Identifying Data 2023/24
Subject (*) Advanced Structural Repair and Reinforcement Systems Code 630567123
Study programme
Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica (Plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas
Enxeñaría Civil
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web
General description Preténdese dotar ao alumno de ferramentas avanzadas que lle permitan abordar o proxecto, cálculo e verificación estrutural de obras de reforzo e rehabilitación.
Analízanse as últimas tendencias tanto en materiais como en técnicas que veñen empregando no mundo da reparación estrutural. Todo iso tanto desde un punto de vista de proxecto, como de materiais e métodos actualizados existentes para o dimensionado estrutural destes edificios e a súa reparación.
Compleméntase o curso coa análise de diversas obras reais, así como visitas ás mesmas.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A5 E05 - Aptitude ou capacidade para a conservación da obra pesada, mediante a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a estimación da seguridade das estruturas de edificación, incluídas as súas posibles cimentacións, podendo igualmente afrontar a redacción de proxectos de reparación e reforzo, e a dirección da execución asociada.
A7 E07 - Aptitude ou capacidade para a conservación da obra grosa e acabada, cuestión que comporta a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a intervención nos sistemas construtivos de edificación, incluídos os elementos de compartimentación interior, as carpintarías e as solucións de envolvente.
A8 E08 - Aptitude ou capacidade para redactar informes técnicos e proxectos de rehabilitación do patrimonio edificado, incluídas actividades de asesoramento e consultoría.
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
B5 CB10 - Que os estudantes manexen as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
C1 T01 - Capacidade de análise e síntese
C2 T02 - Capacidade de organización e planificación
C3 T03 - Comunicación oral e escrita
C4 T04 - Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo
C5 T05 - Capacidade para a xestión da información
C6 T06 - Resolución de problemas
C7 T07 - Toma de decisións
C8 T08 - Aprendizaxe autónoma
C9 T09 - Creatividade
C10 T10 - Habilidade gráfica xeral
C11 T11 - Visión espacial
C12 T12 - Comprensión numérica
C13 T13 - Intuición mecánica
C14 T14 - Sensibilidade estética
C15 T15 - Cultura histórica

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Knowledge and skills in the various project techniques and structural reinforcement, both from a purely project point of view, as well as the existing materials and methods for the structural analysis of these buildings and for their repair. AJ5
AJ7
AJ8
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
CJ1
CJ2
CJ3
CJ4
CJ5
CJ6
CJ7
CJ8
CJ9
CJ10
CJ11
CJ12
CJ13
CJ14
CJ15

Contents
Topic Sub-topic
1. Introduction
2.- Conditioning factors in repair and structural reinforcement
3.- Materials for the repair and advanced reinforcement of structures
4.- Project and execution of repair and reinforcement of structures
5.- Advanced structural analysis of repair and reinforcement of structures
-
2.- Condicionantes en reparación y refuerzo estructural
-
3.- Materiales para la reparación y refuerzo avanzado de estructuras -
4.- Proyecto y ejecución de reparación y refuerzo de estructuras -
5.- Análisis estructural avanzado de reparación y refuerzo de estructuras -

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 9 12 21
Document analysis A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 1 4 5
Oral presentation A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 3 6 9
Case study A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 2 4 6
Problem solving A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 3 9 12
Supervised projects A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 3 15 18
 
Personalized attention 4 0 4
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Presentation of the general subject of the course
Document analysis Acquisition by the student of dexterity in the search for documentation.
Oral presentation Oral presentation of the evolution of the work by the student
Case study real cases are analyzed with justification of the solutions adopted.
Problem solving Solution of problems that arise throughout the course
Supervised projects Preparation of supervised work

Personalized attention
Methodologies
Case study
Oral presentation
Document analysis
Problem solving
Supervised projects
Description
Their purpose is to answer the questions of students about the various aspects of the subject, focused on theoretical aspects of the subject or solving specific problems. According to schedule and UDC platform

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Case study A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 Análisis de casos 1
Oral presentation A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 Presentación oral 8
Guest lecture / keynote speech A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 Presentación del trabajo 1
Supervised projects A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 Redacción del trabajo 90
 
Assessment comments

Criteria to be applied to students with an attendance greater than 80%

Students with recognition of part-time dedication and academic exemption from attendance.

