Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A30 |
CE30 - Construír, compoñer e programar un videoxogo |
A33 |
CE33 - Coñecer e aplicar as técnicas que permiten simular dentro de videoxogos comportamentos físicos do mundo real |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo |
B6 |
CG1 - Capacidade de organización e planificación, especialmente na formulación de traballos conducentes á creación dos contidos audiovisuais dixitais que compoñen un videoxogo |
B7 |
CG2 - Capacidade de resolver problemas de forma efectiva, principalmente de carácter tecnolóxico e no campo da creación de contidos dixitais interactivos |
B8 |
CG3 - Coñecementos informáticos, en especial os relativos ao uso de tecnoloxías e programas de última xeración no campo de estudo |
B10 |
CG5 - Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas con que deben enfrontarse |
B11 |
CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas |
B13 |
CG8 - Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica, integrando as diferentes partes do programa, relacionándoas e agrupándoas no desenvolvemento de produtos complexos |
C2 |
CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado |
C4 |
CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas |
C5 |
CT5 - Asunción da importancia da aprendizaxe ao longo da vida e capacidade de autoaprendizaje mediante a inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos |
C6 |
CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse |
C7 |
CT7 - Comprender e valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico na profesión e no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C8 |
CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender os fundamentos físicos dos fenómenos que se poden simular en videoxogos, como movemento de vehículos, tecidos ou partículas. |
|
BP1 BP3 BP4 BP5 BP7 BP10
|
CP4 CP5 CP7
|
Aprender como se aplican devanditos conceptos de forma práctica dentro dun motor de videoxogos. |
AP30 AP33
|
BP1 BP2 BP5 BP6 BP7 BP8 BP10 BP11 BP13
|
CP2 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Físicas |
Mecánica de sólidos
Contacto e impacto
Destrución de obxectos |
Vehículos |
Introdución á dinámica de vehículos
Simulación de vehículos nun motor de videoxogos |
Tecidos |
Simulación de roupa e tecidos nun motor de videoxogos |
Partículas |
Fundamentos de simulación de partículas
Efectos de partículas nun motor de videoxogos (fume, lume) |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A33 B1 B5 B8 C4 C5 C7 C8 |
17 |
0 |
17 |
Solución de problemas |
B2 B5 B7 B8 B10 B13 C4 C5 C6 C7 C8 |
11 |
0 |
11 |
Traballos tutelados |
A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 |
0 |
54 |
54 |
Estudo de casos |
A30 A33 B1 B2 B3 B5 B7 B8 B10 B13 C7 |
9 |
0 |
9 |
Seminario |
B10 C5 C7 |
4 |
0 |
4 |
Simulación |
A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
54 |
54 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Explicación en clase das bases teóricas da simulación |
Solución de problemas |
Solución de problemas básicos de mecánica de sólidos, contacto, dinámica de vehículos, etc. |
Traballos tutelados |
Aplicación da simulación física a un videoxogo: traballo en clase |
Estudo de casos |
Ver cómo se simulan os diferentes fenómenos físicos dentro dun motor de videoxogos |
Seminario |
Charla dun experto na materia |
Simulación |
Aplicación da simulación física a un videoxogo: traballo autónomo |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Simulación |
|
Descrición |
Todas as prácticas serán realizadas baixo a tutela do profesor. Tamén se poderán resolver dúbidas durante o horario de titorías.
No caso de estudantado con dispensa académica, proporcionarase o material para realizar a maioría das prácticas de forma non presencial, e o profesor atenderá durante as titorías sempre que se solicite, ou noutro horario se non puidese acudir no horario de titorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 |
Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo |
40 |
Estudo de casos |
A30 A33 B1 B2 B3 B5 B7 B8 B10 B13 C7 |
Avaliarase a capacidade do alumno para resolver os problemas prácticos expostos |
20 |
Simulación |
A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo |
40 |
|
Observacións avaliación |
No caso de estudantes con dispensa académica, a avaliación basearase nun seguimento do traballo realizado durante o curso, e no proxecto final que os devanditos alumnos tamén terán que realizar. O sistema de avaliación será o mesmo na primeira e na segunda oportunidade, así como na convocatoria adiantada. A
realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación
implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na
convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación
obtida en todas as actividades de avaliación de cara á convocatoria
extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Tavakkoli, A. (2015). Game Development and Simulation with Unreal Technology. CRC Press
Emperore, K. & Sherry, D (2015). Unreal Engine Physics Essentials. Packt Publishing |
|
Bibliografía complementaria
|
Beer, F.P. and Johnston, E.R. (2013). Mecánica vectorial para ingenieros: Dinámica. McGraw-Hill
Goldstein, H. (2009). Mecánica clásica. Reverté
Beer, F.P. and Johnston, E.R. (2013). Mecánica vectorial para ingenieros: Estática. McGraw-Hill |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e
cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación
saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green
Campus Ferrol":
A entrega de traballos que se realicen nesta materia: - Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. - Realizarase a través da web da materia, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos. -
En caso de ser necesario realizalos en papel: non se empregarán
plásticos; realizaranse impresións a dobre cara; empregarase papel
reciclado; evitarase a impresión de borradores.
Débese facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. |
|