Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A11 |
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A15 |
Realizar unha garda de navegación segura. |
A17 |
Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. |
A18 |
Responder a sinais de socorro no mar. |
A19 |
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
A37 |
Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
B15 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B18 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
B22 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C13 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aprender a aprender |
|
B1
|
|
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
|
B4
|
|
Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións. |
A37
|
|
|
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
A19
|
|
|
Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. |
A17
|
|
|
Responder a sinais de socorro no mar. |
A18
|
|
|
Realizar unha garda de navegación segura. |
A15
|
|
|
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A11
|
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7
|
|
Traballar de forma colaboradora. |
|
B6
|
|
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
|
B11
|
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5
|
|
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
|
B13
|
|
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
|
B12
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
C2
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
B22
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
|
B4
|
|
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A10
|
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C5
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
|
|
C13
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B14
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
B18
|
|
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
|
B15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- UNIT 1: SHIP TO SHORE COMMUNICATIONS |
1. VTS routine communications.
2. VTS distress, urgency and safety communications.
3. Port State Control
4.- Coast Guard.
|
UNIT 2: SHIP TO SHIP COMMUNICATIONS |
2.1. ship to ship routine communications
2.2. ship to ship distress, urgency and safety communications |
UNIT 3: INTERNAL COMMUNICATIONS |
3.1. Watch relief
3.2. voyage planning
3.3. Mooring and anchoring
3.4. Pilot on board
3.5. Crisis management
3.6. Safety and management meetings report
|
UNIT 4: PORT OPERATIONS |
4.1. Vessel types
4.2. Cargo documents
4.3. Cargo handling
4.4. Port Management |
UNIT 5: PSC- VETTING |
5.1. Ship certificates
5.2. Port State Control
5.3. Vetting process |
UNIT 6: DRY DOCK AND REPAIR |
6.1. Dry dock
6.2. Repair list |
UNIT 7: INTERCULTURAL COMMUNICATIONS |
7.1. Cultural awareness
7.2. Multicultural teams
7.4. Intercultural communication
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A15 A17 A19 B11 B15 B18 C2 |
17 |
17 |
34 |
Simulación |
A11 A15 A17 A18 A19 A37 B4 B6 B7 B11 B12 B22 C3 |
15 |
0 |
15 |
Prácticas a través de TIC |
A11 A19 B1 B4 B5 B12 B15 B18 B22 C2 C3 C13 |
5 |
10 |
15 |
Portafolios do alumno |
A10 A11 A19 B1 B5 B12 B13 B15 B18 C2 |
1 |
15 |
16 |
Traballos tutelados |
A10 A11 B4 B6 B12 B13 B14 B15 B18 B22 C3 C5 C8 |
3 |
30 |
33 |
Discusión dirixida |
A11 A19 B4 B13 B18 C2 |
19 |
0 |
19 |
Proba obxectiva |
A11 A19 B4 B13 B15 B18 C2 |
2 |
10 |
12 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases expositivas sobre a terminoloxía propia das comunicacions buque-buque, buque-terra, manexo da carga, inspeccions, etc.
|
Simulación |
práctica de conversacions mantidas en diferentes situacions do traballo a bordo, tales coma maniobras, cambio de guardia, etc., realizadas en ambientes simulados |
Prácticas a través de TIC |
Traballo práctico sobre vocabulario das comunicacions no ámbito marítimo |
Portafolios do alumno |
Traballo sobre a terminoloxía propia das comunicacions no ámbito marítimo |
Traballos tutelados |
Redacción e exposición dun artículo técnico.
|
Discusión dirixida |
práctica de conversacions e xestion de documentación realcionada co exercicio da profesion realizada na aula |
Proba obxectiva |
Os alumnos que asistan polo menos ao 80% das clases presenciais e fagan polo menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser evaluados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Portafolios do alumno |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
A realización das tarefas propstas polo profesor fora da aula e a preparación para as tafeas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
A11 A19 B4 B13 B18 C2 |
A asistencia e aproveitamento dos exercicios de role playing, xunto coas simulacions son os pilares fundamentais desta asignatura. |
20 |
Traballos tutelados |
A10 A11 B4 B6 B12 B13 B14 B15 B18 B22 C3 C5 C8 |
Realización e exposición dun traballo proposto polo profesor. |
15 |
Sesión maxistral |
A15 A17 A19 B11 B15 B18 C2 |
Asistencia a clases maxistrais e realización das tarefas propostas. |
10 |
Simulación |
A11 A15 A17 A18 A19 A37 B4 B6 B7 B11 B12 B22 C3 |
Asistencia e aproveitamento das clases de simulación propostas . |
20 |
Portafolios do alumno |
A10 A11 A19 B1 B5 B12 B13 B15 B18 C2 |
O alumno fará durante o curso unha serie de exercicios relacionados coa terminoloxía propia das comunicacions no ámbito marítimo. A entrega de estos exercicios conformará o portafolio do alumno.
|
10 |
Prácticas a través de TIC |
A11 A19 B1 B4 B5 B12 B15 B18 B22 C2 C3 C13 |
Faranse prácticas en el laboratorio de informática relacionadas coa terminoloxía marítima. |
5 |
Proba obxectiva |
A11 A19 B4 B13 B15 B18 C2 |
Os alumnos que cumplan os obxetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxetiva complementaria.
|
20 |
|
Observacións avaliación |
Aqueles alumnos que non participen da evaluación continua da materia o longo do curso (asistencia o 80% de clases maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a esta proba e obrigatoria a entrega dos exercios do portafolio e do traballo tutelado. Esta proba estará composta de catro partes con valoración independente unha proba escrita (10%), un listening (10%), unha proba de simulacion e/ou role playing (45%), a presentación e exposición oral dun traballo tutelado (25%). O portafolios tamén será avaliado cun 10%. Os criterios de avaliación contemplados no A-II/1 del Código
STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidad, teranse en
conta a hora de deseñar e realizar a avaliación. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario". O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais, sempre e cando os profesores sexan debidamente informados ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, os profesores poderán encargarlle a este alumnado diferentes traballos/problemas ó longo do curso para ser expostos en horario de titorias, facendo uso do sistema TEAMS si fora procedente a xuizo do profesor. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Se utilizarán además otros recursos electrónicos tales como MarEng Project o TUMSAT initiative. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|