Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A15 |
EG7 - Knowledge and skills for the integrated management of projects. |
B3 |
CB8 - That students are able to integrate knowledge and face the complexity of making judgments based on information that, being incomplete or limited, includes reflections on the social and ethical responsibilities linked to the application of their knowledge and judgments. |
B4 |
CB9 - That the students know how to communicate their conclusions -and the knowledge and ultimate reasons that sustain them- to specialized and non-specialized audiences in a clear and unambiguous way. |
B5 |
CB10 - That students have the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous. |
B6 |
G1 - Have adequate knowledge of the scientific and technological aspects in Industrial Engineering. |
B8 |
G3 - Direct, plan and supervise multidisciplinary teams. |
B10 |
G5 - Carry out strategic planning and apply it to construction, production, quality and environmental management systems. |
B11 |
G6 - Technically and economically manage projects, facilities, plants, companies and technology centers. |
B12 |
G7 - Being able to perform general management, technical management and project management R & D & I functions in plants, companies and technology centers. |
B14 |
G9 - Be able to integrate knowledge and face the complexity of making judgments based on information that, being incomplete or limited, includes reflections on social and ethical responsibilities linked to the application of their knowledge and judgments. |
B15 |
G10 - Knowing how to communicate the conclusions -and the knowledge and ultimate reasons that sustain them- to specialized and non-specialized publics in a clear and unambiguous way. |
B16 |
G11 - Possess the learning skills that allow to continue studying in a self-directed or autonomous way. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C4 |
ABET (d) - An ability to function on multidisciplinary teams. |
C6 |
ABET (f) - An understanding of professional and ethical responsibility. |
C7 |
ABET (g) - An ability to communicate effectively. |
C9 |
ABET (i) - A recognition of the need for, and an ability to engage in life-long learning. |
C10 |
ABET (j) - A knowledge of contemporary issues. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacidade para planificar un proxecto de calquera tipo, nas súas facetas de alcance, custo, prazo, calidade, oportunidades e riscos, aprovisionamentos, comunicacións, sustentabilidade e integración. Capacidade para realizar o seguimento e control de parámetros crave do proxecto. |
AJ15
|
BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ8 BJ10 BJ11 BJ12 BJ14 BJ15 BJ16
|
CJ1 CJ4 CJ6 CJ7 CJ9 CJ10
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Dirección Integrada de Proxectos |
Proxecto, programa, carteira de proxectos.
Diferenzas entre dirección de proxectos, xestión de programas e xestión de carteiras de proxectos.
Dirección integrada de proxectos. Procesos de xestión e as súas interrelacións. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A15 B3 B4 B5 B11 B12 B14 B8 C1 C6 C7 C9 |
15 |
15 |
30 |
Case study |
A15 B3 B11 B15 B14 B16 B6 B10 C1 C4 C6 C7 C9 C10 |
9 |
18 |
27 |
ICT practicals |
A15 B11 B12 B15 C7 |
6 |
2 |
8 |
Objective test |
A15 B11 B12 B15 B14 B8 B10 C1 C6 C7 C9 |
2 |
0 |
2 |
|
Personalized attention |
|
8 |
0 |
8 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Cando sexa necesario, o profesor dará unha clase maxistral. Dispoñeranse en Moodle os apuntamentos da materia, que non constitúen un texto completo; o alumno debe completalos en clase cos detalles que na mesma coméntense polo profesor. En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidade, as clases serán en liña. |
Case study |
Traballo tutelado no cal o alumno se enfronta ante a descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolvido, individualmente ou en equipo. O alumno sitúase ante un problema concreto que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de datos, necesidades a satisfacer, requisitos a cumprir, expectativas do cliente ou outras partes interesadas, e condicións de contorno, para chegar a unha decisión ou conxunto de decisións motivadas, ou a un resultado numérico completamente razoado, ou a unha planificación, sexa individualmente, sexa a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidade, a supervisión de traballos será en liña. |
ICT practicals |
Prácticas con software comercial de dirección de proxectos, na aula de informática. Tanto o traballo ou traballos de curso como a proba obxectiva poden incluír a aplicación deste tipo de prácticas. En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidade, as clases prácticas serán en liña, a condición de que sexa factible que o alumno poida acceder desde a súa casa ao software que hai que empregar; noutro caso estas prácticas non terán lugar. |
Objective test |
Os alumnos que realicen todos os traballos obrigatorios de curso (casos de estudo) só terán unha defensa dos seus traballos de curso, oral ou escrita, na forma de preguntas curtas ou de resposta múltiple.
Os alumnos que non fagan os traballos de curso serán avaliados mediante exame. Nese caso, haberá senllos exames nas datas oficiais establecidas pola Escola. En función do tempo dispoñible para o exame e do criterio do profesor, o exame poderá incluír preguntas de tipo teórico e teórico-práctico, acerca dos contidos teóricos da materia e das súas aplicacións a casos concretos. Isto poderase facer por medio de preguntas tipo test, preguntas curtas, ou ambos os tipos de pregunta. Tamén poderá incluír a resolución de exercicios, de supostos ou casos prácticos, ou combinacións de todo iso. O feito de que o profesor proporcione ao alumno as transparencias de clase non exime ao alumno da obrigación de tomar notas de clase; o profesor emprega ditas transparencias para apoiar a súa explicación, que pode incluír matices e detalles non contidos nas transparencias. Doutra banda, o profesor contesta as preguntas que os alumnos realizan en clase, sobre aspectos que poden non estar incluídos nas transparencias. Os contidos que se avaliarán na proba obxectiva serán todos os que se expuxeron en clase, estean ou non nas transparencias. En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidad, este exame se fará en liña por medio dunha videoconferencia, e poderá ser oral. |
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
Case study |
Guest lecture / keynote speech |
Objective test |
|
Description |
O profesor para atenderá en titorías a cada alumno que o requira para resolver dúbidas sobre teoría ou práctica.
A atención ao alumno poderá ser dentro ou fóra dos horarios oficiais de titorías aínda que, para evitar esperas innecesarias ao alumno, tanto nun caso como no outro, sempre a data e hora acordaranse previamente a través correoE ou teléfono.
As cifras de atención personalizada recollidas na planificación son orientativas.
En situacións nas cales non sexa posible ou recomendable a presencialidade, as titorías serán en liña. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A15 B3 B11 B15 B14 B16 B6 B10 C1 C4 C6 C7 C9 C10 |
O alumno deberá realizar un ou máis traballos de avaliación, de tipo caso práctico ou similar, relacionados co temario. |
100 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
Apuntamentos da materia no Campus Virtual. |
Complementary
|
|
• Ambriz R (2011). Dynamic scheduling with Microsoft Project 2010. J. Ross Publishing. • de Cos M (1995). Teoría general del proyecto. Vol. I: Dirección de proyectos. Síntesis. • Fleming QW, Koppleman (1996). Earned value project management. Project Management Institute. • Kerzner H (2009). Project management. A managerial approach. Wiley. • Maltzman R, Shirley D (2010). Green project management. Taylor and Francis. • Meredith JR, Mantel SJ (2012). Project management. Wiley. • Project Management Institute (2021). El estándar para la dirección de proyectos y la Guía del PMBOK. EEUU: Project Management Institute. • Turner JR (1997). The handbook of project-based management. McGraw Hill. • Unión Europea (2021). Metodología de gestión de proyectos PM2. Luxemburgo: Unión Europea. • Uyttewaal E (2010). Forecast Scheduling with Microsoft Project 2010. ProjectPro Corporation. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Final Year Dissertation /730497219 |
|
|