Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Coñecer e manexar as ferramentas necesarias para a realización, conceptualización e lanzamento de coleccións. |
A13 |
Coñecer o impacto da tecnoloxía nos distintos procesos da industria téxtil. |
A18 |
Coñecer as linguaxes plásticas e visuais no ámbito do deseño da industria da moda, para entender e interpretar as creacións artísticas de prendas de moda. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
B10 |
Capacidade de comprensión da dimensión social e histórico-artística do deseño e a industria da moda, vehículo para a creatividade e a busca de solucións novas e efectivas. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer o fluxo de traballo na creación dun produto fotográfico ou audiovisual. |
A13
|
B1 B3 B5 B8 B10
|
C8
|
Analizar a calidade técnica e estética das mensaxes fotográficas e audiovisuais, situándoos dentro do seu contexto de produción |
A6 A18
|
B2 B4 B7 B9
|
C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A fotografi?a de moda. |
Introducción |
A linguaxe fotogra?fica. |
Composicio?n.
Conceptos ba?sicos da te?cnica fotogra?fica. |
Cámaras e ópticas. |
Tipos de cámaras e e formatos
Enfoque. Apertura, velocidade, sensibilidade, balance de brancos. |
Iluminacio?n |
Tipos de luces e esquemas de iluminacio?n. Cor |
Retoque de imaxe. |
Edición básica. Retoque fino. Finalización e exportación. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A18 B1 B3 B4 B9 C3 |
10 |
40 |
50 |
Obradoiro |
B5 B8 C8 |
11 |
27 |
38 |
Traballos tutelados |
A6 A13 B2 B7 B10 |
21 |
40 |
61 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Traballos tutelados |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Obradoiro |
|
Descrición |
Contará coa supervisión do docente |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A6 A13 B2 B7 B10 |
Entrega de traballos fotográficos |
30 |
Obradoiro |
B5 B8 C8 |
Probas prácticas, de execución de tareas reais e/ou simuladas |
70 |
|
Observacións avaliación |
Segunda oportunidade: os criterios de avaliación anteriores aplicaranse tanto á primeira como á segunda oportunidade e incluirán estudantes Erasmus e de intercambio
Convocatoria anticipada: seguirá as mesmas pautas que a primeira proba de oportunidade
Cualificación de non presentado: para aqueles estudantes que non presentaron ningunha das prácticas obrigatorias
Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia: deberán poñerse en contacto co docente para establecer unha ruta de prácticas ad hoc
Prohíbese o acceso á aula na que se realizan as diferentes probas de avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e / ou o almacenamento de información (teléfonos e outros dispositivos móbiles, teléfonos intelixentes, etc.).
A asistencia a
todas as sesións do obradoiro é obrigatoria. Requirirase un mínimo de
asistencia do 90% das horas impartidas. Este requisito será condición necesaria
para superala materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
O docente facilitará máis infrmación ao longo do curso
Arnheim, R. (1986): El pensamiento visual. Barcelona: Paidós Ibérica. Dondis, D.A. (2008). La sintaxis de la imagen. Introducción al alfabeto visual. Barcelona: Editorial Gustavo Gili, SL. Fontcuberta, J. (2016). La furia de las imágenes: notas sobre la postfotografía. Barcelona: Galaxia Gutenberg. Gatcum Ch. (2012). Light &Shoot. 50 Fotos de Moda. Hermann Blume. Lomba M., Pratts C. y De la Renta, O. (2010): Geografía de la moda española. Madrid: T.F. Editores Mellado, J. M. (2010). Fotografía de alta calidad. Técnica y método. CS5Artual S.L. Ediciones. Sontag, S. (2007). Sobre la fotografía. Madrid: Alfaguara. Villafañe, J. (1985): Introducción a la teoría de la imagen. Madrid: Pirámide. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|