Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
A33 |
Creatividade. |
A35 |
Motivación por calidade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Dominar vocabulario relacioado co ámbito turístico |
A1 A15 A29
|
B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comunicarse por escrito e falando en distintos ámbios profesionais relacioados co turismo |
A1 A6 A13 A15 A16 A29 A33 A35
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Redactar e discursar sobre medios de transporte, itinerarios e destinos
turísticos a públicos diversos. |
A1 A6 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35
|
B1 B3 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Dominar catro clases de verbos frasales - os separables, os inseparables,
os verbos intransitivos e os verbos intransitivos. |
A15 A29 A35
|
B1 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Explicar procedementos a unha variedade de públicos a través de textos
escritos e falados. |
A1 A6 A13
|
B1 B3 B4
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Itinerarios |
Información de viaxes (o folleto, as voces pasiva e activa, a comunicación oral e por escrito). |
O transporte aéreo |
Procedementos: saidas, chegadas, tripulación de voo, tripulación de cabina, tripulación de terra, etc.) |
Verbos frasais |
Estúdanse catro tipos importantes: separables, inseparables, transitivos e intransitivos. |
Recursos Humanos |
Estudo do léxico relacionado con Recursos Humanos, aprender a escribir unha carta de presentación e un CV en inglés, realizar e participar en entrevistas de traballo. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A6 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
20 |
22 |
Proba oral |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
2 |
7 |
9 |
Obradoiro |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
12 |
85 |
97 |
Lecturas |
A1 A13 A15 A16 A24 A33 A35 B1 B3 B4 B6 C2 C4 C7 |
0 |
19 |
19 |
Análise de fontes documentais |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
1 |
1 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Proba que se realizará ó final do cuadrimestre para avaliar os constidos estudados (a expresión escrita, a comprensión lectora e os seus coñecementos gramaticais e campos semánticos específicos do sector turístico). |
Proba oral |
As probas orais basearanse nos contidos do curso (entrevista de traballo, lectura de artigos, actividades en grupo). |
Obradoiro |
Realizaranse traballos prácticos con material proporcionado que o alumnado recibirá con antelación para a aprendizaxe da redacción de cartas de presentación, CV e prácticas dos roles entrevistado/entrevistador para entrevistas de traballo. |
Lecturas |
Lectura de artigos relacionados con temas turísticos do curso para discusión e debate na clase. Algunhas destas lecturas serán correxidas durante as sesións en Teams. |
Análise de fontes documentais |
Exercicios con material audiovisual ou de audio. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Análise de fontes documentais |
Obradoiro |
Proba oral |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
As actividades realizadas ó longo do curso precisan de atención personalizada. Os alumnos poderán contactar coa profesora persoalmente durante as horas de titoría ou ben a través do correo electrónico (tamén Moodle ou Teams) tras as instruccións relativas a disponibilidade horaria da semana.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
As tarefas enviadas para a evaluación continua serán a combinación de calquera das que se relacionan máis abaixo:
Lecturas comprensivas, redaccións de temas do curso (p. ex. a planificación e reserva de viaxes), traduccións e descripcións.
|
20 |
Proba oral |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
O examen oral constará de duas partes:
Parte 1: entrevista de traballo (10%)
Parte 2: presentación oral dun dos temas vistos no curso(10%) |
20 |
Proba obxectiva |
A1 A6 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A proba escrita consistirá nunha proba de revisión dos contidos globais da materia ó
final do cuadrimestre. Será unha proba presencial que representa o 60% da nota final.
Os contidos da proba poden abarcan exercicios de distinta natureza (traducción,
preguntas cortas ou tipo test, exercicios de completar) e contidos poden ser tanto de
gramática como vocabulario especializado, lectura comprensiva ou redacción |
60 |
|
Observacións avaliación |
Todos
os/as estudantes deberán participar obrigatoria e activamente nas clases
presenciais, xa que se conciben como un recurso co que fomentar a súa
implicación na adquisición e asimilación dos contidos. 1ª
OPORTUNIDADE Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas e cada unha das seccións de
avaliación (proba obxectiva, obradoiro e as dúas seccións da proba oral)
para superar a asignatura tanto na primeira como na segunda oportunidade. DISPENSA
ACADÉMICA O/A alumno/a
que teña dispensa académica recoñecida será evaluado/a seguindo as mesmas
indicaciones que figuran no apartado da primeira oportunidade. O/A alumno/a
terá que poñerse en contacto co/coa profesor/a tan pronto como teña concedida a
dispensa. 2ª OPORTUNIDADE Na segunda
oportunidade os alumnos serán avaliados do seguinte xeito: 60%
exame escrito, 20% exame oral e 20% traballos de evaluación continua dos
temas do curso. Se os alumnos superaron algunha destas partes, ben sexa o
exame escrito, os traballos do curso ou a parte oral na primeira
oportunidade, as súas notas manteranse na segunda oportunidade. Os estudantes deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que non obtivesen unha cualificación de aprobado ou aos que non se presentaron. Isto é válido SÓ para as dúas oportunidades correspondentes ao presente curso académico. Os/As
alumnos da oportunidade adiantada terán que realizar un exame escrito
(60%) e unha proba oral (40%).
