Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Traballo Fin de Grao Código 710G03038
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 12
Idioma
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información
Dereito Público
Economía
Empresa
Humanidades
Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinación
Rodriguez Luaces, Miguel
Correo electrónico
miguel.luaces@udc.es
Profesorado
Alonso Seoane, Maria Jesus
Anido Martinez, Cristina
Blanco Lorenzo, Enrique Manuel
Crespo Pereira, Diego
Crespo Pereira, Verónica
Enriquez Díaz, Joaquín
Escourido Calvo, Manuel
Garcia Allut, Antonio
García Requejo, Zaida
Lezcano González, Mª Elvira
López Salas, Estefanía
Mato Santiso, Vanessa
Muñiz Núñez, Patricia
Peón Pose, David Olegario
Picatoste Novo, José María
Puime Guillén, Félix
Rodriguez Luaces, Miguel
Santos Pita, Manuela del Pilar
Varela Candamio, Laura
Vez Vázquez, Juan Carlos
Correo electrónico
maria.alonso.seoane@udc.es
cristina.anido@udc.es
enrique.blanco@udc.es
diego.crespo@udc.es
veronica.crespo@udc.es
joaquin.enriquez@udc.es
manuel.escourido@udc.es
antonio.allut@udc.es
zaida.garcia@udc.es
m.lezcano@udc.es
estefania.lsalas@udc.es
vanessa.mato@udc.es
patricia.muniz@udc.es
david.peon@udc.es
j.pnovo@udc.es
felix.puime@udc.es
miguel.luaces@udc.es
m.p.santos@udc.es
laura.varela.candamio@udc.es
juan.carlos.vez@udc.es
Web http://https://humanidades.udc.es/estudos/gim
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Ser capaz de aplicar, organizar e reflexionar sobre todos os coñecementos teórico-prácticos adquiridos durante o Grao en Xestión Industrial da Moda arredor dun tema ou problema específico relacionado con esta área de coñecemento. A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
B1
B2
B7
B8
B9
B10
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
Adquirir e aplicar estratexias de traballo e metodoloxías do proceso de investigación. Ser capaz de buscar, xestionar, organizar e interpretar datos relevantes na súa área de estudo para emitir xuízos que inclúan a reflexión sobre cuestións sociais, tecnolóxicas ou éticas relevantes e que faciliten o desenvolvemento do pensamento crítico, lóxico e creativo. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9

Contidos
Temas Subtemas
1. Desenvolvemento do TFG. 1.1. Investigación e aplicación de metodoloxías.
1.2. Redacción do Traballo Fin de Grao.
2. Presentación e Defensa TFG. 2.1. Exposición oral da investigación.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 10 60 70
Investigación (Proxecto de investigación) A20 A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 10 215 225
 
Atención personalizada 5 0 5
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral Presentación e defensa do traballo fin de grao realizado.
Investigación (Proxecto de investigación) Actividade dirixida á identificación do obxecto de estudo, formulación, desenvolvemento, interpretación de resultados e extracción de conclusións.

Atención personalizada
Metodoloxías
Investigación (Proxecto de investigación)
Presentación oral
Descrición
Realizaranse titorías individualizadas nas que se abordarán dúbidas, interpretacións e outras cuestións relacionadas cos contidos da materia e do traballo.

ATENCIÓN Á DIVERSIDADE:
A materia poderá adaptarse ao alumnado que requira a adopción de medidas destinadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionadas coa saúde mental). Se é o caso, deberán dirixirse aos servizos dispoñibles na UDC/no centro: nos prazos oficiais estipulados con anterioridade a cada cuadrimestre, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI). /alumnos de apoio/); no seu defecto, coa titora de ADI da Facultade de Humanidades.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Investigación (Proxecto de investigación) A20 A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 Titor/es e titora/s avaliarán numericamente o TFG a partir do apartado de avaliación do TFG publicado pola Comisión Académica da titulación. A cualificación máxima é de 7 puntos. 70
Presentación oral A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 O Tribunal avaliará numericamente o TFG a partir do apartado de avaliación do TFG publicado pola Comisión Académica da titulación. A cualificación máxima é de 3 puntos. 30
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostido e cumprir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do Plan de Acción Green Campus Ferrol a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia se solicitarán en formato virtual e/o soporte informático (a entrega farase a través de moodle  ou email, en formato dixital sin necesidad de imprimilos). En caso de ser necesario realizalos en papel:  non se empregarán plásticos, as impresións serán dobre cara, utilizarase papel reciclado, evitarase a impresión de borradores e debderase ter enb conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos personais e profesionais.

Facilitarase a plena integración do alumnado/profesorado con diversidade funcional.

Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías