Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Primeiro Idioma Moderno I: Inglés Código 662G01015d
Titulación
Grao en Turismo (a distancia)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Cogdill York, Kevin Lee
Correo electrónico
k.l.cogdill@col.udc.es
Profesorado
Cogdill York, Kevin Lee
Montoya Reyes, Ana
Correo electrónico
k.l.cogdill@col.udc.es
ana.montoya@col.udc.es
Web
Descrición xeral Esta asignatura está incluida dentro do marco do Inglés para Fins Específicos e foi deseñada considerando unha serie de obxectivos para mellorar as cuatro habilidades lingüísticas: escoitar, falar, escribir e ler mediante o uso de materiais vencellados o mundo do turismo.
Neste curso os temas estudados estarán relacioados co transporte aéreo, as distintas etapas da reserva da viaxe ademáis de tratar o tema dos recursos humanos. Neste último apartado estudaremos cómo realizar un CV e aprenderemos a afrontar unha entrevista de traballo en língua inglesa.

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica.
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A16 Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira.
A24 Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico.
A29 Traballar en medios socioculturais diferentes.
A33 Creatividade.
A35 Motivación por calidade.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Dominar vocabulario relacioado co ámbito turístico A1
A15
A29
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Comunicarse por escrito e falando en distintos ámbios profesionais relacioados co turismo A1
A6
A13
A15
A16
A29
A33
A35
B1
B2
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Redactar e discursar sobre medios de transporte, itinerarios e destinos turísticos a públicos diversos. A1
A6
A13
A15
A16
A24
A29
A33
A35
B1
B3
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Dominar catro clases de verbos frasales - os separables, os inseparables, os verbos intransitivos e os verbos intransitivos. A15
A29
A35
B1
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Explicar procedementos a unha variedade de públicos a través de textos escritos e falados. A1
A6
A13
B1
B3
B4
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
Itinerarios Información de viaxes (o folleto, as voces pasiva e activa, a comunicación oral e por escrito).
O transporte aéreo Procedementos: saidas, chegadas, tripulación de voo, tripulación de cabina, tripulación de terra, etc.)
Verbos frasais Estúdanse catro tipos importantes: separables, inseparables, transitivos e intransitivos.
Recursos Humanos Estudo do léxico relacionado con Recursos Humanos, aprender a escribir unha carta de presentación e un CV en inglés, realizar e participar en entrevistas de traballo.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Proba obxectiva A1 A6 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 2 20 22
Proba oral A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 2 7 9
Obradoiro A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 12 85 97
Lecturas A1 A13 A15 A16 A24 A33 A35 B1 B3 B4 B6 C2 C4 C7 0 19 19
Análise de fontes documentais A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 0 1 1
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba obxectiva Proba que se realizará ó final do cuadrimestre para avaliar os constidos estudados (a expresión escrita, a comprensión lectora e os seus coñecementos gramaticais e campos semánticos específicos do sector turístico).
Proba oral As probas orais basearanse nos contidos do curso (entrevista de traballo, lectura de artigos, actividades en grupo).
Obradoiro Realizaranse traballos prácticos con material proporcionado que o alumnado recibirá con antelación para a aprendizaxe da redacción de cartas de presentación, CV e prácticas dos roles entrevistado/entrevistador para entrevistas de traballo.
Lecturas Lectura de artigos relacionados con temas turísticos do curso para discusión e debate na clase. Algunhas destas lecturas serán correxidas durante as sesións en Teams.
Análise de fontes documentais Exercicios con material audiovisual ou de audio.

Atención personalizada
Metodoloxías
Lecturas
Análise de fontes documentais
Obradoiro
Proba oral
Proba obxectiva
Descrición
As actividades realizadas ó longo do curso precisan de atención personalizada. Os alumnos poderán contactar coa profesora persoalmente durante as horas de titoría ou ben a través do correo electrónico (tamén Moodle ou Teams) tras as instruccións relativas a disponibilidade horaria da semana.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 As tarefas enviadas para a evaluación continua serán a combinación de calquera das que se relacionan máis abaixo:
Lecturas comprensivas, redaccións de temas do curso (p. ex. a planificación e reserva de viaxes), traduccións e descripcións.


20
Proba oral A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 O examen oral constará de duas partes:

Parte 1: entrevista de traballo (10%)

Parte 2: presentación oral dun dos temas vistos no curso(10%)
20
Proba obxectiva A1 A6 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 A proba escrita consistirá nunha proba de revisión dos contidos globais da materia ó
final do cuadrimestre. Será unha proba presencial que representa o 60% da nota final.
Os contidos da proba poden abarcan exercicios de distinta natureza (traducción,
preguntas cortas ou tipo test, exercicios de completar) e contidos poden ser tanto de
gramática como vocabulario especializado, lectura comprensiva ou redacción
60
 
Observacións avaliación

Todos
os/as estudantes deberán participar obrigatoria e activamente nas clases
presenciais, xa que se conciben como un recurso co que fomentar a súa
implicación na adquisición e asimilación dos contidos.


