Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e profanos dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B13 |
G8 - Aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares. |
B14 |
G9 - Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B15 |
G10 - Saber comunicar as conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B16 |
G11 - Posuír as habilidades de aprendizaxe que permitan continuar estudando dun modo autodirigido ou autónomo. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C4 |
ABET (d) - An ability to function on multidisciplinary teams. |
C6 |
ABET (f) - An understanding of professional and ethical responsibility. |
C7 |
ABET (g) - An ability to communicate effectively. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C9 |
ABET (i) - A recognition of the need for, and an ability to engage in life-long learning. |
C11 |
ABET (k) - An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento dunha empresa real e capacidade para integrarse na estructura da mesma para desenrolar nela unha tarefa profesional do ámbito da enxeñería industrial. Ser capaz de realizar unaha estancia nunha empresa realizando tarefas relacionadas coa súa titulación. |
|
BP2 BP3 BP4 BP5 BP13 BP14 BP15 BP16
|
CP1 CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 CP9 CP11
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
tema único |
Realización de prácticas en empresas, organizacións administrativas, económicas ou profesionais tanto dos sectores publicos coma privados, ou de calquer outra forma que se estableza, colaborando ou formándose en tarefas técnicas no ámbito da súa titulación. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
B2 B3 B4 B5 B13 B15 B14 B16 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 C11 |
111.5 |
0 |
111.5 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
O estudante realizará as prácticas nunha empresa ou institución na cal realizará un traballo relacionado coas competencias da súa titulación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
As prácticas estarán titorizadas por un titor profesional e por un titor académico, que serán os encargados de que se realicen correctamente. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
B2 B3 B4 B5 B13 B15 B14 B16 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 C11 |
Unha vez rematadas as prácticas o/a estudante e o/a titor/a profesional deberán presentar os seus informes ó titor/a académico, sendo esta última persona a que porá a nota do/a estudante.
|
100 |
|
Observacións avaliación |
Para ser avaliado/a, o/ a alumno/a deberá ter entregado o proxecto formativo, o informe profesional e a memoria final de prácticas correctamente cumplimentada, con anterioridade ao inicio do período de avaliación de dita oportunidade, seguindo o "Procedemento para a xestión de prácticas externas do estudantado do centro (EPEF)". Para calcular a nota final, valorarase fundamentalmente o informe do titor profesional: partindo dun 10, restarase 0,3 puntos por cada escalón que baixe de "Excelente" en cada criterio de avaliación. O resultado poderá modificarse en +- 0,5 puntos en función do contido da memoria final de prácticas. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, terá as implicacións contempladas na normativa vixente (Regulamento disciplinar do estudantado da UDC). Non se admite a dispensa académica. A avaliación en 2ª oportunidade e na convocatoria adiantada (decembro) será igual que en 1ª oportunidade. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia será en formato virtual e/ou soporte informático, sen necesidade de imprimilos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|