Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
A01 - Capacidade para proxectar buques axeitados ás necesidades do transporte marítimo de persoas e mercadorías, e ás da defensa e seguridade marítimas. |
A4 |
A03 - Coñecemento da dinámica do buque e das estruturas navais, e capacidade para realizar análise de optimización da estrutura da integración dos sistemas a bordo, e do comportamento do buque no mar e da súa manobrabilidade. |
A6 |
A05 - Coñecemento dos mercados da construción e reparación de buques e dos seus aspectos legais e económicos, para a súa aplicación aos correspondentes contratos e especificacións. |
A7 |
A06 - Capacidade para definir a estratexia construtiva dos buques e para planificar e controlar o seu desenvolvemento. |
B1 |
CB06 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
CB07 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB08 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 |
CB09 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
G01 Capacidade para resolver problemas complexos e para tomar decisións con responsabilidade sobre a base dos coñecementos científicos e tecnolóxicos adquiridos en materias básicas e tecnolóxicas aplicables na enxeñaría naval e oceánica, e en métodos de xestión. |
B8 |
G03 Capacidade para proxectar buques e embarcacións de todo tipo. |
B11 |
G06 Capacidade para realizar investigación, desenvolvemento e innovación en produtos, procesos e métodos navais e oceánicos. |
B14 |
G09 Capacidade para redactar especificacións que cumpran co establecido nos contratos, os regulamentos e as normas de ámbito naval e industrial. |
B18 |
G13 Capacidade para desenvolver a enxeñaría necesaria nas operacións de salvamento e rescate e no deseño e utilización dos medios requiridos. |
B20 |
G15 Capacidade para organizar e dirixir grupos de traballo multidisciplinares nunha contorna multilingüe, e de xerar informes para a transmisión de coñecementos e resultados. |
C1 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C5 |
ABET (c) An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C8 |
ABET (f) An understanding of professional and ethical responsibility. |
C11 |
ABET (i) A recognition of the need for, and an ability to engage in life-long learning. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Definición e planificación de Estratexia Construtiva. |
AP6
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BP1 BP15
|
CM2
|
Aplicación e integración de técnicas e cálculos no ámbito da arquitectura naval, compartimentado, estática e dinámica do buque estabilidade en estado intacto e despois de avarías. |
AP1 AP3 AP5 AP6
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BP1 BP3 BP6 BP9 BP13 BP15
|
CM1 CM2 CM5 CM7 CM8 CM11 CM12 CM13
|
Mercados da Construción e Reparación de Buques. |
AP5
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BP1 BP3 BP15
|
CM1 CM2
|
Regulamentación específica a cumprimentar e interrelación de todos os compoñentes tecnolóxicos navais instalados a bordo e aplicados ao desenvolvemento do proxecto do buque. |
AP1 AP3 AP5 AP6
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BP1 BP3 BP6 BP9 BP13 BP15
|
CM1 CM2 CM5 CM7 CM8 CM11 CM12 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Definición e planificación de Estratexia Construtiva |
|
Aplicación e integración de técnicas e cálculos no ámbito da arquitectura naval, compartimentado, estática e dinámica do buque estabilidade en estado intacto e despois de avarías.
|
|
Mercados da Construción e Reparación de Buques
|
|
Regulamentación específica a cumprimentar e interrelación de todos os compoñentes tecnolóxicos navais instalados a bordo e aplicados ao desenvolvemento do proxecto do buque. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A4 A6 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B14 B18 B20 C1 C2 C5 C8 C11 C7 C12 C13 |
35 |
0 |
35 |
Solución de problemas |
A2 A4 A6 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B14 B18 B20 C1 C2 C5 C8 C11 C7 C12 C13 |
10 |
0 |
10 |
Estudo de casos |
A2 A4 A6 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B14 B18 B20 C1 C2 C5 C8 C11 C7 C12 C13 |
7 |
45 |
52 |
Traballos tutelados |
A2 A4 A6 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B14 B18 B20 C1 C2 C5 C8 C11 C7 C12 C13 |
7 |
45 |
52 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Nesta actividade trabállanse os contidos nun marco teórico e reforzásense mediante o desenvolvemento, de forma guiada na aula, dos traballos tutelados. |
Solución de problemas |
Esta metodoloxía englóbase dentro dos traballos tutelados. Realizarase, en grupo, un traballo por cada tema do programa. Nalgún tema o traballo pode conter varias partes. Os pasos a seguir son: exposición do tema, sesións na aula para para o seguimento de forma guiada, traballo autónomo e exposición na aula. |
Estudo de casos |
Esta metodoloxía englóbase dentro dos traballos tutelados. Realizarase, en grupo, un traballo por cada tema do programa. Nalgún tema o traballo pode conter varias partes. Os pasos a seguir son: exposición do tema, sesións na aula para para o seguimento de forma guiada, traballo autónomo e exposición na aula. |
Traballos tutelados |
Realizarase, en grupo, un traballo por cada tema do programa. Nalgún tema o traballo pode conter varias partes. Os pasos a seguir son: exposición do tema, sesións na aula para para o seguimento de forma guiada, traballo autónomo e exposición na aula. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Na aula, nas horas destinadas á materia, realizarase presencialmente un seguimento de forma guiada do traballo do alumno e resolveranse as dúbidas. Isto implica unha participación presencial obrigatoria para o alumnado.
