Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A4 |
Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas. |
A5 |
Converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
A8 |
Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación. |
A14 |
Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. |
A18 |
Identificar e xestionar espazos e destinos turísticos. |
A19 |
Xestionar o territorio turístico de acordo cos principios de sustentabilidade. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A25 |
Comprender un plan público e as oportunidades que se derivan para o sector privado. |
A27 |
Comprender o funcionamento dos destinos, estruturas turísticas e os seus sectores empresariais no ámbito mundial. |
A28 |
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación. |
A32 |
Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. |
A33 |
Creatividade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas |
A4 A5 A8 A14 A18 A19 A24 A25 A27 A28 A32 A33
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A18 A19 A23 A25 A27 A28 A29 A32 A33 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender un plan público e as oportunidades que se derivan para o sector privado. |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A18 A19 A23 A25 A27 A28 A29 A32 A33 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A18 A19 A23 A25 A27 A28 A29 A32 A33 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A18 A19 A23 A25 A27 A28 A29 A32 A33 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Creatividade |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A18 A19 A23 A25 A27 A28 A29 A32 A33 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introducción |
Política Turística
Xestión pública |
A administración turística: Funcions e competencias |
Precedentes
Administración europea
Administración central
Administración autonómica
Administración local |
Planificación turística |
Conceptos fundamentais
Plans de desenvolvemento turístico
Estudo de casos |
Instrumentos de xestión |
Instrumentos de xestión
Entes de xestión |
Modelos |
Estudo comparativo.
|
Lexislación |
Ámbitos competeciais |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A35 A34 A33 A33 A32 A32 A29 A28 A28 A27 A27 A25 A25 A24 A23 A19 A19 A18 A18 A14 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A8 A7 A5 A5 A4 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
42 |
42 |
Objective test |
A35 A34 A33 A32 A29 A28 A27 A25 A23 A19 A18 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2.5 |
32.5 |
35 |
Oral presentation |
A35 A34 A33 A32 A29 A28 A27 A25 A23 A19 A18 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
3 |
35 |
38 |
Guest lecture / keynote speech |
A35 A34 A33 A32 A29 A28 A27 A25 A23 A19 A18 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
7 |
20 |
27 |
|
Personalized attention |
|
8 |
0 |
8 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Ao longo do curso o/a alumno/a terá que realizar un traballo sobre un destino onde se analizará a realidade xeográfica e turística do mesmo. Farase un seguimento e control do traballo tutelado. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa |
Oral presentation |
O/a alumno/a deberá realizar presentacións de traballos, debates ou presentar relatores de forma oral |
Guest lecture / keynote speech |
O profesor exporá os conceptos teórico-prácticos contidos no programa da materia realizando preguntas para favorecer a intervención dos/as alumnos/as. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos/as estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos/as estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino básase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos/as estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
No caso de dúbidas, realizaranse titorías online. Todos os traballos, estudos de casos e lecturas supoñen un control e seguimento que se traballa no foro e nas titorías online. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
A35 A34 A33 A32 A29 A28 A27 A25 A23 A19 A18 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
O/a alumno/a deberá realizar presentacións de traballos, debates ou presentar relatores de forma oral |
20 |
Objective test |
A35 A34 A33 A32 A29 A28 A27 A25 A23 A19 A18 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A fin do curso farase unha proba obxectiva na que se recollerñán os conceptos teóricos explicados durante o curso |
60 |
Supervised projects |
A35 A34 A33 A33 A32 A32 A29 A28 A28 A27 A27 A25 A25 A24 A23 A19 A19 A18 A18 A14 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A8 A7 A5 A5 A4 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Ao largo do curso o/a alumno/a deberá realizar un traballo sobre un destino donde se analizará a realidade xeográfica e turística do mismo. Farase seguimento e control do traballo tutelado. |
20 |
|
Assessment comments |
Para os alumnos con matrícula ordinaria as porcentaxes serán
de 60% para a proba obxectiva e de 40% para a presentación oral e ás lecturas. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia, concedida oficialmente pola UDC
segundo a súa normativa, poderá facer os traballos obrigatorios non
presenciais, e facelos chegar ao profesor para á súa avaliación. Neste caso, o
exame, que será específico para estes alumnos, terá un valor do 80% da
cualificación, sempre que obtivesen un mínimo de 5 sobre 10 na parte práctica. En todos os casos, para que as porcentaxes entren en
funcionamento é necesario obter polo menos un cinco (5) en cada unha das
partes. No caso de suspender unha delas a materia quedará suspensa e indicarase
como cualificación final a obtida na parte que non fose aprobada, xa sexa
Avaliación Continua ou Proba Obxectiva. No caso de producirse a entrega de
traballos, pero non acudir á realización da proba obxectiva, a cualificación
será de Non Presentado. A avaliación será igual na primeira e na segunda
oportunidade En caso de convocarse a oportunidade adiantada, a proba
obxectiva suporá o 100% da cualificación Perspectiva de Xénero: Segundo se recolle nas
distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar
a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista,
utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a
intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e
modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para
modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar
situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas
para corrixilas. A materia poderá ser adaptada ao estudantado que
precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física,
visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental).
De ser o caso, deberán contactar cos servizos dispoñíbeis na UDC/no Centro: nos
prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuadrimestre académico,
coa Unidade de Atención á Diversidade
(https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa titora ADI
da Facultade de Turismo. Implicacións da fraude académica na realización das probas
ou actividades de avaliación: a realización fraudulenta das probas ou
actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a
cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto
da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso”
(nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a
comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para
isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira
oportunidade, se fose necesario.
|
Sources of information |
Basic
|
VERA REBOLLO, J. F.; LÓPEZ PALOMEQUE, F.; MARCHENA, M. y ANTÓN, S ((2011)). Análisis territorial del turismo y planificación de destinos turísticos.. Valencia, Tirant lo Blanch.
Mirabell Izard, Oriol (2010). Gestión pública del turismo. UOC
CANDELA, F. (2017). Municipio, Turismo y sostenibilidad. Ed. Andavira
Planificación territorial del turismo (2005). Planificación territorial del turismo. UOC |
|
Complementary
|
Bayón Mariné, F. y Rojo Martín I. ((2004):). Operaciones y Procesos de Producción en el Sector Turístic. Síntesis
Vera, fernando (coord.) (1997). Análisis territorial del turismo. Editorial Ariel
Vogeler Ruiz, C. y Hernández Armand, E. ((2003):). Estructura y Organización del Mercado Turístico.. Editorial Centro de estudios Ramín Areces
Velasco González, M. ((2005):). La Política Turística. . Editorial: Tirant Lo Blanc. Valencia
Bouazza Ariño, Omar (2006). Ordenacion del territorio y turismo. Atelier (Barcelona)
Montaner Montejano, J. ((2002):). Política y Relaciones Turísticas Internacionales.. Editorial Ariel. Barcelona |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Introduction to Law/662G01003 | Regional Tourism Resources/662G01018 | Tourism Research Methods and Techniques/662G01024 | Heritage Management for Tourism/662G01025 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Introduction to Law/662G01003 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|