Datos Identificativos | 2023/24 | |||||
Asignatura (*) | Estratexias de Intervención Temperá nos Trastornos do Desenvolvemento | Código | 652425106 | |||
Titulación |
|
|||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Optativa | 6 | ||
Idioma |
|
|||||
Modalidade docente | Presencial | |||||
Prerrequisitos | ||||||
Departamento | Psicoloxía |
|||||
Coordinación | Correo electrónico | |||||
Profesorado | |
Correo electrónico | ||||
Web | ||||||
Descrición xeral | O desenvolvemento das persoas depende da estimulación temperá que se proporciona ao longo dos primeiros anos de vida. No ámbito da discapacidade estes apoios en medidas de atención temperá son fundamentais para a adquisición e desenvolvemento dos procesos e funcións psicolóxicas do ser humano. O desenvolvemento humano que se dá ao longo do ciclo vital necesita de estimulacións adecuadas en momentos puntuais e nos seus primeiros momentos son esenciais para evitar alteracións posteriores. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |