Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Dirixir a demolición dunha obra ben na súa totalidade ou parcialmente, con ou sin aproveitamento dos materiais. |
|
|
|
Dirixir a demolición dunha obra ben na súa totalidade ou parcialmente, con ou sin aproveitamento dos materiais. |
|
|
|
Xestionar os residuos de construcción e demolición que aparecen nunha obra. |
|
|
|
Coñecer as actuacións necesarias para a remediación dun chan. |
|
|
|
Xestionar os residuos de construcción e demolición que aparecen nunha obra. |
|
|
|
Coñecer as actuacións necesarias para a remediación dun chan. |
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1.- Demolición selectiva. |
1.1 Concepto e exemplos.
1.2 Actuacions previas.
1.3 Secuencia dos traballos.
1.4 Máquinas e sistemas.
1.5 Demolicións parciais e demolicións totais.
1.6 Aproveitamento de materiais.
1.7 Boas prácticas. |
2.- Xestión de residuos. |
2.1 Concepto de RCD.
2.2 Lexislación e normativa.
2.3 Axentes e responsabilidades.
2.4 Plataformas de traballo. Xunta de Galicia.
2.5 Plantas de tratamento.
2.6 Residuos perigosos. |
3.- Chans Contaminados. |
3.1 Estructura dun chan. Comportamento da auga.
3.2 Lexislación.
3.3 Tipos de contaminación.
3.4 Remediación de chans.
3.5 Casos representativos.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
|
9 |
45 |
54 |
Oral presentation |
|
1 |
4 |
5 |
Guest lecture / keynote speech |
|
8 |
8 |
16 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Pretendese que o alumno se familiarice coa vida profesional, na que ten que manexar información de diversa índole. Incentivarase o rigor das fontes, o contraste das mesmas e a adecuación o caso concreto. Os alumnos agruparánse en función dos temas que o profesor propoña. O número de alumnos por grupo dependerá do tema de estudio, pudendose dividir o grupo inicial si fose preciso, en un o máis subgrupos.
Valorarase cómo atopar a información e os recursos que dispoñen: DIALNET, SCOPUS,..., así como, a presentación das diversas fontes e autores (ISO 690, etc).
Os alumnos serán asistidos polo profesor, tanto para sua preparación como a posterior exposición.
|
Oral presentation |
O longo do Curso os alumnos farán e presentarán os traballos realizados en grupo frente os compañeiros. Pretendese que o alumno se familiarice coa utilización dos soportes audiovisuales para a presentación dos traballos, a exposición en público de un tema de estudo e o posterior debate sobre o mesmo.
Cada grupo entregará o traballo en soporte informático e en papel. A presentación entregarase en soporte informático.
Cada traballo irá acompañado de un resumen dos contidos e dun resumen da presentación (na que tamén se indicará cales son os conceptos clave que se pretenderon transmitir a o resto dos compañeiros).
|
Guest lecture / keynote speech |
Na primeira parte da clase, o profesor expondrá na aula os contidos do tema de estudio. O profesor podrá deixar en MOODLE e en reprografía a información complementaria ou indicar onde a pode atopar. Tamén, se pretende durante o Curso, contar coa colaboración de expertos profesionais externos, que con carácter puntual e nos temas da súa expecialidade, acerquen o estudante a vida profesional.
Na segunda parte da clase, propondrase a realización dun debate sobre un tema de interese proposto polo profesor. Fomentarase o espíritu crítico e a participación de todos os alumnos |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
Oral presentation |
|
Description |
Para a elaboración e presentación dos traballos por grupos de alumnos, contarán coa colaboración do profesor para o seu desenvolvemento e para a resolución das dudas que poideran xurdír durante todo o proceso.
O alumno dispondrá do horario de tutorías para a consulta das dudas que surxan tanto da asignatura como da redacción e exposición dos traballos.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
|
Se valorará a selección realizada das fontes de información, a xerarquización, o contraste realizado e a capacidade de acercamiento o enfoque sobre o tema, síntesis, conclusións e da presentación entregada en Power Point. |
100 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
(). .
GERD (2010). Control de Residuos de Construcción y Demolición.. GERD. Madrid.
COAATIE Madrid (2010). Gestión de Residuos de Construcción y Demolición. COAATIE. Madrid
De Santos, D. (2010). Gestión de Residuos en las Obras de Construcción y Demolición.. Tornapunta Editores
SIRGA (). http://sirga.medioambiente.xunta.es..
Fueyo Editores (2003). Manual de Demoliciones, Reciclaje y Manipulación de Materiales.. Fueyo Editores
Sagrera, J.M. (2000). Plan de Gestión de Residuos de Construcción y Demolición.. ITEC. Cataluña. |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Environmental management systems/670526001 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|