gráfico asociado ao levantamento, a análise, a interpretación e a intervención do patrimonio arquitectónico. |
A5 |
E05. Aptitude ou capacidade para a conservación da obra pesada, mediante a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a estimación da seguridade das estruturas de edificación, incluídas as súas posibles cimentacións, podendo igualmente afrontar a redacción de proxectos de reparación e reforzo, e a dirección da execución asociada. |
A6 |
E06. Aptitude ou capacidade para inspeccionar, analizar, controlar a calidade e definir as condicións de mantemento, e intervir nas instalacións de edificación. |
A7 |
E07. Aptitude ou capacidade para a conservación da obra grosa e acabada, cuestión que comporta a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a intervención nos sistemas construtivos de edificación, incluídos os elementos de compartimentación interior, as carpintarías e as solucións de envolvente. |
A8 |
E08. Aptitude ou capacidade para redactar informes técnicos e proxectos de rehabilitación do patrimonio edificado, incluídas actividades de asesoramento e consultoría. |
B3 |
CB08. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB09. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
C1 |
T01. Capacidade de análise e síntese |
C5 |
T05. Capacidade para a xestión da información |
C6 |
T06. Resolución de problemas |
C9 |
T09. Creatividade |
C11 |
T11. Visión espacial |
C13 |
T13. Intuición mecánica |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento dos factores físicos que producen movementos e tensións que desencadean procesos patolóxicos nos edificios |
AP3 AP5 AP6 AP7 AP8
|
BP3 BP4
|
CP1 CP5 CP9 CP13
|
Capacidade para comprender os procesos de causa-efecdto nas lesións da edificación e dende ese coñecemento inferir dende as lesións observadas cales teñen sido as causas e concausas que as orixinaron. |
AP3 AP5
|
BP3
|
CP1 CP5 CP6 CP9 CP11 CP13
|
Capacidade de deseño integrador para conquerir a coexistencia compatible de todos e cadaún dos sistemas construtivos. |
AP3 AP6 AP8
|
BP3 BP4
|
CP1 CP5 CP6 CP9 CP11 CP13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.-Análise proxectos de rehabilitación de parlamentos e de corte institucional . |
1.0.-Resumo histórico nacional e internacional
1.1.-Reforma do Parlamento de Galicia. Proxecto
1.2.-Verificación |
2.-Análise proxectos de rehabilitación de edificacións de Réxime. |
2.0.-Resumo histórico nacional e internacional
2.1.-Reforma Audiencia de Lugo
2.2.-Verificación
2.3.-Teatro Colon da Coruña
2.4.-Verificación |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A3 A5 A6 A7 A8 B3 B4 C1 C5 C6 C9 C11 C13 |
18 |
18 |
36 |
Traballos tutelados |
A3 A5 A7 A8 |
3 |
15 |
18 |
Solución de problemas |
A3 A5 A7 A8 |
0 |
20 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Na aula do Máster exporanse os conceptos fundamentais da materia, con apoio de imaxes, esquemas e fichas. Esta información completarase coa lectura dunha bibliografía recomendada. (enlace para acceso a visionado) |
Traballos tutelados |
Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional ou de investigación.
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en esceraios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade polo súa propia aprendizaxe por parte do profesor-tutor.
O traballo tutelado versará sobre os contidos directos da meateria ou que resulten afíns a xuicio do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Traballo Fin de Mestrado, como ocorre no resto das materias da Área de Construción. |
Solución de problemas |
Utilizarase o método inductivo, polo que a partir do estudo de casos concretos lograrase establecer pautas de diagnóstico mais acertadas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Procurarase implicar a cada estudante nas explicacións teóricas, fomentando a participación a través de titorías.
O exercicio práctico será tutelado dende o inicio, con correcións periódicas previamente establecidas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A3 A5 A7 A8 |
O traballo práctico, permitirá verificar os resultados de aprendizaxe acadados por cada alumno, así como a súa capacidade de traballar sectorialmente en grupo sen perder o obxectivo holítico perseguido.
O reparto de cometidos e tarefas, no suposto de traballo grupal, será establecido polo profesor. |
100 |
|
Observacións avaliación |
Valórase especialmente a capacidade do alumno de indicar aspotencialidades orixinais do edificio a rehabilitar, asi como os elementos engadidos e sen valor arquitectónico, que poidan ser eliminados, así como valorarcríticamente se o novo uso, os nuevos sistemas construtivos e assolucións singulares son axeitadas ao "espírito" del edificio orixinal. A esixencia xeral de asistencia non terá efecto có alumnado que teña recoñecida unha adicación a tempo parcial segundo a Norma que regula o réxime de adicaciónao estudo e a permanencia e a progresión dos estudantes de grao e mestrado universitario na UDC. O seguemento do curso e a autoría de traballos verificarase có cumprimento de titorías obrigatorias.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Eichler; Friedrich (1973). Patología de la Construcción. Barcelona, Blume Monjo Carrió; Juan (1991). Patología de Cerramientos y Acabados arquitectónicos. Madrid; Munillalería Díaz, C; Casado, Natividad (2003). Inspección y Diagnóstico - Pautas para la intervención en edificios de viviendas. Colegio de Arquitectos de Cataluña- "Papers Sert" |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|