Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Marco normativo regulador das relacións laborais. |
A13 |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A14 |
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A20 |
Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais. |
A27 |
Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. |
A30 |
Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais. |
A34 |
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B12 |
Motivación para a calidade. |
B13 |
Adaptación a novas situacións. |
B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. Seleccionar e xestionar información e documentación laboral.Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais.Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados.Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais.Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais.Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.Motivación para a calidade. Adaptación a novas situacións. Aprendizaxe autónomo.Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
A1 A13 A14 A20 A27 A30 A34
|
B6 B12 B13 B14
|
C1 C3 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
TEMA I: XURISDICCIÓN E PROCESO.
|
Subtema 1. A Xurisdicción: 1. Dereito á Xurisdicción: dereito á tutela xudicial efectiva. 2. A xurisdicción social: a) Orixe e evolución. b) Extensión e límites. c), Órganos xurisdiccionais : a planta. d) Competencia da Xurisdicción Social: e). Conflitos de competencia e cuestións de competencia. 3 Abstención e recusación. 4. Principios do proceso laboral. 5. Fontes do Dereito Procesual
Subtema 2. As partes ante a Xurisdicción Social. 1 Concepto, pluralidade de partes . 2. Capacidade xurídica e capacidade procesual 3. Lexitimación. 4. Representación e postulación procesual . 5. Intervención do FOGASA. 6. Deberes procesuais das partes.
Subtema 3. : Acumulación de accións e procesos. Réxime dos actos procesales: 1. Concepto, tipo e requisitos: Constancia, tempo, lugar, documentación , idioma, publicidade. 2. Resolucións procesales. 3. Actos de comunicación: concepto, tipo, lugar, tempo, forma 4. Vicios, nulidad e subsanación dos actos procesales. |
TEMA II EVITACIÓN DO PROCESO , ACTOS PREPARATORIOS E CAUTELARES. |
Evitación do proceso e actos previos: 1. Conciliación e mediación previa. 2 Reclamación administrativa previa e agotamiento da vía administrativa previa. 3. Actos preparatorios e dilixencias preliminares. 4. Medidas cautelares. 5. Prescripción e caducidade das accións. |
TEMA III PROCESO ORDINARIO. |
Subtema 1. O proceso ordinario: 1. A demanda: contido: 2. Admisión e subsanación. 3. Citación e comparecencia das partes.4. Conciliación intraxudicial.
Subtema 2 : Xuízo: 1. Alegaciones das partes: contestación e reconvención. 2. Probas: proposición e práctica. 3. Conclusións. 4. Dilixencias finais. 5. Fin do proceso: sentenza e outros medios de finalización. |
TEMA IV : MODALIDADES PROCESUAIS . |
Subtema 1 Proceso Monitorio: 2. Despedimentos e sancións. 3. Despedimentos Colectivos e outras causas de extinción. 4. Vacacións. 5. Clasificación profesional. 6. Movilidad xeográfica e modificación substancial das condicións de traballo. 7. Conciliación da vida persoal, familiar e laboral.
Subtema 2: 1. Procesos de Seguridade Social. 2. Procesos de oficio
Subtema 3: 1. Conflitos colectivos e impugnación de convenios colectivos. 2. Materia electoral. 3. Tutela de dereitos fundamentais. |
TEMA V PROCESOS IMPUGNATORIOS. |
Os recursos na Jurisdicción Social: 1. Recursos contra dilixencias, providencias, autos e decretos . 2. Recuso de suplicación. 3 . Recursos de casación |
TEMA VI PROCESOS DE EXECUCION |
Execución definitiva : 1. Disposicións de carácter xeral. 2 Execución dineraria: a) Embargo .b) Tercerías. c) Realización dos bens embargados. d) Insolvencia empresarial. 3. Supostos especiais: En materia de despedimentos.
