Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Primeiro Idioma Moderno II: Inglés Código 662G01028d
Titulación
Grao en Turismo (a distancia)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
sarah.moss@udc.es
Profesorado
Moss , Sarah Louise
Praga , Martín Jorge
Correo electrónico
sarah.moss@udc.es
m.praga@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia está deseñado para proporcionar aos estudantes a terminoloxía e as habilidades lingüísticas necesarias para traballar en inglés na industria turística, centrada principalmente no sector hoteleiro.

Inscríbese no marco do inglés para fins específicos ao nivel C1 do Marco Común Europeo de Referencia para as linguas ( MCER).

Competencias do título
Código Competencias do título
A1 Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica.
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A16 Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira.
A29 Traballar en medios socioculturais diferentes.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Empregar a linguaxe especializada do turismo, facendo especial fincapé na hostalería. A1
A6
A13
A15
A16
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Presentar información e expresa opinións oralmente. A1
A6
A13
A15
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2
Manexar e empregar estruturas gramaticais e formas e tempos verbais para asegurar unha comunicación correcta, comprensible e apto para unha contorna profesional. A13
A15
B1
B4
B6
C2
C3
Ler, comprender e usar o inglés académico. A1
A13
A15
A16
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
Ler, comprender, resumir e responder preguntas de forma oral e por escrito sobre textos auténticos e complexos relacionados coa industria do turismo. A1
A6
A13
A15
A16
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
Distinguir e usar rexistros formais e informais. A1
A6
A13
A15
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C4
C5
C6
C7
Producir comunicacións relacionadas co mundo dos negocios e do turismo dun nivel aceptable no mundo laboral. A1
A13
A15
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2

Contidos
Temas Subtemas
Hotel branding Types of hotels: descriptions, locations, facilities and services, etc.
Current and future hotel trends-

Use of English: Review of common errors (grammar, syntax, spelling etc.)

Intonation
Effective business communications in the hotel and tourism industry Customer service and guest satisfaction: responding to comments and complaints.
Written internal and external communications:
business plans and reports, stakeholder relations, customer relations.
1. Layout
2. Informal and formal language
3. Structure and organisation.
4. Communicative impact
Running a tourism business 1. Discussion of previous/future work experiences and/or internships.
2. Organising a hotel - talking about departments, employees, renovation, etc.
4. Discussion of workplace situations and work ethics issues.
Language skills: speaking, reading and listening.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Lecturas A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 0 20 20
Debate virtual A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 3 10 13
Seminario A1 A6 A13 A15 A16 A29 B1 B2 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 9 85 94
Proba mixta A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 2 20 22
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas Exercicios de comprensión de lectura oral e escrita de materiais turísticos auténticos e complexos baseados na comprensión e terminoloxía, síntese e paráfrasis.
Debate virtual Foros (Campus Virtual), chats e reunións a través de Microsoft Teams.
Seminario Clases teóricas e exercicios prácticos
Proba mixta Tarefas escritas
Exame final

Atención personalizada
Metodoloxías
Debate virtual
Descrición
Dada a natureza deste curso non presencial, é fundamental que os/as estudantes consulten co/a profesor/a calquera dúbida relacionada co contido e dinámica da materia. Anímase aos estudantes para expor estas cuestións durante as sesións semanais. Tamén poden utilizar medios electrónicos como o correo electrónico, o foro do Campus Virtual e Microsoft Teams.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta A1 A6 A13 A15 B4 B6 B7 C2 C3 C7 Proba escrita consistente en calquera combinación das seguintes tarefas: textos para a comprensión lectora; resumos, redaccións; exercicios de uso do inglés e da materia impartida nas aulas. 60
Seminario A1 A6 A13 A15 A16 A29 B1 B2 B6 B7 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 Tarefas escritas para a avaliación continúa. 20
Debate virtual A1 A6 A13 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C7 Os alumnos participarán en varios debates / foros. Avaliarase a súa capacidade de expresión según o nivel establecido para esta materia, debendo demostrar unha adecuada corrección gramatical sintáctica, pronuncia/entonación e uso da correcta terminoloxía.
20
 
Observacións avaliación

Todos os/as estudantes deberán participar obrigatoria e activamente nas actividades, xa que se conciben como unrecurso co que fomentar a súa implicación na adquisición e asimilación doscontidos .

