Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa |
A11 |
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares |
A13 |
Ser capaz de deseñar, desenvolver e avaliar procesos de investigación educativa, utilizando os métodos máis apropiados á natureza do problema, á finalidade da investigación e os criterios científicos máis adecuados, con especial énfase nos procesos de investigación na aula |
B1 |
Capacidade de creatividade e innovación |
B3 |
Capacidade de resolución de problemas |
B4 |
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica psicopedagóxica |
B5 |
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita |
B7 |
Traballar de forma colaborativa |
B9 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B10 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B12 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B13 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa |
AP9 AP11 AP13
|
|
|
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares |
AP11
|
|
|
Ser capaz de deseñar, desenvolver e avaliar procesos de investigación educativa, utilizando os métodos máis apropiados á natureza do problema, á finalidade da investigación e os criterios científicos máis adecuados, con especial énfase nos procesos de investigación na aula |
AP13
|
|
|
Capacidade de creatividade e innovación |
|
BM1
|
|
Capacidade de resolución de problemas |
|
BM3
|
|
B4 Capacidade de aplicar coñecementos na práctica psicopedagóxica |
|
BM4
|
|
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita |
|
BM5
|
|
Traballar de forma colaborativa |
|
BM7
|
|
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
BM9
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BM10
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BM12
|
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BM13
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autó |
|
|
CM1
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Deseño e/ou implementación dun proxecto de innovación educativa |
- Deseño e/ou implementación dun proxecto de innovación educativa.
- Análise dunha experiencia psicopedagóxica e proposta de mellora.
|
Deseño e/ou implementación dun programa de intervención Psicopedagóxica |
-No ámbito Curricular
- No ámbito extracurricular, integrando escola, familia e/ou entorno sociocultural. |
Elaboración dun proxecto ou desenvolvemento dunha investigación no ámbito psicopedagóxico |
Elaboración dun proxecto ou desenvolvemento dunha investigación no ámbito psicopedagóxico |
Planificación da atención Psicopedagóxica: análese, deseño, desenvolvemento e avaliación de propostas ou plans |
Plan de Acción Titorial
plan de Orientación Académica e Profesional
Plan de Atención á Diversidade
Plan de Convivencia
Adaptacións Curriculares de Centro, aula, individuais
Procesos de detección, diagnóstico e avaliación de Necesidades Específicas de Apoio Educativo. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A9 A11 A13 B1 B3 B4 B5 B7 B9 B10 B12 B13 C1 C8 |
0 |
150 |
150 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
O Traballo Fin de Mestrado consiste nunconsite na elaboración dunha investigación ou reflexión final que ten como finalidade acreditar que o estudante ten adquiridas as competencias asociadas ao título . Debe ser orixinal e inédito e realizarase baixo a supervisión dun titor ou titora académico.
Pode adoptar diversas modalidades:
Traballo de investigación no ámbito psicopedagóxico
Planificación dea atención psicopedagóxica: análise, deseño, desernvolvemento e avaliación de propostas ou plans.
Proxecto de innovación educativa no ámbito psicopedagóxico
Proxecto de intervención extracurricular que integre a escola, familia e entorno sociocultural
Análise dunha experiencia psicopedagóxica e proposta de mellora. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
El profesor se encargará de fijar horarios de tutorías, con la finalidad de ir completando el TFM. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A9 A11 A13 B1 B3 B4 B5 B7 B9 B10 B12 B13 C1 C8 |
A titorización do Traballo Fin de Mestrado será realizada por un profesor ou profesora do Mestrado, ou das áreas con docencia no mesmo. |
100 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación do Traballo Fin de Mestrado será realizada por un Tribunal formado por tres profesores ou profesoras do Mestrado ou das áreas con docencia no mesmo, que se constituirá ao efecto cada curso. Na avaliación do traballo valoraráse de excelente, moi bo, bo, regular ou deficiente, os seguintes aspectos: Fundamentación teórica. Profundidade e dominico conceptual. Proposta/proxecto de investigación. Orixinalidade e aportacións ao campo da Psicopedagoxía Metodoloxía e estructura Resultados e Conclusión
No Regulamento de Fin de Mestrado desenvólves as modalidades posibles de TFM.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a
docencia universitaria incorporarase a perspectiva de xénero.
Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes
sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de
respecto e igualdade. Nas referencias bibliográficas procurarase facer visible a presencia femenina mediante unha citación xusta.
Débese
ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos
valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. |
|