Calificación
de NON PRESENTADO/A
Só se obterá a
cualificación de NON PRESENTADO/A se non se participou en
ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia.
Implicacións
da fraude académica na realización das probas ou actividades de avaliación:
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez
comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria
en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a
estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria
correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na
primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa
cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
Atención á
diversidade: A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas
encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de
aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar,
nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuadrimestre
académico, cos servizos dispoñíbeis na UDC, coa Unidade de Atención á
Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/);
no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo.
Perspectiva de Xénero:
Segundo se recolle nas distintas normativasde
aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectivade
xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografíade
autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos
ealumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes
sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores
de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por
razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). http://www.englishclub.com/english-for-work/airline.htm. .
(). http://www.eslflow.com/Tourismlessons.html..
(). Airport Procedures. https://www.extravelmoney.com/blog/airport-procedures-step-by-step/.
Alcaraz Varó, Enrique et al. (2000). Diccionario de términos de turismo y de ocio. Inglés-Español, Spanish-English.. Ariel
Harding, Keith (2009). Going International. Oxford University Press
Duckworth, Michael (1998). Going international. English for tourism (Worksbook). Oxford University Press
(). http://englishfortourismstudies.blogspot.com/..
(). http://grammar.ccc.commnet.edu/grammar/. .
(). http://topics.blogs.nytimes.com/author/philip-b-corbett/.
(). http://www.businesstraveller.com/loyalty/.
(). http://www.seatalk.info/..
(2003). New Oxford Dictionary of English. Oxford University Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno: Inglés/662G01006d |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028d |
|
Observacións |
Os estudantes
DEBEN aprobar (50%) todas e cada unha das seccións de avaliación (proba
obxectiva, obradoiro e as dúas seccións da proba oral) para superar a materia
tanto na primeira como na segunda oportunidade
Segunda
oportunidade: Na segunda oportunidade os alumnos serán avaliados do seguinte
xeito: 60% exame escrito, 20% exame oral e 20% traballos de avaliación continua
dos temas do curso. Se os alumnos superaron algunha destas partes, ben sexa o
exame escrito, os traballos do curso ou a parte oral na primeira oportunidade,
as súas notas manteranse na segunda oportunidade.
Os estudantes
deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que non obtivesen unha
cualificación de aprobado ou aos que non se presentaron.
Isto é
válido SÓ para as dúas oportunidades correspondentes ao
presente curso académico.
Só se obterá a cualificación de NON PRESENTADO se
non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a
avaliación da materia.
No caso
da convocatoria adiantada, os estudantes deben realizar un exame
escrito (60%) e unha proba oral (40%). Honradez académica
Lembrase ao
alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no exame final está
totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido
quedará automaticamente suspenso, independentemente da nota do exame e outras
probas. Calquera falta de honradez académica (plaxio, copiar en exames, etc.)
penalizarase de acordo co establecido no artigo 14 das "Normas de
avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dos estudos de grao e
mestrado universitario”. Atención á
diversidade
A materia
poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas
encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de
aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar
cos servizos dispoñíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados
de maneira previa a cada cuadrimestre académico, coa Unidade de Atención á
Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/);
no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo no seguinte enderezo
electrónico: sarah.moss@udc.es Regulamento
disciplinar do estudantado da UDC Artigo 11, apartado 4 b)
Cualificación
de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da
materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con
“suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico,
tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade
como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa
cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. Perspectiva de
xénero
-Segundo se
recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia
universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia
(usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos
sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)
-Traballarase
para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na
contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
-Deberanse
detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións
e medidas para corrixilas. |
|