OPORTUNIDADE

Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas e cada unha das seccións de
avaliación (proba obxectiva, obradoiro e as dúas seccións da proba oral)
para superar a asignatura tanto na primeira como na segunda oportunidade.

DISPENSA
ACADÉMICA

O/A alumno/a
que teña dispensa académica recoñecida será evaluado/a seguindo as mesmas
indicaciones que figuran no apartado da primeira oportunidade. O/A alumno/a
terá que poñerse en contacto co/coa profesor/a tan pronto como teña concedida a
dispensa.

2ª OPORTUNIDADE

Na segunda
oportunidade os alumnos serán avaliados do seguinte xeito: 60%
exame escrito, 20% exame oral e 20% traballos de evaluación continua dos
temas do curso. Se os alumnos superaron algunha destas partes, ben sexa o
exame escrito, os traballos do curso ou a parte oral na primeira
oportunidade, as súas notas manteranse na segunda oportunidade. 

Os estudantes deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que non obtivesen unha cualificación de aprobado ou aos que non se presentaron. 

Isto é válido  para as dúas oportunidades correspondentes ao presente curso académico.

Os/As
alumnos da oportunidade adiantada 
terán que realizar un exame escrito
(60%) e unha proba oral (40%).

Calificación
de NON PRESENTADO/A


Só se obterá a
cualificación de NON PRESENTADO/A se non se participou en
ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia.

Implicacións
da fraude académica na realización das probas ou actividades de avaliación:
 

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez
comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria
en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a
estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria
correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na
primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa
cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Atención á
diversidade:

A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas
encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de
aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar,
nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuadrimestre
académico, cos servizos dispoñíbeis na UDC, coa Unidade de Atención á
Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/);
no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo.




Perspectiva de Xénero:

Segundo se recolle nas distintas normativasde
aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectivade
xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografíade
autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos
ealumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes
sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores
de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por
razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.

Fontes de información
Bibliografía básica (). http://www.englishclub.com/english-for-work/airline.htm. .
(). http://www.eslflow.com/Tourismlessons.html..
(). Airport Procedures. https://www.extravelmoney.com/blog/airport-procedures-step-by-step/.
Alcaraz Varó, Enrique et al. (2000). Diccionario de términos de turismo y de ocio. Inglés-Español, Spanish-English.. Ariel
Harding, Keith (2009). Going International. Oxford University Press
Duckworth, Michael (1998). Going international. English for tourism (Worksbook). Oxford University Press
(). http://englishfortourismstudies.blogspot.com/..
(). http://grammar.ccc.commnet.edu/grammar/. .
(). http://topics.blogs.nytimes.com/author/philip-b-corbett/.
(). http://www.businesstraveller.com/loyalty/.
(). http://www.seatalk.info/..
(2003). New Oxford Dictionary of English. Oxford University Press

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Idioma Moderno: Inglés/662G01006d

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028d

Observacións

Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas e cada unha das seccións de avaliación (proba obxectiva, obradoiro e as dúas seccións da proba oral) para superar a materia tanto na primeira como na segunda oportunidade

Segunda oportunidade: Na segunda oportunidade os alumnos serán avaliados do seguinte xeito: 60% exame escrito, 20% exame oral e 20% traballos de avaliación continua dos temas do curso. Se os alumnos superaron algunha destas partes, ben sexa o exame escrito, os traballos do curso ou a parte oral na primeira oportunidade, as súas notas manteranse na segunda oportunidade. 

Os estudantes deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que non obtivesen unha cualificación de aprobado ou aos que non se presentaron. 

Isto é válido  para as dúas oportunidades correspondentes ao presente curso académico.

Só se obterá a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia. 

 No caso da convocatoria adiantada, os estudantes deben realizar un exame escrito (60%) e unha proba oral (40%).

Honradez académica

Lembrase ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no exame final está totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido quedará automaticamente suspenso, independentemente da nota do exame e outras probas. Calquera falta de honradez académica (plaxio, copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo co establecido no artigo 14 das "Normas de avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario”.

Atención á diversidade

A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos dispoñíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuadrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo no seguinte enderezo electrónico: sarah.moss@udc.es

Regulamento disciplinar do estudantado da UDC Artigo 11, apartado 4 b)

Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Perspectiva de xénero

-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)

-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.

-Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías