Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A43 |
Capacidad para llevar a cabo labores de inspección en relación al cumplimiento de los convenios y códigos internacionales relacionados con el ámbito marítimo. |
A44 |
Capacidad para redactar informes técnicos. |
A48 |
Capacidad para la planificación de inspecciones, auditorías internas y externas y elaboración de los correspondientes informes. |
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B22 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C11 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
C12 |
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer o marco legxislativo tanto internacional coma nacional sobre inspeccións marítimas |
A43
|
B13
|
C6 C11
|
Aprender a elaborar informes correspondentes ás inspeccións realizadas |
A43 A44 A48
|
B13
|
|
Planificar e levar a cabo inspeccións que velan polo cumprimiento dos Convenios e Códigos internacionais relacionados có eido marítimo |
A10 A43 A44 A48
|
B22
|
C4 C11 C12
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
As Inspeccions do Estado de bandeira do buque: |
O proceso de Inspección e aspectos que abarca.
Os Certificados Estatutarios: Normativa para a certificación e análise dos requisitos esenciais para atinxir a obtención e renovación dos mesmos. |
As Sociedades de Clasificación: |
Estudio das súas funcións e análise do proceso para a obtención dos Certificados de Clase na fase de construcción do buque e a súa renovación ao longo da vida do mesmo.
O dobre papel das Sociedades de Clasificación. |
As Regións MoU e o Estado Rector do Porto: |
Análise desde a súa implantación, procedementos de inspección con especial referencia ao París MOU e consecuencias no transporte marítimo.
Estudo pormenorizado das listas de comprobación a cumprimentar para atinxir un resultado satisfactorio. |
As "Vetting inspections" |
Xénese e evolución deste tipo de inspeccións; contido das mesmas e análises das listas de comprobación establecidas nos requirimentos de varias Compañías "Vetting"
de prestixio.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Objective test |
A44 |
2 |
0 |
2 |
Supervised projects |
A43 C4 C12 |
5 |
30 |
35 |
Oral presentation |
A10 A43 B13 B22 C6 |
5 |
18 |
23 |
Guest lecture / keynote speech |
A10 A48 B13 B22 C11 |
30 |
60 |
90 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Objective test |
Exame final. |
Supervised projects |
Traballos realizados polo alumnado (individuais e/ou en grupo) respecto dos contidos relacionados coa materia. Ao longo do cuadrimestre proporase un ou varios traballos en torno ao contido do temario que deberán fundamentarse coa bibliografía básica e complementaria da guía e con outra seleccionada polo profesorado e/ou polo estudantado.
A súa realización iniciarase na aula e completarase mediante o traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións proporcionadas a través da atención personalizada do profesorado.
A través da exposición na aula, compartiranse os traballos realizados. |
Oral presentation |
Sobre os traballos tutelados. |
Guest lecture / keynote speech |
Na actividade de sesión maxistral traballaranse os contidos que conforman o marco teórico mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacións, de medios audiovisuais e coa introdución de cuestións dirixidas ao alumnado coa finalidade de favorecer a aprendizaxe e a construción do coñecemento.
Realizarase unha exposición xeral introdutoria de cada un dos distintos temas de que consta o programa, indicando os aspectos que o alumnado debe ampliar co seu traballo persoal, coas oportunas orientacións bibliográficas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
Oral presentation |
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
|
Description |
A atención personalizada que se describe en relación a estas metodoloxías concíbese como momentos de traballo có profesor da materia.
A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación con cada actividade ao longo do curso, segundo o plan de traballo da materia.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO E A PERMANENCIA E A PROGRESIÓN DOS ESTUDANTES DE GRAO E MESTRADO UNIVERSITARIO NA UDC" desenvolverá a súa actividade coa asistencia e participación nas dinámicas que se recollen no Paso 4 "Planificación" e neste paso que nos ocupa "Atención personalizada" descrita para os Traballos tutelados, a través dos grupos de traballo que se conformen na materia. A actividade farase atendendo ás observacións da avaliación relativas á flexibilidade de asistencia-participación e aos requisitos para superar a materia
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A44 |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-II/1 do Código STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidad, tenránse en conta a hora de deseñar e realizar a avaliación. |
60 |
Oral presentation |
A10 A43 B13 B22 C6 |
Para avaliar a exposición/presentación teránse en conta osseguintes aspectos:
- Relevancia e organización dos contidos expostos.
- Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de
partes).
- Nivel de comprensión dos contidos básicos.
- Claridade expositiva. |
10 |
Guest lecture / keynote speech |
A10 A48 B13 B22 C11 |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-II/1 do Código STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidad, tenránse en conta a hora de deseñar e realizar a avaliación. |
10 |
Supervised projects |
A43 C4 C12 |
Para avaliar os traballos teránse en conta na súa elaboración os seguintes aspectos:
- Estrutura: presentación, organización do contido, claridade expositiva e corrección
gramatical.
- Contido: Comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, uso das fontes
traballadas no tratamento dos contidos ao longo do cuadrimestre e relacións entre
eles. |
20 |
|
Assessment comments |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-II/1 do Código STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidad, tenránse en conta a hora de deseñar e realizar a avaliación. Para
superar a materia seguindo a avaliación continua é necesario superar cada
metodoloxía. Na sesión maxistral, asemade da asistencia ás aulas
(conseguintemente, un mínimo do 50%) valorárase a participación do alumno. O
alumnado que non siga ou supere a avaliación continua sempre terá a opción de
presentarse a proba obxectiva. Conseguintemente, nesta circunstancia dita
metodoloxía terá un valor na avaliación do 100%. O
alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica
de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME
DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3; 6.b
e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen
necesidade de asistir o 50% das aulas presenciais, sempre e cando o mestre sexa
debidamente informado ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, o
profesor poderá encargarlle a este alumnado diferentes traballos (individuais
e/ou en grupo) ao longo do curso para ser expostos no horario de titorías co
gallo de puntuar na avaliación continua a parte proporcional do valor da sesión
maxistral.
|
Sources of information |
Basic
|
IMO (2012). Procedimientos para la suoervision por el estado rector del puerto.
Zambonino Pulito, Maria (2008). Régimen Juridico de la M.M..
Kbowles Tim (2010). Tanker Vetting .Understanding the issues involved.
Kendel Lane. Buckley Janes (2009). The Bussines of Shipping. |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|