Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A5 |
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. |
A12 |
Realizar unha avaliación tras a intervención. |
A22 |
Saber deseñar, programar e avaliar a actuación logopédica. |
A32 |
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. |
B1 |
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
B3 |
Apreciar as distintas manifestacións da diversidade. |
B4 |
Aprender a aprender. |
B5 |
Aprender autonomamente, e motivarse para facelo de forma continuada. |
B23 |
Traballar de forma colaborativa. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer os aspectos fundamentáis da avaliación de programas de intervención logopédica
Coñecer as fases da avaliación de programas de intervención logopédica
Saber deseñar a avaliación de programas de intervención logopédica
Coñecer as técnicas para a recollida da información e o análise dos datos na avaliación de programas de intervención logopédica
Saber elaborar o informe da avaliación de programas de intervención logopédica |
A5 A12 A22 A32
|
B1 B3 B4 B5 B23
|
C1 C3 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Aspectos fundamentáis da avaliación de programas de intervención logopédica |
- Conceptualización e fases da avaliación de programas de intervención logopédica |
2. Deseño da avaliación de programas de intervención logopédica |
- Técnicas para a recollida da información e o análise dos datos na avaliación de programas de intervención logopédica |
3. Informe da avaliación de programas de intervención logopédica |
- A elaboración do informe de avaliación de programas de intervención logopédica |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A5 A12 A22 A32 |
2.5 |
7 |
9.5 |
Document analysis |
A5 A12 A32 B1 B4 B5 |
4 |
20 |
24 |
Oral presentation |
B23 C1 C3 |
8 |
10 |
18 |
Collaborative learning |
A5 A12 |
4 |
12 |
16 |
Supervised projects |
A5 A12 A22 A32 B1 B3 B4 B5 B23 C1 C3 C7 C8 |
3 |
12 |
15 |
Objective test |
A5 A12 A22 A32 |
2 |
20 |
22 |
|
Personalized attention |
|
8 |
0 |
8 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición dos contidos, ben na aula ou a través de vídeos. |
Document analysis |
Utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos relevantes para a temática da materia. |
Oral presentation |
Presentación dos traballos reallizados na clase. |
Collaborative learning |
Procedementos de ensino-aprendizaxe que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas. |
Supervised projects |
Realización de traballos prácticos. |
Objective test |
Proba escrita para a avaliación da aprendizaxe, pode combinar distintos tipos de preguntas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Oral presentation |
|
Description |
Ofrécese atención ao alumnado en titorías individuais e / ou en grupo tanto para o desenvolvemento e a corrección do traballo na aula (análise de fontes documentais, lecturas, casos prácticos) como para a resolución de dúbidas, co fin de rastrexar a evolución da aprendizaxe e un rexistro do seu traballo persoal.
Os alumnos asistirán á programación de titorías establecida pola docente. Recoméndase solicitar previamente, por correo electrónico, unha cita para mellor organización.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A5 A12 A22 A32 B1 B3 B4 B5 B23 C1 C3 C7 C8 |
Valórase:
Resultados de aprendizaxe
Participación activa no grupo
Designación de tarefas
Traballo en equipo
Respecto e colaboración
Organización do traballo
Actitude, motivación e implicación
Produto final ben elaborado |
30 |
Objective test |
A5 A12 A22 A32 |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas.
Valorarase:
Adquisición das competencias da materia
|
40 |
Oral presentation |
B23 C1 C3 |
Valórase:
Traballo en equipo
Respecto e colaboración
Organización do traballo
Actitude, motivación e implicación
Produto final ben elaborado
|
30 |
|
Assessment comments |
Para superar a materia é preciso ter aprobado todos os traballos realizados na clase. O alumnado non asistente, deberá contactar conmigo para establecer a metodoloxía de avaliación da materia. Terase en conta, na presentación dos traballos, o formato, a redacción, as faltas gramaticales e as ortográficas. En canto á realización fraudulenta das probas de avaliación, a cualificación axustarase ao establecido no REGULAMENTO DISCIPLINAR DO ESTUDANTADO DA UNIVERSIDADE DA CORUÑA Aprobado polo Consello de Goberno do 27/02/2023.
|
Sources of information |
Basic
|
Gutiérrez, H. C. (2021). Como elaborar proyectos: Diseño, ejecución y evaluación de proyectos sociales educativos. Magisterio
Lozano, R. A. M. (2020). Formulación y evaluación de proyectos: Enfoque para emprendedores. Ecoe Ediciones
Perea, O. (2017). Guía de evaluación de programas y proyectos sociales.
Avila, H. F., González, M. M., & Licea, S. M. (2020). La entrevista y la encuesta:¿ métodos o técnicas de indagación empírica?. Didasc@lia: didáctica y educación, 11(3), 62-79.
Cerezuela, D. R. (2018). La evaluación de proyectos y procesos culturales. Revista para el análisis de la cultura y el territorio, (19), 178-195.
Menéndez, M. C. (2019). Metodología de la intervención social. Ediciones Paraninfo, SA
García JA, Jiménez, F., Arnaud, M., Ramírez, Y. & Lino, L. (2014). Metodología de la investigación bioestadística y bioinformática en ciencias médicas y de la salud. McGraw-Hill
Castellano, M., Simón, T. & Pérez E (2018). Métodos de investigación en logopedia. Síntesis
Monfort, M., & Sánchez, A. J. (1990). Modelos de intervención en logopedia. Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología, 4, 162-167.
Bracho, M. S., Fernández, M., & Díaz, J. (2021). Técnicas e instrumentos de recolección de información: análisis y procesamiento realizado por el investigador cualitativo. Revista Científica UISRAEL, 8(1), 107-121 |
|
Complementary
|
|
Apórtase ao longo do curso |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|