Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A24 |
TEM5 - Coñecementos e capacidade para o cálculo e deseño de estruturas e construcións industriais. |
B2 |
CB02 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
CB03 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B5 |
CB05 - Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
B3 - Ser capaz de concibir, deseñar ou poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico para resolver calquera problema formulado, así como de comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a un público tanto especializados como leigo dun xeito claro e sen ambigüidades |
B7 |
B5 - Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas |
B9 |
B8 - Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento |
C1 |
C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
C4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C3 |
C5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C4 |
C6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C5 |
C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C6 |
C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Cálculo e deseño de estructuras e construccións industriais |
A24
|
B2 B3 B5 B6 B7 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Os bloques ou temas seguintes desenvolven os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación |
Análisis de estructuras mediante ordenador
Normativa Estrutural |
Tema 1: INTRODUCCIÓN A O DESEÑO DE ESTRUCTURAS. |
2.1.- Introducción á normativa de Accións.
2.2.- Introducción á normativa de Estructuras Metálicas.
2.3.- Resolución de casos prácticos |
Tema 2: DESEÑO E CÁLCULO DE ESTRUCTURAS MEDIANTE ORDENADOR. |
1.1.- Deseño e análise de estructuras mediante ordenador.
1.2.-Resolución de casos prácticos. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
24 |
45 |
69 |
Problem solving |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
12 |
22 |
ICT practicals |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
12 |
22 |
Supervised projects |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
10 |
15 |
25 |
Mixed objective/subjective test |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
4 |
6 |
10 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
O profesor establecerá as liñas xeráis a seguir polos alumnos, e dará orientacións precisas do traballo a desenrrolar. |
Problem solving |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados. |
ICT practicals |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados mediante o oso de programas informáticos. |
Supervised projects |
O alumno terá que resolver unha serie de casos prácticos de aplicación dos conceptos estudados mediante o oso de programas informáticos e outras técnicas de análise. |
Mixed objective/subjective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación do aprendizaxe |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
A elaboración dos traballos tutelados levarase a cabo có apoyo do profesor, que guiará ao alumno e aclarará as súas dúbidas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
Os traballos tutelados resoltos de xeito individual ou colectivo, avaliaránse en función do traballo realizado polo alumno. Serán levados a cabo nas horas asignadas para tal fin, e o profesor asignará unha nota según o grao de coñecemento e aprendizaxe que mostre o alumno. Ademáis, valorarase a calidade dos traballos entregados, tanto no seu aspecto técnico, como formal.
A nota obtida nos traballos tutelados sumarase á obtida na proba mixta, sempre e cando o/a alumno/a acade nesta proba mixta unha nota igual ou superior a 3 puntos sobre 7.
Para poder presentar os traballos tutelados será preciso asistir ás clases, salvo causa debidamente xustificada, con unha asistencia igual ou superior a o 80%. Os alumnos repetidores poden optar a principio de curso a manter a nota do curso anterior correspondente a os traballos tutelados, e quedar exentos da asistencia ás clases (esta posibilidade só se aplica no curso seguinte á obtención da nota dos traballos, e sempre que se cumprira o requisito de asistencia do 80% no curso de obtención da citada nota).
A nota dos traballos tutelados conservase para a convocatoria de xullo correspondente á segunda oportunidade. Aqueles alumnos que non entregaran os traballos tutelados na primeira oportunidade non terán oportunidade de facelo na segunda, e polo tanto a nota final estará constituida únicamente pola nota da proba mixta. |
30 |
Mixed objective/subjective test |
A24 B2 B3 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 |
Esta proba consiste nun exame onde o alumno resolverá os problemas plantexados polo profesor.
É preciso acadar unha nota igual ou superior a 3 puntos sobre 7 nesta proba mixta para poder sumar a nota obtida nos traballos tutelados. En caso contrario, a nota final da materia estará constituida únicamente pola nota do exame.
|
70 |
|
Assessment comments |
Os traballos tutelados resoltos de xeito
individual ou colectivo, avaliaránse en función do traballo realizado polo
alumno. O profesor asignará unha nota según o grao de coñecemento e aprendizaxe
que mostre o alumno. Ademáis, valorarase a calidade dos traballos entregados,
tanto no seu aspecto técnico, como formal.
A nota obtida nos traballos tutelados sumarase á obtida na proba mixta, sempre
e cando o/a alumno/a acade nesta proba mixta unha nota igual ou superior a 3
puntos sobre 7. En caso contrario, a nota final da materia estará constituida únicamente pola nota do exame. Para poder presentar os traballos
tutelados será preciso asistir ás clases, salvo causa debidamente xustificada,
con unha asistencia igual ou superior a o 80%. Os alumnos repetidores poden optar a principio de curso a manter a nota do curso anterior correspondente a os traballos tutelados, e quedar exentos da asistencia ás clases (esta posibilidade só se aplica no curso seguinte á obtención da nota dos traballos, e sempre que se cumprira o requisito de asistencia do 80% no curso de obtención da citada nota).
A nota dos traballos tutelados conservase para a convocatoria de xullo
correspondente á segunda oportunidade. Aqueles alumnos que non entregaran os
traballos tutelados na primeira oportunidade non terán oportunidade de facelo
na segunda, e polo tanto a nota final estará constituida únicamente pola nota
da proba mixta.
A realización fraudulenta (plaxio, copia,
etc.) das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a
cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria
correspondente, invalidando ademáis calquera calificación obtida en todas as
actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria. A nota da convocatoria adiantada
(decembro) estará constituida únicamente pola nota acadada na proba mixta
(exame). Os alumnos con dispensa académica ou a
tempo parcial estará eximidos da obrigatoriedade do 80% de asistencia.
|
Sources of information |
Basic
|
(). Apuntes de la asignatura.
(). Código Estructural.
(). Documento Básico SE-AE.
(). EC3.
(). Instrucción de acero estructural EAE . Ministerio de Fomento |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Calculus /730G03001 | Computting/730G03004 | Linear Algebra/730G03006 | Strength of Materials/730G03013 | Strength of Materials II/730G03027 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Steel Structures/730G03035 | Theory of Structures II/730G03036 | Concrete Structures/730G03037 | Theory of Vibration/730G03040 |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostible e cumplir co obxetivo da acción número 5: “Docencia e investigación saludable y sustentable ambiental y social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": Débese de facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. |
|