Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Configurar e realizar ensaios mediante as técnicas de análise térmica e reoloxía máis adecuadas en cada caso, dentro do ambito dos materiais complexos |
A2 |
Identificar e valorar os distintos tipos de materiais complexos |
A3 |
Coñecer os distintos tipos de comportamento térmico e reolóxico dos materiais |
A5 |
Comprender a relación entre a estrutura e as propiedades dos materiais |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B8 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B9 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B12 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
B13 |
Actitude orientada á análise |
B21 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer e entender os aspectos tanto teóricos como prácticos relacionados coa materia branda. Adquirir o coñecemento de conceptos fundamentais relacionados cos coloides, interfaces e a física e química física de fluídos complexos. Comprender os distintos fenómenos estruturais en fluídos complexos. |
AI1 AI2 AI3 AI5
|
BI1 BI2 BI4 BI8 BI9 BI12 BI13 BI21
|
CI2 CI6 CI7 CI8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
- Interaccións intermoleculares e forzas a nivel molecular. |
|
- Axentes tensioactivos, micelas, emulsiones, membranas. |
|
- Efectos resultantes das interaccións. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A3 A5 B1 B2 B21 C6 |
9 |
15 |
24 |
Prácticas de laboratorio |
A1 A2 B8 B9 B13 C7 C8 |
15 |
5 |
20 |
Traballos tutelados |
B4 B9 B12 B13 B21 C2 |
5 |
25 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Presentación por parte do profesor dos contidos básicos da parte teórica de cada tema. Esta presentación farase de modo esquemático e orientado tanto á correcta comprensión dos contidos como á súa utilidade práctica nesta e noutras materias do máster |
Prácticas de laboratorio |
Realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos, investigacións, etc. |
Traballos tutelados |
Traballos encamiñados a que o alumno amplíe e consolide os contidos de cada tema que o profesor presente oralmente de modo esquemático. Estes traballos deben servir tamén para que o alumno tome destreza no coñecemento e o uso dos medios bibliográficos proporcionados. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Aclaración de dúbidas que xurdan despois das sesións maxistrais e fundamentalmente explicacións, comentarios, resolución de dúbidas que xurdan durante o desenvolvemento dos traballos tutelados.
Non se acepta dispensa académica. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A3 A5 B1 B2 B21 C6 |
Exame, proba obxectiva de avaliación |
50 |
Prácticas de laboratorio |
A1 A2 B8 B9 B13 C7 C8 |
Avaliación continua mediante o seguimento do traballo do alumno na aula, o laboratorio e/ou titorías |
20 |
Traballos tutelados |
B4 B9 B12 B13 B21 C2 |
Presentación dos traballos tutelados correspondentes aos distintos diferentes contidos de cada materia |
30 |
|
Observacións avaliación |
Non se acepta dispensa académica. Os criterios de avaliación na segunda oportunidade e na extraordinaria son os mesmos que na primeira. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol: A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: • Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático. • Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos. • En caso de ser necesario realizalos en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores.
• Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. • Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. • Deberanse detectar situacións de discriminación e propoñeranse accións e medidas para corrixilas. |
|