Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A31 |
Redactar, analizar, controlar, xestionar e desenvolver proxectos técnicos. |
A44 |
A1.1 Ability to read and create plans and drawings, carry out data collection, draft site plans and conduct as-built surveys of completed sections of the work. |
A45 |
A1.2 Understanding of architectural infographics and construction mapping methods and techniques. |
A54 |
A2.8 Ability to participate in renovation work on buildings and restoration and conservation work on built heritage. |
A75 |
A6.2 Ability to draft technical plans for work and building that do not require architectural plans, and for demolition and decoration works. |
A78 |
A6.5 Ability to analyse, design and implement solutions to create universal access to buildings and their external environment. |
B3 |
Capacidade para a procura, análise, selección, utilización e xestión da información. |
B4 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
B22 |
Sensibilidade cara a temas de seguridade laboral, accesibilidade, sustentabilidade e medioambiente. |
B30 |
Sensibilidade cara a temas relacionados coa protección, conservación e posta en valor do patrimonio cultural e arquitectónico. |
B31 |
B1 Students will demonstrate knowledge and understanding of subjects that build upon the foundation of a general secondary education using advanced textbooks and ideas and analyses from the cutting edge of their field. |
B32 |
B2 Students will be able to use their knowledge professionally and will possess the skills required to formulate and defend arguments and solve problems within their area of study. |
B33 |
B3 Students will have the ability to gather and interpret relevant data (especially within their field of study) in order to make decisions and reflect on social, scientific and ethical matters. |
B34 |
B4 Students will be able to communicate information, ideas, problems and solutions to specialist and non-specialist audiences alike. |
B35 |
B5 Students will develop the learning skills and autonomy they need to continue their studies at postgraduate level. |
C1 |
Adequate oral and written expression in the official languages. |
C3 |
Using ICT in working contexts and lifelong learning. |
C4 |
Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective. |
C5 |
Understanding the importance of entrepreneurial culture and the useful means for enterprising people. |
C6 |
Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. |
C7 |
Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
C9 |
Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Redactar, analizar, controlar, xestionar e desenvolver proxectos técnicos, no ámbito do deseño de interiores:
Estudo dos antecedentes e necesidade de definición e delimitación do problema de deseño a resolver.
Coñecementos relacionados coa recollida de datos e organización da información previa.
Capacidade para establecer un proceso metodolóxico no proceso de deseño de interiores e a súa sistematización.
Coñecemento dos elementos básicos do deseño.
Capacidade para desenvolver solucións de deseño de interiores, analizalas e escoller as máis adecuadas.
Coñecementos teóricos e prácticos necesarios no deseño de instalacións interiores específicas: hoteis, vestiario, oficinas, etc.
Dominio da aplicación da linguaxe gráfica como base na creación do deseño e a súa utilización durante o seu desenvolvemento e transmisión a terceiros.
Organización da documentación gráfica e escrita dun proxecto de interiorismo ou rehabilitación.
Coñecementos en restauración e rehabilitación de edificios.
Capacidade de transmisión das solucións.
Coñecemento dos elementos básicos do deseño.
Capacidade para desenvolver solucións de deseño de interiores, analizalas e escoller as máis adecuadas.
Coñecementos teóricos e prácticos necesarios no deseño de instalacións interiores específicas: hoteis, vestiario, oficinas, etc.
Dominio da aplicación da linguaxe gráfica como base na creación do deseño e a súa utilización durante o seu desenvolvemento e transmisión a terceiros.
Organización da documentación gráfica e escrita dun proxecto de interiorismo ou rehabilitación.
Coñecementos en restauración e rehabilitación de edificios.
Capacidade de transmisión das solucións.
|
A31 A44 A54 A75 A78
|
B31 B32 B33 B34 B35
|
C1 C5 C6 C7 C9
|
Capacidade para a procura, análise, selección, utilización e xestión da información. |
|
B3
|
|
Sensibilidade cara a temas de seguridade laboral, accesibilidade, sustentabilidade e medioambiente. |
|
B22
|
|
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
A45
|
B4
|
|
Sensibilidade cara a temas relacionados coa protección, conservación e posta en valor do patrimonio cultural e arquitectónico. |
|
B30
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
INTRODUCCION |
Desenvolvemento do curso: duración e asistencia. Clases teóricas, conferencias e prácticas previstas. Material necesario, formato e presentación dos traballos. Traballo a realizar dentro e fóra do horario presencial. Criterios de avaliación. |
DISEÑO: DEFINICION Y CLASIFICACION |
Definición de deseño, diferentes significados. Procesos iniciais. Definición de concepto ou idea. Compromisos de deseño.
Deseño industrial. Deseño gráfico. Deseño do contorno habitable. Definicións e diferenzas nos seus respectivos procesos.
|
DISEÑO DE INTERIORES |
A súa necesidade. Adaptación do home ao medio e viceversa. O deseño de interiores como profesión especializada no hábitat humano.
O último elo no proceso de transformación do espazo arquitectónico. O deseño de interiores como proxecto do entorno habitable máis próximo ao home.
Definición. Niveles de medio habitable: manual, mobiliario, residencial, urbano, natural. Espazos de apropiación persoal e apropiación social.
Relación entre a persoa e as ferramentas e espazos que ocupa. Coñecemento da figura humana: medidas, capacidades e operatividade da mesma. Nocións de ergonomía. |
ELEMENTOS DEL DISEÑO |
Compoñentes de cada elemento: estrutura, forma e función. Forma e figura. Definicións, necesidades e prioridades do proxecto.
Actividade multidisciplinar. Necesidade de coñecemento: estético-compositivo, técnico, funcional, social, económico e xurídico. Ámbito de aplicación e incidencia no proceso de deseño.
Elementos conceptuais: punto, recta, plano e volume. Elementos visuais: forma, tamaño, cor e textura. Elementos de relación: posición, dirección, espazo, gravidade. |
GRAFISMO EN EL DISEÑO |
Dominio da linguaxe gráfica como base para a creación do deseño. Diferenzas con outras linguas. O seu uso no proceso de deseño. Características e usos máis axeitados dos distintos sistemas de representación nas distintas fases dos mesmos. |
METODOLOGIA DEL DISEÑO |
Necesidade de establecer un proceso metodolóxico. Economía dos medios. Compromiso coa sociedade. Complexidade de necesidades.
Información previa e recollida de datos: fontes directas e complementarias. Organización e análise da información: datos obxectivos e subxectivos. Síntese: elaboración dun programa.
Definición do problema. Análise do problema. Desenvolvemento de solucións alternativas. Elección da solución. Desenvolvemento de solucións. |
CONTENIDOS DEL PROYECTO DE INTERIORES |
Proxectos de deseño de interiores. Compoñentes: elementos documentais e gráficos. Organización da documentación gráfica e escrita. Normalización e presentación.
Lembranzas. Normativa obrigatoria. Especificacións do contrato. Prezos unitarios, descompostos e medidas. Orzamento.
|
PROYECTOS DE ACTIVIDADES ESPECIFICAS |
Proxectos específicos de locais para determinadas actividades: Coñecementos teóricos e prácticos específicos dos mesmos. |
INTRODUCCION A LA JARDINERIA Y EL PAISAJISMO |
Xardinería e paisaxismo. introdución neste campo, mediante a entrega de bibliografía, para quen desexen afondar nel. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Student portfolio |
A44 B4 C3 |
6 |
0 |
6 |
Laboratory practice |
A31 A78 B3 B31 B32 B33 B34 B35 C1 C3 C9 |
32.5 |
0 |
32.5 |
Guest lecture / keynote speech |
A31 |
10 |
0 |
10 |
Problem solving |
B3 |
4 |
0 |
4 |
Supervised projects |
A31 A45 A54 A75 B4 B22 B30 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
18 |
0 |
18 |
Document analysis |
B3 |
0 |
40 |
40 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Student portfolio |
Na carpeta ou arquivo do alumno clasificaranse os seus traballos prácticos: Exercicios de deseño de interiores formulados durante o curso. Habitualmente haberá sesións persoais, titorías personalizadas, con cada unha delas para a súa autoavaliación e comentarios do profesor sobre o seu progreso. |
Laboratory practice |
Parte dos exercicios de deseño propostos resolveranse presencialmente, coa correspondente discusión e corrección sobre eles. |
Guest lecture / keynote speech |
Semanalmente, antes ou ao mesmo tempo que se expoñan os exercicios prácticos, farase unha exposición ou explicación oral e nun encerado de contidos por parte dun profesor, que tratará os temas que aborda a práctica. |
Problem solving |
Na parte de exercicios que se resolvan na clase daranse solucións aos problemas plantexados polo alumnado no desenvolvemento dos exercicios. |
Supervised projects |
Parte dos exercicios de deseño propostos resolveranse en horario non presencial, coa correspondente discusión e corrección sobre eles no horario presencial. |
Document analysis |
Utilización da bibliografía correspondente, básica e complementaria, facilitada. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Student portfolio |
|
Description |
In the folder or archivador of the student iran classifying his practical works: Exercises of design of interiors posed during the course. Regularly they will have personal sessions, tutorias personalised, with each one for realisations of autoevaluación and comments of the professor on his progress.
