Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos, a nivel de xestión. |
A2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
A5 |
Garantir que se observan as prácticas de seguridade no traballo, a nivel de xestión. |
A6 |
Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
A7 |
Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A14 |
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión. |
A15 |
Utilizar os sistemas de comunicación interna, a nivel de xestión. |
A17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
A19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación. |
A20 |
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
A21 |
Operar, reparar, manter, reformar, deseñar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña. |
A23 |
Capacidade de autoformación, creatividade e investigación en temas de interese científico e tecnolóxico. |
A25 |
Correcta utilización do idioma Inglés na elaboración de informes técnicos e correspondencia comercial. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B8 |
Versatilidade. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C9 |
Falar ben en público |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacity for:
Efficiently solve problems of advanced automation and control of complex facilities
of ships and marine artifacts.
Efficiently solve problems of advanced automation and control of complex facilities
of ships and marine artifacts.
Carry out analysis and synthesis of advanced and complex technical problems in the maritime environment.
Apply knowledge effectively to solve automation and control problems
advanced marine equipment and facilities. |
AC1 AC2 AC5 AC6 AC7 AC8 AC9 AC14 AC15 AC17 AC19 AC20 AC21 AC23 AC25
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC8 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC1 CC2 CC7 CC9
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1: Arquitecturas de control avanzadas con PLCs |
- Sensores
- Detectores
- Actuadores
- Hardware de control
- Software de control
- Axustes e calibración |
TEMA 2: Software e programación avanzada de PLCs |
- As linguaxes da IEC-1131-3
- escaleira,
- Bloques de función
- Texto estruturado
- CFS
- Diagramas continuos de funcións CFC |
TEMA 3: Deseño e implantación de proxectos de automatización con PLCs |
- Símbolos
- Esquemas eléctricos
- Simulación |
TEMA 4: Resolución de problemas complexos de automatización con PLC aplicados a plantas e procesos no medio mariño |
Aplicación á automatización de:
- Xeradores de vapor.
- Xeradores de auga doce.
- Aire acondicionado e climatización.
- Refrixeración.
- Servo-temóns.
- Sistemas de propulsión de control de paso.
- Control da xeración de enerxía eléctrica.
- Transferencia de fluídos.
- Control das secuencias de arranque e parada do motor
Hélices, Morores Diesel-xeradores, Turbo- xeradores, turbinas, caldeiras e xeradores de vapor, equipos auxiliares |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Objective test |
A25 A23 A21 A20 A19 A17 A15 A14 A9 A8 A7 A6 A5 A2 A1 B3 B4 B5 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C7 C9 |
3 |
0 |
3 |
Supervised projects |
A19 A20 A21 A23 A25 B1 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C7 C9 |
6 |
17 |
23 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A5 A6 A7 A8 A9 A21 B1 |
8 |
24 |
32 |
Mixed objective/subjective test |
A7 A8 B4 B5 B8 B16 C2 C7 |
3 |
0 |
3 |
Laboratory practice |
A25 A23 A21 A20 A19 A17 A15 A14 A9 A8 A7 A6 A5 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C7 C9 |
4 |
0 |
4 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Objective test |
Xunto coa sesión maxistral, constitúe a docencia expositiva. Trátase de contextualizar os coñecementos da materia de xeito particularizado a casos de interés. Poderán ser a base orientativa dos traballos tutelados. |
Supervised projects |
Levaranse a cabo nos Laboratorios de Automatización, a Aula de Informática, ou calquera outro espazo que se considere adecuado e coa dotación pertinente para a súa realización. |
Guest lecture / keynote speech |
Trátase de que o alumnado profundice en determinados temas de xeito guiado polo docente, os temas poderán ser propostos polo docente ou polo alumnado sempre que se adecúen ao contido da materia. |
Mixed objective/subjective test |
Permite baixo distinto tipo de enunciados, valorar os coñecementos adquiridos durante o curso por calquera das metodoloxías docentes empregadas. Poderán realizarse probas parciais durante o curso, que liberen materia de cara a proba final. O alumnado terá coñecemento de que materia vai ser examinado na proba. |
Laboratory practice |
Levarase a cabo na aula designada polo centro e nela abordaranse os conceptos fundamentais para a comprensión da materia. A dinámica da mesma é dirixida polo docente quen tratará de fomentar a participación do alumnado na medida de posible, entrando en diálogo cando así o considere axeitado. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Laboratory practice |
Supervised projects |
|
Description |
Additional sessions if necessary or on student demand, for the resolution of doubts and support in supervised work |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A7 A8 B4 B5 B8 B16 C2 C7 |
A proba mixta pode abordar todos os coñecementos adquiridos durante o curso.
Como proba final en cada unha das oportunidades, a súa data e lugar é fixada pola Xunta de Facultade antes da finalización da matrícula do alumnado.
Ademais, poderán realizarse probas parciais a criterio do profesor, que son partes liberadoras da materia.
O alumnado terá coñecemento dos contidos obxecto da proba, e das súas condicións de realización antes da súa celebración. |
10 |
Laboratory practice |
A25 A23 A21 A20 A19 A17 A15 A14 A9 A8 A7 A6 A5 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C7 C9 |
As prácticas de laboratorio valoraranse pola asistencia, participación e bo facer dos alumnos nelas. Pode ser necesario un informe escrito sobre o seu desenvolvemento e resultados. |
20 |
Objective test |
A25 A23 A21 A20 A19 A17 A15 A14 A9 A8 A7 A6 A5 A2 A1 B3 B4 B5 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C7 C9 |
A proba obxectiva pode abordar todos os coñecementos adquiridos durante o curso.
Como proba final en cada unha das oportunidades, a súa data e lugar é fixada pola Xunta de Facultade antes da finalización da matrícula do alumnado.
Ademais, poderán realizarse probas parciais a criterio do profesor, que son partes liberadoras da materia.
O alumnado terá coñecemento dos contidos obxecto da proba, e das súas condicións de realización antes da súa celebración. |
50 |
Supervised projects |
A19 A20 A21 A23 A25 B1 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C7 C9 |
Os traballos tutelados poderán formar parte do desenvolvemento do estudo de caso, ou abarcar outros temas diferentes. A forma de avaliación será tamén mediante unha memoria presentada ou unha exposición realizada. |
20 |
|
Assessment comments |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Regulación e Control de Máquinas Navais/631311104 | Sistemas Eléctricos do Buque/631311105 | Sistemas Electrónicos do Buque/631311106 | Propulsion Systems/631480101 | Computational Methods Applied to Marine Engineering/631480201 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|