Execución provisional : 1. En condena ao pago de cantidades .2.En materia de despedimento |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Document analysis |
A1 A13 A14 A34 B12 B14 |
6 |
13 |
19 |
Case study |
A14 A27 A30 A34 B12 B14 C3 |
10 |
20 |
30 |
Objective test |
A1 A13 |
4 |
0 |
4 |
Guest lecture / keynote speech |
A34 B12 C1 C7 |
36 |
5 |
41 |
Supervised projects |
A14 B14 C1 C3 |
10 |
13 |
23 |
Oral presentation |
A1 A13 A14 A27 A30 A34 B12 B13 B14 C1 C3 C7 |
2 |
8 |
10 |
Directed discussion |
A1 A13 A14 A20 A30 A34 B6 B12 B13 B14 C1 C3 C7 |
3 |
9 |
12 |
Field trip |
A20 B12 B13 B14 C7 |
6 |
0 |
6 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Document analysis |
Use of electronic and/or bibliographic documents relevant activities specifically designed for their analyses. |
Case study |
Preparation and resolution of practical cases, as well as comments to the case-law submitted for the consideration of the student. |
Objective test |
Correction of the answers to the questions posed in the corresponding ordinary exams. |
Guest lecture / keynote speech |
Class attendance. |
Supervised projects |
Quality of the content, expression, legal texts and bibliography used, conclusions and exposure. |
Oral presentation |
Intervención inherente ós procesos de ensinanza-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da cal o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordeado, plantexando cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Directed discussion |
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aunque poen estar coordinados por un moderador. |
Field trip |
Assistance to judgments in the Social courts and the corresponding comment on the performances of the different parts involved. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Document analysis |
Case study |
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
Field trip |
|
Description |
Teacher will personally guide students in the matter concerned, during its realization and direct explanations both in class and in the outputs. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A14 A27 A30 A34 B12 B14 C3 |
Metodoloxía onde o alumno se enfronta ante a descripción dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido , valorado e resolto de forma individual ou por un grupo de personas . A decisión ou resposta poderá ser exposta, segundo o traballo proposto, de forma oral ou escrita.
Inclúese, se as circunstancias o permiten, o estudo "in situ" presenciando actos procesuais en directo. |
40 |
Objective test |
A1 A13 |
Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou en afirmación incompleta, e varias opcións de resposta que proporcionan posibles solucións , das que só unha delas é valida, ou respostas a preguntas a desenvolver con diferente extensión. Con posibilidade de realizar algún outro tipo de proba obxectiva durante o cuatrimestre .
|
60 |
|
Assessment comments |
In extraordinary calls, the evaluation will take place exclusively on the basis of the answers given to the questions raised in the corresponding tests.
|
Sources of information |
Basic
|
ALBIOL MONTESINOS, I., ALFONSO MELLADO, C. L., BLASCO PELLICER, Á. y GOERLICH PESET, J. M. (2015 [11ª edición]). Derecho Procesal Laboral. Valencia, Tirant lo Blanch
CRUZ VILLALÓN, J., NOGUEIRA GUASTAVINO, M. y GARCÍA BECEDAS, G. (2014). Lecciones de Jurisdicción Social. Valencia, Tirant lo Blanch
LOUSADA AROCHENA, J. F. y RON LATAS, R. P. [Coord.] (2015). Sistema de Derecho Procesal Laboral. Murcia, Laborum |
Ley Reguladora de la Jurisdicción Social y Estatuto de los Trabajadores (*) |
Complementary
|
(). . |
(*) All the recommended bibliography and legislation should be the last published edition. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Introduction to Law/660G01001 | Employment Law I /660G01011 | Employment Law II/660G01012 | Trade Union Law I /660G01013 | Trade Union Law II/660G01014 | Social Security Law I /660G01021 | Social Security Law II /660G01022 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Practicals: Employment Law and Social Security/660G01031 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Employment Law I /660G01011 | Employment Law II/660G01012 | Trade Union Law I /660G01013 | Trade Union Law II/660G01014 | Social Security Law I /660G01021 | Social Security Law II /660G01022 |
|
|