Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
B35 |
RA13H-Handle with ease the tools, techniques, equipment and/or material/instrumental of each subject. |
B36 |
RA14H-Use information and communication technology (ICT) tools necessary for the exercise of their profession and for lifelong learning. |
B37 |
RA15H-Use standardised international maritime navigation vocabulary |
B106 |
RA119H–Know how to operate navigation equipment and systems, radio communications and maritime traffic control services. |
C15 |
RA17X-Communicating effectively in a work environment. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
RA13H-Manexar con soltura as ferramentas, técnicas, equipos e/ou material/instrumental propio de cada materia |
|
B35
|
|
RA14H-Utilizar as ferramentas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe a lo largo de su vida |
|
B36
|
|
RA15H- Utilizar o vocabulario internacional normalizado de navegación marítima |
|
B37
|
|
RA119H-Coñecer o manexo dos equipos e sistemas de navegación, radiocomunicacións e servizos de control do tráfico marítimo |
|
B106
|
|
RA17X- Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo |
|
|
C15
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Sistemas de navegación |
Sistemas de radar
ECDIS
AIS
GNSS
Outros equipos de navegación |
Sistemas de comunicacións |
Sistema Mundial de Socorro e Seguridade Marítima
Comunicacións terrestres: Comunicacións en VHF, MF/HF, Radar transponder.
Comunicacións satelitarias: INMARSAT
Información de Seguridade Marítima: NAVTEX, SafetyNet.
EPIRB´s |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Laboratory practice |
B35 B36 B37 B106 C15 |
14 |
14 |
28 |
Workbook |
B35 B36 B37 B106 |
0 |
6 |
6 |
Objective test |
B37 B106 |
2 |
10 |
12 |
Supervised projects |
B35 B36 B37 B106 C15 |
2 |
15 |
17 |
Guest lecture / keynote speech |
B37 B106 C15 |
30 |
54 |
84 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Laboratory practice |
Realización de exercicios de carácter práctico relacionados cos conceptos teóricos explicados nas sesións maxistrais.
As prácticas non computarán na avaliación da materia, pero a súa realización, en polo menos un 80%, é condición necesaria para a superación da materia. |
Workbook |
Documentación facilitada os alumnos onde se profundiza sobre os contidos a desentolar na materia. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, etc.
A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de resposta breve, e/ou de desenvolvemento. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas.
|
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, e baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral da materia complementada co uso de presentacións audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Dentro desta dinámica a intervención dos alumnos estará aberta para a realización de preguntas ou comentarios, que poderían dar lugar a debates abertos.
En caso de empregar textos ou presentacións audiovisuais, estas poranse a disposición do alumnado coa antelación suficiente como para que poidan lela de forma previa. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Laboratory practice |
|
Description |
O seguimento das prácticas realizarase de forma continua na aula, con todo, se se vise necesario, estableceranse tutorías adicionais de caracter individual ou en grupo moi reducido para o seu seguimento e a resolución das dúbidas que sobre elas, ou sobre os aspectos teóricos que as alcanzan, teñan os alumnos.
O seguemento dos traballos tutelados será continuo. Establaceranse sesións de titorías semanais, breves e individuais, para realizar dito seguiemento e avaliar o proceso de aprendizaxe autónomo do alumnado. No caso do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, estas titorías poderán ser non presenciais e tamén servirán para acreditar o seguimento do resto da materia o longo do curso.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
B37 B106 |
A materia divídese en dous bloques temáticos claramente diferenciados: sistemas de navegación e sistemas de comunicacións, que se avaliarán de forma independente.
En cada unha das partes realizarase polo menos un exame parcial para aqueles alumnos cunha asistencia mínima dun 80%. A superación dos examenes parciais permitirá librar materia para o exame final, o cal tamén se dividirá en dous bloques.
Con esta metodoloxíase evaluaranse as competencias A49, B4, B14, B22, C3, C10, C11.
|
60 |
Supervised projects |
B35 B36 B37 B106 C15 |
En cada bloque proporanse un ou varios traballos tutelados. O seu seguemento deberá realizarse nas sesións de titorías programadas para elo. Non se aceptarán traballos que non foran realizados con este seguemento continuo.
Con esta metodoloxíase evaluaranse as competencias A49, B14, B22, C3, C10, C11. |
40 |
|
Assessment comments |
A nota da materia será a media aritmética das notas dos dous bloques (sistemas de navegación e sistemas de comunicacións),
sendo a nota mínima necesaria para compensar unha parte coa outra de
4,5. En caso de obter unha nota inferior a 4,5 nunha das partes, a nota da asignaura será a menor das obtidas en ambas as partes. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo
parcial e dispensa académica de exención de asistencia non se lle exixirá unha
asistencia mínima para poder presentarse os exames parciais, sen embargo, deberán
acordarse co docente unha serie de titorías (presenciais ou non presenciais) o
longo do curso para acreditar o seguimento da materia. Estas mesmas tutorías servirán para facer o seguemento dos traballos tutelados. Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-II/1 do Código STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidade, teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Sources of information |
Basic
|
|
MANUAL DE COMUNICACIONES MARÍTIMAS - F. Louzán, I. Baniela (2009). INTEGRATED BRIDGE SYSTEMS VOL 1: RADAR AND AIS - The Nautical Institute INTEGRATED BRIDGE SYSTEMS VOL 2: ECDIS AND POSITIONING - The Nautical Institute RADAR
NAVIGATION AND MANEUVERING BOARD MANUAL – National Imagery And Mapping
Agency
(http://msi.nga.mil/NGAPortal/MSI.portal?_nfpb=true&_pageLabel=msi_portal_page_62&pubCode=0008)
RADAR AND ARPA MANUAL – A. G. Bole & W.O. Dineley BRIDGE TEAM MANAGEMENT. A PRACTICAL GUIDE – Capt. A.J. Swift – The Nautical Institute THE ELECTRONIC CHART DISPLAY AND INFORMATION SYSTEM (ECDIS): AN OPERATIONAL HANDBOOK - Adam Weintrit CONVENIO INTERNACIONAL PARA LA SEGURIDAD DE LA VIDA HUMANAEN EL MAR (SOLAS) |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Navigation I/631G01202 | Navigation and Ship Management/631G01212 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|