Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A10 |
EG2 - Coñecementos e capacidades de estratexia e planificación aplicados a distintas estruturas organizativas. |
A13 |
EG5 - Coñecementos de sistemas de información á dirección, organización industrial, sistemas produtivos e loxística, así como sistemas de xestión de calidade. |
A14 |
EG6 - Capacidades para a organización do traballo e a xestión de recursos humanos. Coñecementos sobre a prevención de riscos laborais. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e profanos dun modo claro e sen ambigüidades. |
B13 |
G8 - Aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares. |
B14 |
G9 - Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B15 |
G10 - Saber comunicar as conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C6 |
ABET (f) - An understanding of professional and ethical responsibility. |
C7 |
ABET (g) - An ability to communicate effectively. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos e capacidades de estratexia e planificación aplicados a distintas estruturas organizativas |
AP10
|
BP2 BP3 BP4 BP13 BP14 BP15
|
CP6 CP7 CP8
|
Coñecementos de sistemas de información á dirección, organización industrial, sistemas produtivos e loxística e xestión da calidade. |
AP13
|
BP2 BP3 BP4 BP13 BP14 BP15
|
CP3 CP7 CP8
|
Capacidades para a organización do traballo e a xestión dos recursos humanos. Coñecementos sobre prevención de riscos laborais. |
AP14
|
BP2 BP3 BP4 BP13 BP14 BP15
|
CP3 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Procesos produtivos |
|
2. Modelo ABC de custos de produción |
|
3. Estudio de tempos e movementos |
|
4. Distribución en pranta |
|
5. Deseño e equilibrado de liñas de montaxe |
|
6. Control da produción |
|
7. Ergonomía industrial |
|
8. Mantenemento |
|
9. Xestión da calidade e Six Sigma |
|
Os temas seguintes desenvolven os contidos establecidos na ficha da Memoria son: |
Sistemas productivos e loxísticos. Estudo de tempos e movementos. Deseño de postos de traballo: ergonomía, seguridade e entrono de traballo. Distribución
en pranta. Deseño e equilibrado de líneas de montaxe. Control da Produción. Xestión da calidade total e metodoloxía seis sigma. Mantenemento de sistemas productivos: mantenementos preventivo e correctivo. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas a través de TIC |
A10 A13 A14 B2 B13 B14 C3 C6 C8 |
18 |
18 |
36 |
Proba mixta |
A10 A13 A14 B2 B13 B15 B14 C3 C7 C8 |
3 |
6.5 |
9.5 |
Traballos tutelados |
A10 A13 A14 B2 B3 B4 B13 B15 B14 C3 C6 C7 C8 |
9 |
27 |
36 |
Sesión maxistral |
A10 A13 A14 B2 B3 B4 B14 C3 C6 C8 |
15 |
15 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas a través de TIC |
Resolución de casos prácticos de problemas mediante o ordenador. |
Proba mixta |
Examen final da materia. |
Traballos tutelados |
Resolución de casos prácticos titorizados polos docentes. |
Sesión maxistral |
Clases de exposición dos temas da asignatura. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba mixta |
Sesión maxistral |
Prácticas a través de TIC |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Atenderase aos alumnos no horario normal de tutorías para a resolución de dúbidas e problemas surxidos no estudo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A10 A13 A14 B2 B13 B15 B14 C3 C7 C8 |
Examen final da asignatura. |
60 |
Traballos tutelados |
A10 A13 A14 B2 B3 B4 B13 B15 B14 C3 C6 C7 C8 |
Avaliación de casos de estudo propostos polos docentes que serán iniciados en clase e completados mediante traballo autónomo dos alumnos. |
40 |
|
Observacións avaliación |
O "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia" comunicarán ó inicio do curso a súa situación os profesores da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b). Para os alumnos que soliciten a dispensa académica a avaliación será igual ao resto xa que os casos de estudo serán completados fora do horario de clases. Para os alumnos tanto de primeira como desegunda oportunidade, a avaliación realizarase dando o peso relativo indicadona táboa de metodoloxías, o mesmo que para os alumnos de convocatoria adiantada. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Gavriel Salvendy (2012). Handbook of Human Factors and Ergonomics, 4th Edition. Wiley
Hoang Pham (2003). Handbook of reliability engineering. Springer
Mula, J Poler, R Garciasabater, J Lario, F (2006). Models for production planning under uncertainty: A review. International Journal of Production Economics
Verma, Boyer (2010). Operations & Supply Chain Management. World class theory and practice.. Pearson Education
Slack, Nigel; Chambers, Stuart; Johnston, Robert (2007). Operations Management. Pearson Education
Cesar, Flavio Fernandes, Faria Filho, Moacir Godinho (2011). Production control systems : Literature review , classification , and insights regarding practical application. African Journal of Business Management
Framinan, Jose M. González, Pedro L. Ruiz-Usano, Rafael (2003). The CONWIP production control system: Review and research issues. Production Planning & Control
Lage Junior, Muris Godinho Filho, Moacir (2010). Variations of the kanban system: Literature review and classification. International Journal of Production Economics |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección de Empresas/730497211 |
|
Materias que continúan o temario |
Simulación de Sistemas Loxísticos/730497233 | Loxística Industrial/730497234 | Sistemas Avanzados de Produción/730497235 | Proxecto de Deseño e Optimización dun Proceso Industrial/730497236 | Innovación Industrial/730497213 |
|
Observacións |
1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. 1.2. Realizarase a través de Teams, en formato dixital sen necesidade de
imprimilos |
|