1ª OPORTUNIDADE

Os/as estudantes DEBEN aprobar (50%) cada unha das seccións de avaliación (proba mixta, obradoiro, e discusión virtual) para superar a materia tanto na primeira como na segunda oportunidade. En caso de non superarse algunha das partes da avaliación, e aínda que a suma final das partes sexa maior de 5, a cualificación final da materia non será en ningún caso superior a un 4,5 sobre 10.

DISPENSA ACADÉMICA

Os/as estudantes que teñan dispensa académica recoñecida será evaluado seguindo as mesmas indicaciones que figuran no apartado da primeira oportunidade. Os/as estudantes terán que poñerse en contacto co/coa profesor/a tan pronto como teña concedida a dispensa.

2ª OPORTUNIDADE

O mesmo sistema de avaliación será aplicado na segunda oportunidade que na primeira oportunidade, e os/as estudantes deberán facer de novo aquelas partes da materia na que non obtiveron una califaciación de aprobado ou non se presentaron. No caso do obradoiro, este consistirá nunha tarefa adicional que se incluirá na proba mixta (exame escrito).

Isto será válido SO para as dúas oportunidades correspondentes ao presente ano académico.

Os/as estudantes da oportunidade adiantada terán que realizar un exame escrito (60%) e unha proba oral (40%).

Calificación de NON PRESENTADO/A

Só se obterá a cualificación de NON PRESENTADO/A senon se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia.

Honradez académica/implicación de plaxio

Ao/áalumno/a que incorra en fraude académica aplicaráselle a sanción correspondente  recollida no regulamento disciplinar do estudantado da UDC (art. 11, apartado4. b)).

Regulamento disciplinar do estudantado da UDC(Artigo 11, apartado 4 b)

Cualificación de suspenso na convocatoria na que se cometa a falta de respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta prodúcese na primeira oportunidade como na segunda. Para isto procederase a modificar a súa cualificación na acta da primeira oportunidade,  se fóse necesario.

Atención á diversidade

A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física,visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental).De ser o caso, deberán contactar cos servizos dispoñíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuadrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade ( https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/ ); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Turismo, dentro do periodo estipulada para cada sesión.

Perspectiva de xénero

Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores derespecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.


Fontes de información
Bibliografía básica M McCarthy (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge
P. Emmerson (2002). Business Grammar Builder. Macmillan
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Upper Intermediate. Pearson
H. Mol (2008). English for Tourism and Hospitality in Higher Education Studies. Reading: Garnet
C. Talcott (2007). Target Score. Cambridge Professional English. Cambridge
R Walker (2009). Tourism 3. Oxford English for Careers. Oxford University Press

Proporcionarase fontes bibliográficas adicionais ao longo do cuadrimestre.

Bibliografía complementaria M. Hewings (2005). Advanced Grammar in Use. Cambridge
P. Leggott (2010). LCCI English for Business Testbuilder. Macmillan
M. Vaughan-Rees (2002). Test your Pronunciation. London: Penguin English Publications
A. Rowe (2002). Travel and Tourism. Cambridge International Examinations. Cambridge

Proporcionarase fontes bibliográficas adicionais ao longo do cuadrimestre. 


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Idioma Moderno: Inglés/662G01006d

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Os estudantes deben lembrar que esta materia está enfocada ao ensino do inglés con fines específicos e, polo tanto, NON é un curso xeral de inglés.

Así mesmo, os estudantes deben ter en conta que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo. 



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías