Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Taller 2: Aplicacións de Xestión e Tecnoloxías do Coñecemento en Moda Código 710G03033
Titulación
Grao en Xestión Industrial da Moda
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Coordinación
Lopez Mato, Javier
Correo electrónico
javier.lopezm@udc.es
Profesorado
Lopez Mato, Javier
Correo electrónico
javier.lopezm@udc.es
Web
Descrición xeral Planificación e xestión de proxectos de unidades de información na empresa. Elaboración dun proxecto documental (arquivo de empresa / centro de documentación, vixilancia tecnolóxica e intranet)

Competencias do título
Código Competencias do título
A8 Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc...
A9 Dominar o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, abarcando desde o aprovisionamento ata o proceso produtivo e mais o transporte, con especial incidencia nos procesos principais propios da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, padronaxe, confección etc....
A13 Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil.
A19 Capacidade para a recollida, selección e análise de fluxos de información, integración destes nos sistemas e procesos de xestión da información da empresa, e aplicación á toma de decisións estratéxicas e operativas, sempre desde unha perspectiva ética.
B1 Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
B2 Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
B3 Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
B4 Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
B5 Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
B6 Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares.
B7 Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico).
B8 Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións.
B9 Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C7 Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C9 Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Dotar ao alumnado das ferramentas e metodoloxías necesarias para poñer en marcha unha unidade de negocio ou departamento dunha empresa de moda; ou un novo proxecto de empresa; co denominador común da innovación. O obxectivo é que o alumno estea preparado para aportar os seus coñecementos e habilidades adquiridas para mellorar o proceso/produto de innovación, aportando valor á empresa e ao sector. A8
A9
A13
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C5
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
Obradoiros 1a Sesión: Presentación
2a Sesión: Empresa
3a Sesión: Recursos
4a Sesión: Innovación
5a Sesión: Vixilancia tecnolóxica
6a Sesión: Proxectos
7a Sesión: Análisis
8a Sesión: Metodoloxía
9a Sesión: Financiación
10a Sesión: Modelo de negocio
11a Sesión: Preparación PITCH
12a Sesión: Exposición do PITCH

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Obradoiro A8 A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C5 C7 C8 C9 24 126 150
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Obradoiro • Sesións compostas dunha parte teórica (para introducir conceptos, ferramentas, casos) e práctica (desenvolvemento práctico do aprendido)
• Partindo dun caso de uso (departamento, proxecto, producto) no que podamos aplicar todo o coñecemento adquirido
• Fomentando a actitude, inquietude, participación e traballo de todos os alumnos

Atención personalizada
Metodoloxías
Obradoiro
Descrición
Titorías e consultas vía correo electrónico ou Teams para dúbidas específicas

Presenza do profesor no aula/laboratorio para axudar ó estudante no desenvolvemento da práctica

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro A8 A9 A13 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C3 C5 C7 C8 C9 Valorarase o traballo do alumno e a calidade e completitude das prácticas realizadas 100
 
Observacións avaliación

A asistencia a todas as sesións do obradoiro é obrigatoria. Requirirase un mínimo de asistencia do 90% das horas impartidas. Este requisito será condición necesaria para superala materia.

Na última sesión os alumnos presentarán e defenderán o seu proxecto aos profesores da asignatura e ao resto da clase.


Fontes de información
Bibliografía básica

As fontes bibliográficas se presentarán o longo do curso

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Planificación e Control de Xestión en Empresas de Moda/710G03022

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Xestión da Innovación Industrial en Moda/710G03029

Materias que continúan o temario

Observacións

-Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)

-Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.

-Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías