Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A2 |
Analizar a dimensión económica do turismo. |
A7 |
Recoñecer os principais axentes turísticos. |
A23 |
Analizar os impactos xerados polo turismo. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A26 |
Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións turísticas. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecementos básicos da ciencia económica |
A1 A2 A7 A23 A24 A26
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Análise dos problemas macroeconómicos |
A1 A2 A7 A23 A24 A26
|
B1 B2 B4 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Capacidade de resolver problemas macroeconómicos |
A1 A2 A7 A23 A24 A26
|
B1 B2 B4 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Capacidade de pensar en termos macroeconómicos |
A1 A2 A7 A23 A24 A26
|
B1 B2 B4 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
UNIT 1: THE FUNDAMENTALS OF ECONOMICS |
1.1 - Introduction to economics |
UNIT 2: THE BASIC ELEMENTS OF SUPPLY AND DEMAND |
2.1 - Supply and Demand |
UNIT 3: APPLICATIONS OF SUPPLY AND DEMAND |
3.1 - Applications |
UNIT 4: THE DEMAND AND CONDUCT OF THE CONSUMER |
4.1 - The Consumer |
UNIT 5: SUPPLY DECISIONS |
5.1 - Offer |
TOPIC 6: THE BEHAVIOR OF PERFECTLY COMPETITIVE MARKETS |
6.1 - Markets |
UNIT 7: IMPERFECT COMPETITION |
7.1 - Competition |
UNIT 8: THE LABOR MARKET |
8.1 - Introduction to the labor market |
UNIT 9: PANORAMIC VISION OF THE MACROECONOMIC |
9.1 - The Macroeconomics |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
8 |
12 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
20 |
36 |
56 |
Supervised projects |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
8 |
12 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
20 |
22 |
Seminar |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
12 |
32 |
44 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Different cases that have a direct link with the subject and that are current will be analyzed, mainly using specialized press and magazines.
|
Guest lecture / keynote speech |
Theoretical presentation of the subject, with an active participation of the student, also solving the possible doubts of the students. |
Supervised projects |
Essays will be carried out in groups with some of the exposed topics, paying special attention to economic news.
|
Mixed objective/subjective test |
Final exam of the subject oriented to the evaluation of the student. |
Seminar |
Group meetings will be held, where different points of the subject will be presented. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Case study |
Supervised projects |
Seminar |
|
Description |
A atención personalizada será a presenza do alumno directamente co profesor. Esta presenza ten carácter obrigatorio. Realizarase no momento de darlle aos alumnos o traballo que deben realizar por grupos. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Knowledge of the subject to be treated.
|
10 |
Supervised projects |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Use of references and current data.
Presentation
|
20 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Exam |
60 |
Seminar |
A1 A2 A7 A23 A24 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Explanation of the topics detailed in the Contents, class discussions |
10 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Vanhove, Norbert (2022). The Economics of Tourism Destinations Theory and Practice . London: Routledge
Stabler, Mike J.; Andreas Papatheodorou; M. Thea Sinclair (2010). Economics of Tourism. 2nd ed. . London: Routledge
Torres López, Juan (). Introducción a la Economía. Pirámide
Rey Graña, Carlota (). “Economía del Turismo”. . AHG Ed.
Castejón Montijano, Rafael (). “Introducción a la Economía para Turismo”. . Ed. Prentice Hall
Mochón, Francisco (). “Principios de Economía”. . Mc Graw Hill Ed |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Business Economics/662G01010d |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
O alumno, se é posible, debe
realizar cursos, seminarios, conferencias... que teñan unha vinculación
coa materia que lle sirva para ter maior conocimineto, e estar actualizado sobre a materia. |
|