Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
E01 - Aptitude ou capacidade para acometer actividades de crítica arquitectónica, mediante a análise do patrimonio edificado baixo diferentes ópticas e a identificación dos precedentes formais, tipolóxicos e estilísticos. |
A2 |
E02 - Aptitude ou capacidade para realizar tarefas vinculadas á protección do patrimonio edificado, incluídas a catalogación monumental, a definición de medidas de protección de edificios e conxuntos arquitectónicos, e a redacción de plans de delimitación e conservación. |
A4 |
E04 - Aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado con valor histórico, aspecto que engloba a coordinación do seu estudo e a súa investigación documental, a elaboración de plans directores de conservación e a redacción e dirección da execución de proxectos de restauración e rehabilitación. |
A8 |
E08 - Aptitude ou capacidade para redactar informes técnicos e proxectos de rehabilitación do patrimonio edificado, incluídas actividades de asesoramento e consultoría. |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
C1 |
T01 - Capacidade de análise e síntese |
C4 |
T04 - Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo |
C5 |
T05 - Capacidade para a xestión da información |
C6 |
T06 - Resolución de problemas |
C7 |
T07 - Toma de decisións |
C15 |
T15 - Cultura histórica |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Development of the ability to analyze architectural works and, at the same time, to become convinced of the need to provide previous reflections in their project activity. |
|
BJ2 BJ4
|
CJ1 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7
|
Ability to analyze the theoretical and technical nature of modern architecture. Knowledge of the intervention criteria in modern heritage pieces. |
AJ1 AJ2 AJ4 AJ8
|
BJ1
|
CJ15
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Restauration, refurbishment, intervention: changing and preserving actions in Modern Architecture. |
. |
2. Alois Riegl and the Modern cult of monuments. |
. |
3. Technology and Avant-garde language, two dialectical points in Modernity.
|
. |
4. Analogy and contrast. Nature of intervention strategies in Modern Architecture.
|
. |
5. Modern clonation. Rebuilding lost pieces.
|
. |
6. Philological recuperation.
|
. |
7. Contempority and Modernity: concepts, contents and architectural meanings.
|
. |
8. Specificity recuperation of industrial architecture.
|
. |
9. Interventions in Modern urban areas.
|
. |
10. Conclusions: cases study
|
. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A8 B1 C7 C15 |
20 |
20 |
40 |
Supervised projects |
A1 A4 B2 B4 C1 C4 C5 C6 |
10 |
20 |
30 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
|
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
The course is completed with a work, which is carried out partly individually and partly in groups, where the ability to develop a coherent discourse of intervention on a certain building or architectural theory is demonstrated. This work may be shared with other subjects of the master, in accordance with the coordination of the teachers involved. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A4 B2 B4 C1 C4 C5 C6 |
Condición necesaria para o aprobado por curso. |
100 |
|
Assessment comments |
Attendance at a minimum of 80% of the hours of the scheduled face-to-face sessions is a necessary condition.
The work is a necessary condition to pass the subject.
The assessment of the participation in the face-to-face classes and the mark of the work make up the general mark in the course.
Examination in advance: To be examined in advance, general conditions are the same of the previous course. Measures for part time students and exemption of attendance: not contemplated. Plagiarism. Regarding plagiarism, the rules of Art. 14th of the “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario da UDC”, should be followed. "A detection of plaxium, as well as the fraudulent performance of tests or evaluation activities, once verified, it will directly imply a failing grade (0) in the matter of the corresponding call, thus invalidating the grade obtained in all the evaluation activities for the extraordinary call."
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Historia do Patrimonio Rehabilitado /630467102 | Architectural Research and Documentation Skills/630567104 | Architectural Heritage: Theory and Analysis/630567101 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|