In the case of these students, they will have to carry out the global work. It will be monitored in order to see its evolution and confirmation of its authorship by the student.

The global practice can be provided before the 2nd opportunity if it is intended to attend said call, provided that there has been a follow-up of it throughout the course. This is applicable to the advance call.

The non-delivery of the global practice implies a qualification of not presented.


Sources of information
Basic

.- Bibliografía

-ACI 440.1R-06 “Guido for the design and construction of structural concrete reinforced with FRP bars”

-ACI 440.2R-02 “Guide for the design and construction of externally bonded FRP systems for strengthening concrete structures”

-Arriaga Martitegui et. Alt. “Curso de rehabilitación. La cubierta 6” COAM. Madrid 1984

-Baykov, V.N; Strongin, S.G. “Estructuras de construcción”. Mir 1982

-Blevot, Jean. “Patología de las construcciones de hormigón armado”. Editores Técnicos Asociados. 1977

-Calavera, J; et. Alt. “Curso de rehabilitación. 5. La estructura”. COAM, Madrid 1984

-Congreso internacional “Rehabilitación del patrimonio arquitectónico y edificación.” Ponencias. Canarias, julio 1992.

-CTE-SE, Seguridad Estructural. Marzo 2006

-Feld, Jacob. “Fallas Técnicas en la construcción”. Ed. Limusa. México 1968

-Fernández Cánovas; M. “Patología y terapéutica del hormigón armado”. 3º ed. CICCP, Madrid 1994

-Fernández Casado. “Cálculo de estructuras reticulares”. Madrid 1934

-GEHO. “Reparación y refuerzo de estructuras de hormigón. Guía FIP de buena práctica ”. Col. Estructuras y edificación E-3. Madrid 1994

-Goldernhorn, S. “Calculista de estructuras. Hormigón armado, hierro, madera”. Martínez de Murguía, Buenos Aires 1988

-Jurado Jiménez, F. “Tecnología previa a la restauración de edificios históricos”. Madrid 1988

-Jurado Jiménez, F. “ Intervenciones en estructuras de edificios históricos”. Madrid 2007

-Lahuerta, J. “Estructuras de edificación. Formulario”; ETSA Navarra 1995

-Lei Zhao et. Alt. “Preliminary evaluation of the hybrid tuve bridge system”. Univ. California Report TR-2000/4. 2000

-Lozano Apolo, G. et alt. “Curso técnicas de intervención en el patrimonio arquitectónico. T-1 Reestructuración en madera”. Ed. Consultores técnicos de construcción. Gijón 1995

-Lozano Apolo, G. et alt. “Curso diseño, cálculo, construcción y patología de cimentaciones y recalces”. Ed. Consultores técnicos de construcción. Gijón 1998

-Lozano Apolo, G. “Curso de patología y terapéutica y rehabilitación de edificaciones antiguas”. A Coruña

-Mendizabal, Domingo. “Estudio y construcción de tramos metálicos. T1 y T2”. Madrid 1928

-Meoli, H. “Lecciones de estática gráfica”. Nigar. Buenos Aires 1976

-Paulo B. Lourenço; Pere Roca. “Historical cosntructions. Possibilities of numerical and experimental techniques”. Guimaräes 2001

-Roca Ramón, X. “ Estudio de la aplicabilidad de materiales compuestos avanzados en la construcción de edificios industriales”. Univ. Politécnica de Cataluña. Nov. 2005

-Rodriguez Ortiz, JM. “Curso de rehabilitación. 4. La cimentación”. COAM, Madrid 1984

-Sidney M. Johnson. “Deterioro, conservación y reparación de estructuras”. Ed. Blume 1973

-Sirvent Casanova, I; et. Alt. “Diagnostico y evaluación estructural de los daños existentes en la iglesia de Pinoso”. ITC nº 4. Alicante 1995

-Varios. “Curso de patología, fisuración del hormigón, control de calidad y reparación de estructuras”. COAAT A Coruña

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Modelos Avanzados para a Análise Estrutural de Edificios Históricos/630426104
Inspección das Estruturas/630426112
Patoloxía e Recuperación de Estruturas de Madeira/630426118
Patoloxía e Recuperación de Estruturas de Fábrica/630426119

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.