Aínda cando o que se indica a continuación correspóndese cos criterios de comportamento e actitude ante os asuntos expostos por parte dos profesores encargados desta docencia durante todos os anos nos que impartimos este curso, por imperativo legal vémonos obrigados a especificar en concreto o seguinte de acordo, coa Normativa que regula o réxime de dedicación ao estudo e permanencia e a progresión dos estudantes de grao e máster universitario na UDC (arts. 6.b) e 7.5), recóllese na guía docente QUE SE se acepta dispénsaa nesa materia e neste caso as medidas de atención personalizada específicas (dinámicas de traballo) que se desenvolverán con este alumnado para o estudo da materia serán as mesmas que as establecidas para o resto dos alumnos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A2 A4 A6 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B14 B18 B20 C1 C2 C5 C8 C11 C7 C12 C13 |
Para superar a materia o alumnado ten que ter aprobados todos os traballos propostos e participar obrigatoriamente de forma presencial na aula no seguimento guiado dos traballos.
Valorarase:
- Formulación xeral 20%
- Solucións presentadas 30%
- Innovacións propostas 30%
- Defensa e presentación 20% |
100 |
|
Observacións avaliación |
1ª Convocatoria: seguirase a avaliación continua. Para superar a materia o alumnado ten que participar obrigatoriamente de forma presencial na aula no seguimento guiado de todas as actividades propostas. Os estudantes que non sigan a
avaliación continua poden optar a unha proba mixta que terá unha nota do 100%. 2ª Convocatoria: a proba mixta terá unha cualificación do 100%. Convocatoria adiantada (decembro): a proba mixta terá unha cualificación do 100%. Os alumnos con dispensa académica e a tempo parcial as probas serán as mesmas que as establecidas para o resto dos alumnos. Na segunda oportunidade e adiantada de decembro deberán facer unha proba mixta cunha cualificación do 100%. "A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación continua de face a calquera convocatoria".
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Det Norske Veritas. (2008). Classification of offshore units DNV offshore codes. Hovik : Det Norske Veritas Classification
M.G. Stavitsky (1983). Fire fighting aboard ships. Houston [etc] : Gulf Pulishing Company, co |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Aínda cando o que se indica acontinuación correspóndese cos criterios de comportamento e actitude ante osasuntos expostos por parte dos profesores encargados desta docencia durantetodos os anos nos que impartimos este curso, por imperativo legal vémonos obrigados a especificar en concreto oseguinte: ?Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir coobxectivo da acción número 5: ?Docencia e investigación saudable e sustentableambiental e social? do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": A entrega dos traballosdocumentais que se realicen nesta materia: · Realizarase a través do campus virtual, en formatodixital sen necesidade de imprimilos · En casode ser necesario realizalos en papel: - Non se empregarán plásticos - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. Ademais: · Débese de facer un uso sustentable dos recursose a prevención de impactos negativos sobre o medio natural · Débese ter en conta a importancia dos principioséticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoaise profesionais. · Incorpórase perspectiva de xénero na docenciadesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía deautores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos ealumnas…). · Traballarase para identificar e modificarprexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos efomentar valores de respeto e igualdade. · Deberanse detectar situacións de discriminacióne proporanse accións e medidas para corrixilas. . Facilitarase a plena integración do alumnado que porrazón físicas,sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimentendificultades a un accesoaxeitado, igualitario e proveitoso á vidauniversitaria. |
|