Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
A03 - Coñecemento da dinámica do buque e das estruturas navais, e capacidade para realizar análise de optimización da estrutura da integración dos sistemas a bordo, e do comportamento do buque no mar e da súa manobrabilidade. |
B1 |
CB06 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C3 |
ABET (a) An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos e ferramentas necesarias para abordar o deseño e optimización da estrutura dun barco ou dispositivo flotante complexo, mediante metodoloxías de cálculo directo, incluíndo o uso de ferramentas de cálculo especializadas mediante a aplicación do método dos elementos finitos e coñecemento de problemas de deseño estrutural específicos exclusivos de certas xeometrías e funcionalidades propias de certos tipos de buques. |
AP3
|
BM1 BM5
|
CM2 CM3 CM7 CM13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Descrición dos elementos que compoñen a estrutura do buque.
|
. |
2. Cargas. Solicitudes locais relevantes. |
. |
3. Conceptos vinculados á optimización de estruturas navais. . |
. |
4. Aplicación do método EEFF a sistemas estruturais mariños. |
. |
5. Análise modal e dinámica do buque viga
|
. |
6. Cálculo directo na estimación da vida a fatiga da estrutura dun buque. |
. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
A4 B1 B5 C2 C3 C7 C13 |
20 |
30 |
50 |
Traballos tutelados |
A4 B1 B5 C2 C3 C7 C13 |
5 |
20 |
25 |
Proba obxectiva |
A4 B1 B5 C2 C3 C7 C13 |
1 |
0 |
1 |
Sesión maxistral |
A4 B1 B5 C2 C3 C7 C13 |
35 |
35 |
70 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Resolveranse problemas prácticos comúns |
Traballos tutelados |
Os traballos de deseño estrutural desenvolveranse individualmente e supervisaranse |
Proba obxectiva |
Exame teórico-práctico |
Sesión maxistral |
Clases participativas sobre os temas principais |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Atención personalizada aos traballos tutelados, que deben ser desenvolvidos individualmente polos alumnos. Poderase realizar tutorias de xeito presencial, nos horarios previstos, o ou ben por medio da ferramenta Teams, no horario que mellor convenga ao alumnado/profesorado da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A4 B1 B5 C2 C3 C7 C13 |
Realizaráse un traballo de análisis por elementos finitos dun caso práctico relacionado con estructuras navais |
30 |
Proba obxectiva |
A4 B1 B5 C2 C3 C7 C13 |
Examen teórico sobre os conceptos fundamentáis recibidos en clase. |
70 |
|
Observacións avaliación |
Na segunda oportunidade e na adelantada o alumnado terá que realizar novamente a entrega revisada dos traballos tutelados calificados como non aptos. Dado que a asistencia ás clases non se evalúa dentro da asignatura, os requisitos que aqueles alumnos con
dispensa de asistencia a clase terán que cumprir, tanto en primeira como en segunda oportunidade, serán os mesmos requisitos que aqueles sen esta dispensa, sendo necesaria a entrega en prazo dos traballos
tutelados así como a realización da proba obxetiva.
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
J.Evans (). Ship Structural Design Concepts. Cornell Maritime Press
Dominique Madier (). Practical Finite Element Analysis for Mechanical Engineers. FEA Academy
Owen Hughes (). Ship Structural Design: A Rationally-Based, Computer Aided, Optimization Approach. John Wiley&Sons |
|
Bibliografía complementaria
|
Hughes (). The Finite Element Method. Linear Static and Dynamic Finite Element Analysis. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.
|
|