The "Alumnado with recognition of dedication part time and dispenses academician of exemption of assistance", will have to put in knowledge of the corresponding professor, said circumstance, to be able to concretise the development of this activity as it consider more suitable.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A31 A78 B3 B31 B32 B33 B34 B35 C1 C3 C9 |
Parte dos exercicios de deseño propostos resolveranse presencialmente, coa correspondente discusión e corrección sobre eles. |
51 |
Guest lecture / keynote speech |
A31 |
Semanalmente, antes ou ao mesmo tempo que se expoñan os exercicios prácticos, farase unha exposición ou explicación oral e nun encerado de contidos por parte dun profesor, que tratará os temas que aborda a práctica. |
2 |
Problem solving |
B3 |
Na parte de exercicios que se resolvan na clase daranse solucións aos problemas plantexados polo alumnado no desenvolvemento dos exercicios. |
13 |
Supervised projects |
A31 A45 A54 A75 B4 B22 B30 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Parte dos exercicios de deseño propostos resolveranse en horario non presencial, coa correspondente discusión e corrección sobre eles no horario presencial. |
30 |
Document analysis |
B3 |
Utilización da bibliografía correspondente, básica e complementaria, facilitada. |
2 |
Student portfolio |
A44 B4 C3 |
Na carpeta ou arquivo do alumno clasificaranse os seus traballos prácticos: Exercicios de deseño de interiores formulados durante o curso. Habitualmente haberá sesións persoais, titorías personalizadas, con cada unha delas para a súa autoavaliación e comentarios do profesor sobre o seu progreso. |
2 |
|
Assessment comments |
<p>-</p>
|
Sources of information |
Basic
|
Francis D.K. Ching (). Arquitectura: forma, espacio y orden..
Ernst Neufert (). Arte de proyectar en arquitectura..
Francisco de Gracia (). Construir en lo construido: La arquitectura como modificación..
Francis D.K. Ching y Steven P. Juroszek (). Dibujo y proyecto..
Bruno Munari. (). Diseño y comunicación visual. Contribución a una metodología didáctica..
Varios autores (). Diversas publicaciones de arquitectura..
Wucius Wong (). Fundamentos del diseño bidimensional y tridimensional..
Paez de Cadaena (). Historia de los estilos en jardinería.
Laurie Michael (). Introducción a la arquitectura del paisaje.
C. Moore (). LaCasa, forma y diseño..
Julius Panero, Martin Zelnik (). Las dimensiones humanas en los espacios interiores.
Jones Christopher. (). Métodos de diseño..
José Luis Mercado Segoviano. (). Teoría general del diseño de interiores..
Bruno Munari (). ¿Cómo nacen los objetos?.. |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Technical Projects II [In extinction] /670G01027 | Architectural Graphic Expression II/670G01117 | Descriptive and Representation Geometry/670G01102 | Digital Graphic Tools for Building/670G01109 | Architectural Graphic Expression I/670G01103 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|